OVer je reiservaringen in augustus 2015

Hier vind je de oude reiservaringentopics tot en met augustus 2018.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: OVer je reiservaringen in augustus 2015

Bericht door Ronald »

Hier op het eiland worden de stationsaankondigingen voorafgegaan door een panfluit-riedel en zijn de halte-afroepen in de bus ingesproken door kinderen :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in augustus 2015

Bericht door Suus »

Rügen of Usedom? :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: OVer je reiservaringen in augustus 2015

Bericht door Ronald »

Rügen.
VIRM
Berichten: 7570
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: OVer je reiservaringen in augustus 2015

Bericht door VIRM »

Wat een bende vanmiddag. Ik wilde vanaf Den Haag C de [serie=Intercity|2015|Den Haag Centraal - Haarlem - Amsterdam Centraal2100[/serie] van 16:44 nemen. Deze vertrok maar niet, en over de omroep werd iets onverstaanbaars gezegd. Een collega die naast mij zat ging op onderzoek uit, en het bleek dat er een defect aan de trein was, maar we zouden al gauw vertrekken. Ondertussen was doodleuk de [serie=Intercity|2015|Leeuwarden - Lelystad Centrum - Den Haag Centraal12700[/serie] al vertrokken (die eerst nergens te bekennen was vanuit mijn raampje dat uitzicht had op spoor 10, en er werd niks omgeroepen). Uiteindelijk met +24 vertrokken. De vertraging liep alsmaar op, dus bij aankomst in Haarlem werd doodleuk meegedeeld dat de trein werd opgeheven. De eerste trein naar Amsterdam zou de [serie=Intercity|2015|Dordrecht - Haarlem - Amsterdam Centraal2200[/serie] van 18:02 van spoor 3 zijn. Maar de info van de HC klopte niet: er zou volgens de app nog een Sprinter om 17:51 met +2 gaan. Maar op de app was de [serie=Intercity|2015|Den Haag Centraal - Haarlem - Amsterdam Centraal2100[/serie] van 17:47 was verdwenen (die van precies een half uur later, en die ik vanaf spoor 1 op spoor 3 zag staan). Falende reisinformatie dus.
Uiteindelijk met +37 in Zaandam aangenkomen. Met een beetje degelijke info en update van de situatie had dit tot +17 beperkt kunnen blijven.
Beul van de blindegeleidelijn
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: OVer je reiservaringen in augustus 2015

Bericht door Ronald »

Bij 11 treinritten en 13 busritten in de afgelopen vier dagen is de maximale vertraging +2 geweest :)
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in augustus 2015

Bericht door Michael »

Ook hier in Brabant begin je nu te merken dat de vakantie bijna voorbij is. Het wordt nu weer steeds drukker in de bus. Ik heb als ik vroege dienst heb vaak lijn 117 van 6:43 vanuit Terheijden, Dorpsplein naar Breda. Vrijwel de hele vakantie zat ik er vaak alleen of met 1 of 2 andere reizigers in. Vanochtend zaten er 12 reizigers in (mezelf meegerekend)
Daelea
Berichten: 1110
Lid geworden op: do 31 dec 2009, 15:42

Re: OVer je reiservaringen in augustus 2015

Bericht door Daelea »

Snelcursus vertraging creëren te Leiden Centraal: de 757 komt op tijd binnen op spoor 5b, terwijl de 2247 al weg had moeten zijn (vertrek 5a). De 2247 heeft echter +7, en rijdt dus achter de 757. Op vertrektijd van de 757 komt de 2247, die ondertussen gespoorwijzigd is van 5a naar heel spoor 5, met tien bakken aangereden over spoor 6, om via de wissels naar 5a te gaan. De trap naar spoor 5a zit op 5b, dus reizigers moeten altijd een stuk lopen naar de achterste bak. De 757 heeft nu minstens +2 door deze actie. Het mooiste komt echter nog: de 2247 heeft de achterste VIRM-VI in opzending mee, alleen de voorste VIRM-IV (het verst van de trap) is open voor reizigers. Ergo, de reizigers die bij de trap stonden te wachten mogen een lengte van +/- 8 bakken VIRM lopen voordat zij kunnen instappen, dus de vertraging loopt alleen maar verder op. Score: 2247 A/+5 V/+8, 757 A/+-0 V/+5 en daardoor 6344 V/+5.
cassie127
Berichten: 6570
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in augustus 2015

