Weerberichtengekwek

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Weerberichtengekwek #21

Bericht door webguy »

Vind het niet rampzalig eigenlijk, maar ik schuil wel lekker de hele dag binnen. Ga niet voor m'n lol de hele dag in de zon zitten...
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Weerberichtengekwek #21

Bericht door Daniel »

Ik vond het tot gisteren eigenlijk nog best uit te houden, vooral doordat het weliswaar warm was maar niet zo heel vochtig. En de wind hielp ook natuurlijk.
Vandaag is het een stuk vervelender plakweer. Was het echt zat na even op de fiets terwijl ik het de afgelopen dagen veel langer volhield door het minder vermoeiende weer.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
huibf
Donateur
Berichten: 4110
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 16:28
Locatie: Eindhoven

Re: Weerberichtengekwek #21

Bericht door huibf »

Ja zatedag weer 37 graden in het oosten !
Hoop wel op een briesje.
Donderdag was het 37.8 maar dat was beter uit te houden dan de 33 van vrijdag. Het was een stuk vochtiger en windstil.

Eftelingtripje voor zaterdag gaat niet door. Eingenlijk al alles boven de 25 al niet fijn voor een pretpark bezoek.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Weerberichtengekwek #21

Bericht door Ardan »

Ik woon op kamers in een hoekwoning.. en mijn kamer ligt op het zuidwesten. Van 13 30 tot 19 00 zon er vol op. Het is nu 30.1 graden hier binnen en het daalt met 0.1 graad per half uur ofzo. Afgelopen nachten heb ik alles tegen elkaar open gezet maar dan is het 's ochtends slechts afgekoeld tot 27 graden.. maar toch, wel prettig dat ik de bovenverdieping voor mezelf heb omdat er links een uitkeringsfraudeur zit (huurt kamer wel maar is altijd bij vriendin) en rechts een studente die een uitwonende beurs fraudeert (huurt kamer wel maar is altijd bij ouders). Kan lekker mijn raam opengooien, en mijn deur, en de badkamer, en heb zelf een minimale hoeveelheid kleding aan, laat lekker doorwaaien! Moet het alleen wel waaien want het koelt amper af...
Laatst gewijzigd door Ardan op zo 05 jul 2015, 00:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Weerberichtengekwek #21

Bericht door Daniel »

Ik zit hier vol op het zuiden en weet de boel met alles dicht overdag en de boel open 's nachts nog wel redelijk aangenaam te houden. Al was het gisteren alsnog 27 graden binnen, overnacht afgekoeld tot liefst 26 graden en dus vandaag overdag weer naar 27 graden opgewarmd.
Desondanks voelde het nog koel toen ik vanmiddag uit de hitte van buiten weer thuis kwam. In de supermarkt was het dan weer aangenamer, maarja, kan nu eenmaal niet de hele dag boodschappen doen :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Weerberichtengekwek #21

Bericht door Ardan »

Daniel schreef:Desondanks voelde het nog koel toen ik vanmiddag uit de hitte van buiten weer thuis kwam.
Ja, dát had ik ook wel vanmiddag xD Maar na een avondje dakterras met 24 graden was het binnen ineens weer een sauna...
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Weerberichtengekwek #21

Bericht door Daniel »

Ja buiten was het inderdaad al aardig afgekoeld merkte ik na gegeten te hebben. Was aanmerkelijk aangenamer toen ik nog even een ijsje ging halen. Slecht voor de lijn hoor dit weer als je een ijssalon vlakbij huis hebt zitten :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12822
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door Hainje »

Afbeelding

Oké dan. Afbeelding
🍉
BrengMe
Donateur
Berichten: 2073
Lid geworden op: za 04 aug 2012, 22:02
Locatie: Zwolle

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door BrengMe »

:')
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15347
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door ODRAIL »

Heerlijk dat de temperatuur eindelijk weer een stukje naar beneden gaat. Gelukkig niet zo benauwd meer :pos: .
Laatst gewijzigd door ODRAIL op za 25 jul 2015, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door Suus »

