Mag ik even kwijt #180

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #179

Bericht door Geert »

Wees blij dat je Ziggo niet hoeft te bellen, ik had ze in april nodig (toen Ziggo en UPC net samen waren) en ik kwam heel de tijd bij de ex-UPC uit terwijl ik de andere Ziggo moest hebben - en ze snapten zelf niet hoe ze dan weer moesten doorverbinden :') (om over de wachttijd maar te zwijgen)
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #179

Bericht door Thom91 »

Ik ben benieuwd naar hoeveel mensen nu verdrietig zijn na het zien van onderstaande cijfers..

Afbeelding
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #179

Bericht door Ardan »

Ik ontkurk de champagne :Y
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39181
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #179

Bericht door Daniel »

Het verbaast me eerder dat de lijn tussen 2000 en 2010 nog zo relatief vlak is. Dat is immers precies de periode geweest met de eerste aanbestedingen waarbij soms forse efficientieslagen gemaakt werden (evenveel ritten rijden met minder materieel).
De grootste daling sinds 2010 zal naar mijn idee vooral een effect van de crisis op de touringcarbranche geweest moeten zijn. Voor alleen OV is de daling wel erg sterk in verhouding tot de bezuinigingen die er geweest zijn.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door Suus »

Ik merkte al op dag één van het oppassen dat de oppaskatten PoesPoes en KatKat wel wat discipline konden gebruiken, want die beesten vonden het blijkbaar doodnormaal om op het aanrecht te springen en al uit hun voerbakjes te eten voordat ik deze terug op de grond had geplaatst. Meteen maar een nieuwe regel ingevoerd dat katten niet meer op het aanrecht mogen. Gisteren deden ze het toch weer een paar keer, dus katten hop er weer vanaf geduwd en vandaag bleven ze netjes op de grond zitten. *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door STF »

Katten kunnen inderdaad heus iets snel leren maar ze vergeten het even snel weer, is mijn ervaring. Een van onze vroegere katten zat af en toe langdurig met zijn nagels aan het tapijt te trekken, dan pakte ik z'n poten stevig vast dat ie niet meer kon bewegen en was de boodschap duidelijk. Dat duurde dan ongeveer een week en begon ie weer met aan het tapijt trekken.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door Vinny »

Pavlov. Gewoon door blijven gaan dus tot het echt in het systeem van de huisdieren zit :)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door deadlock »

STF schreef:maar ze vergeten het even snel weer
Daar kiezen die teringlijers bewust voor :P Ze mogen hier niet komen op twee plekken; De salontafel en de keuken, en dat weten ze heel prima maar als ik in een onbewaakt ogenblik beneden kom dan ligt er rustig een op de salontafel te knorren. Ach jah.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door MdJ »

De nieuwe koffiezetapparaten van de DE zijn inmiddels geleverd in de Horst/UT. Daar gaat de gratis "0004" koffie :cry:
Afbeelding
Nieuwe apparaten links, de oude apparaten rechts.
Bij twijfel: gebruik beton.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door webguy »

Die linker zijn echt zooooo smerig. Sinds 2 jaar bij m'n werkgever bonenkoffie en dan is de rest vies.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15343
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door ODRAIL »

Ze hebben toch zeker wel koffiemuntjes?
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door Thom91 »

Nee, betalen met de collegekaart of draadloze bankpas
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15343
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door ODRAIL »

Dat kan natuurlijk ook.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door Thom91 »

En als ik naar dat apparaat kijk dan denk ik eigenlijk dat dit alleen draadloze bankpas is eigenlijk
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door Suus »

Maas of Douwe Egberts: het is lood om oud ijzer en zo smaakt het meestal ook.

Al is Duitse automaatkoffie vaak nog smeriger.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door MdJ »

Straks maar eens proberen. De dichtsbijzijnde koffiezetapparaat wordt nu verwisseld en aangevuld.
Bij twijfel: gebruik beton.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door Thom91 »

Loop toch gewoon lekker naar ConcepT man :P
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door AppleMoose »

deadlock schreef:
STF schreef:maar ze vergeten het even snel weer
Daar kiezen die teringlijers bewust voor :P Ze mogen hier niet komen op twee plekken; De salontafel en de keuken, en dat weten ze heel prima maar als ik in een onbewaakt ogenblik beneden kom dan ligt er rustig een op de salontafel te knorren. Ach jah.
En dat is precies waarom ik zo van katten hou. Zo heerlijk eigenwijs :mrgreen:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door MdJ »

Thom91 schreef:Loop toch gewoon lekker naar ConcepT man :P
Dat gebeurt ook... Maar je moet toch vergelijkend waren onderzoek doen. Als je weer eens vreemd moet gaan in een ander gebouw.
Bij twijfel: gebruik beton.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door JWM »

En dat is precies waarom ik zo van katten hou. Zo heerlijk eigenwijs :mrgreen:
Bij mijn ouders hadden we vroeger een arrogant kattenbeest. Zo gingen we een week op vakantie en een tante trok bij ons in om o.a. voor haar te zorgen. We waren nog niet weg of de kat was ook weg. Tante de hele week in de rats maar durfde het niet te vertellen en zei door de telefoon dat alles prima ging. Afijn, nog geen uur nadat we thuis waren stond mevrouw uitgehongerd bij de deur te mauwen. :') Echt...
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door AppleMoose »

Dan kun je ze wel de nek om draaien inderdaad.
De katten op wie ik weleens pas kunnen niet weg (appartement), dat scheelt sowieso. Daarnaast zijn ze ook veel te verslaafd aan aandacht etc. dus hoef ik mij wat dat betreft ook geen enkele zorgen te maken. :mrgreen:

Helaas kan ik "later als ik groot ben" zelf geen katten in huis nemen omdat ik er allergisch voor ben :( Maar een paar dagen bij iemand anders gaat het vaak wel, al dan niet met hulp van medicatie.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door Daantje »

JWM schreef:
En dat is precies waarom ik zo van katten hou. Zo heerlijk eigenwijs :mrgreen:
Bij mijn ouders hadden we vroeger een arrogant kattenbeest. Zo gingen we een week op vakantie en een tante trok bij ons in om o.a. voor haar te zorgen. We waren nog niet weg of de kat was ook weg. Tante de hele week in de rats maar durfde het niet te vertellen en zei door de telefoon dat alles prima ging. Afijn, nog geen uur nadat we thuis waren stond mevrouw uitgehongerd bij de deur te mauwen. :') Echt...
Dat deed mijn kat ook vaak idd :D
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door Suus »

Ronaldussen schreef:Dan kun je ze wel de nek om draaien inderdaad.
De katten op wie ik weleens pas kunnen niet weg (appartement), dat scheelt sowieso. Daarnaast zijn ze ook veel te verslaafd aan aandacht etc. dus hoef ik mij wat dat betreft ook geen enkele zorgen te maken. :mrgreen:

Helaas kan ik "later als ik groot ben" zelf geen katten in huis nemen omdat ik er allergisch voor ben :( Maar een paar dagen bij iemand anders gaat het vaak wel, al dan niet met hulp van medicatie.
Neem dan een naaktkat! Een goede vriendin van mij heeft er zelfs twee. Wel moeten ze regelmatig in bad, anders wordt alles wat door de katten wordt aangeraakt vettig.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door Daantje »

Het gaat bij een allergie niet om de haren maar om de huidschilfers
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door deadlock »

Ronaldussen schreef:Dan kun je ze wel de nek om draaien inderdaad.
Mijn katten doen dit helemaal niet. Als ik een week of tien dagen of een maand weg ben zijn ze heel blij dat ik thuis ben en gaan ze ook echt op me wonen tot ik ze wegstuur :mrgreen:

En een van de twee praat heel veel en ook op een hele grappige manier en dan vertelt hij zo wat hij de hele dag gedaan heeft. Wat dan wel wat minder is is dat ze alletwee echt gigantisch zijn (grote katten, niet dikke katten) en ze komen dus nog wel eens thuis met prooidieren zoals konijnen, cavia's, mollen, grote zwarte kraaien & meeuwen. Ik weet tot op de dag van vandaag nog steeds niet wie dat arme meisje moet zijn die haar twee cavia's moet missen :(
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 42 gasten