Het was helemaal niet warm en benauwd buiten de afgelopen dagen, dat is pas gisterenavond laat gebeurd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Hendrik
Berichten: 2547
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door Hendrik »

Het was wel benauwd de afgelopen week, als je het tenminste vergelijkt met een week of twee / drie geleden. Althans, mijn longen vonden het in elk geval benauwd... :wink:
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door Daantje »

Het is gewoon zomer.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15347
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door ODRAIL »

Hendrik schreef:Het was wel benauwd de afgelopen week, als je het tenminste vergelijkt met een week of twee / drie geleden. Althans, mijn longen vonden het in elk geval benauwd... :wink:
Niet alleen mijn longen vonden het benauwd ook de rest van mijn lichaam. Maar ja wat wil je met hogere temperaturen en een lage luchtvochtigheid.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door Geert »

Bee schreef:Het was helemaal niet warm en benauwd buiten de afgelopen dagen, dat is pas gisterenavond laat gebeurd.
Misschien in Diemen pas 's avonds, maar gistermiddag was het in Zuid-Holland al niet te harden qua benauwdheid (zowel in Rotterdam als Zwijndrecht waar ik 's middags moest zijn voor een afspraak).

Lekker weertje overigens nu :P De ergste windstoten lijkt in Den Haag gelukkig weer voorbij.
Hendrik
Berichten: 2547
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door Hendrik »

Geert schreef:Lekker weertje overigens nu :P
Inderdaad! :pos:
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door Jef400 »

Bussen in Haarlem naar binnen. Geen trams en treinen in Amsterdam, gaat lekker zo inderdaad (N)
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5823
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door isadora »

Code rood.
Welke kleur gaan we krijgen als er een echte orkaan komt in de toekomst?
Bangmakerij om maar ingedekt te zijn.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door Jef400 »

Ik wil niet heel vervelend zijn isadora. Maar hier in Purmerend waaien de bomen de weg over, in Wolfheze is iemand dodelijk geplet door een boom dus bangmakerij is het niet...
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6032
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door AppleMoose »

isadora schreef:Code rood.
Welke kleur gaan we krijgen als er een echte orkaan komt in de toekomst?
Bangmakerij om maar ingedekt te zijn.
Windstoten qua cijfers vallen misschien wel mee, maar de bomen zitten wel volop in het blad waardoor ze makkelijker kunnen omvallen en grote takken makkelijker afscheuren. Dát is het gevaar op dit moment.

En wat hebben we toch veel idioten in dit land. Sinds gister al de waarschuwing om vandaag niet met caravan of aanhanger op pad te gaan. Wat telde ik op de terugweg? 2 auto's met caravans, 6 auto's met aanhangers. Kutvolk! :evil:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door Aking »

Hier in Belgrado is het volgens meneer Google een graadje of 35, en de enige wind hier komt uit de airconditioning. Prima te doen dacht ik zo :)
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door Stefan »

Was gisteren blij dat ik weer terug in Gorinchem was.. Moest gisteren, precies op het moment dat de wind het sterkst was, even een slagje Qliner naar Utrecht doen.. Uiteraard van begin tot eind de wind vol op de flank. :')
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
regenmaker
OVNL-beheerder
Berichten: 9161
Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door regenmaker »

Ronaldussen schreef:En wat hebben we toch veel idioten in dit land. Sinds gister al de waarschuwing om vandaag niet met caravan of aanhanger op pad te gaan. Wat telde ik op de terugweg? 2 auto's met caravans, 6 auto's met aanhangers. Kutvolk! :evil:
Nou mensen uit Nijmegen gingen vanuit de Vierdaagse Camping met hun caravan gewoon de weg op hoor. :P Code rood, maakt ze blijkbaar niet uit. ;)
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
waldo79
Berichten: 7634
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door waldo79 »

Code rood gold maar in een beperkt deel van het land :)
DrechtBlub
Berichten: 1224
Lid geworden op: za 03 mei 2014, 20:43

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door DrechtBlub »

Lekker weertje, komende week grotendeels lekker zonnig, vrijdag kans op wat regen later in de middag (bron: weerplaza)
Perfecto.
Ik blub in het Drecht.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 138 gasten