Bericht door cassie127 »

VIRM schreef:Wat een bende vanmiddag. Ik wilde vanaf Den Haag C de [serie=Intercity|2015|Den Haag Centraal - Haarlem - Amsterdam Centraal2100[/serie] van 16:44 nemen. Deze vertrok maar niet, en over de omroep werd iets onverstaanbaars gezegd. Een collega die naast mij zat ging op onderzoek uit, en het bleek dat er een defect aan de trein was, maar we zouden al gauw vertrekken. Ondertussen was doodleuk de [serie=Intercity|2015|Leeuwarden - Lelystad Centrum - Den Haag Centraal12700[/serie] al vertrokken (die eerst nergens te bekennen was vanuit mijn raampje dat uitzicht had op spoor 10, en er werd niks omgeroepen). Uiteindelijk met +24 vertrokken. De vertraging liep alsmaar op, dus bij aankomst in Haarlem werd doodleuk meegedeeld dat de trein werd opgeheven. De eerste trein naar Amsterdam zou de [serie=Intercity|2015|Dordrecht - Haarlem - Amsterdam Centraal2200[/serie] van 18:02 van spoor 3 zijn. Maar de info van de HC klopte niet: er zou volgens de app nog een Sprinter om 17:51 met +2 gaan. Maar op de app was de [serie=Intercity|2015|Den Haag Centraal - Haarlem - Amsterdam Centraal2100[/serie] van 17:47 was verdwenen (die van precies een half uur later, en die ik vanaf spoor 1 op spoor 3 zag staan). Falende reisinformatie dus.
Uiteindelijk met +37 in Zaandam aangenkomen. Met een beetje degelijke info en update van de situatie had dit tot +17 beperkt kunnen blijven.
Vanochtend zat ik in de trein Utrecht - Den Haag Centraal/Rotterdam Centraal (volgens mij vertrek om 9:59) en die had ook al iets van +17 minuten ivm met defect aan de trein. oderweg werdt later bekend dat de trein niet meer naar Rotterdam ging maar dat die in zijn geheel naar Den Haag ging.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
huibe
Berichten: 1250
Lid geworden op: di 29 sep 2009, 15:54

Re: OVer je reiservaringen in augustus 2015

Bericht door huibe »

Wat is er met de medewerkers van de NS aan de hand. In alle drie de treinen ben ik gecontroleerd!

Kijken of ze vanmiddag op de terugweg ook zo actief zijn.
I never understood decimals. I can't see the point.
Ik kan je naam niet meer herinneren, maar aub help me niet.
"The trouble with quotes on the internet is that you never know if they are real" - Abraham Lincoln
Daelea
Berichten: 1110
Lid geworden op: do 31 dec 2009, 15:42

Re: OVer je reiservaringen in augustus 2015

Bericht door Daelea »

Van der Steur: al meer beveiliging op stations
Minister Van der Steur zegt dat naar aanleiding van de terreurpoging in de Thalys de beveiliging op Nederlandse stations al is aangescherpt. [...]
http://nos.nl/l/2054899
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: OVer je reiservaringen in augustus 2015

Bericht door fogeltje »

Na het treinkaartjesgeneuzel van gisteren heb ik dus besloten mijn seizoensretour weg te gooien en de auto te pakken. Van Meltrain heb ik de tip gehad te parkeren bij P+R Hoornwij(c)k. Parkeren + HTM dagkaart voor 4 personen is 2 euro. Dat was wel de moeite waard en ik hoef me de binnenstad van Den Haag niet aan te doen.

In trams heb ik sowieso niet veel gezeten, volgens mij kan ik dat aan beide handen aftellen (waarbij ik voor heen en terug dan wel 1 vinger gebruik). Dus dat wel leuk. De tram kwam er net aan toen ik het parkeerterrein indraaide, maar we hadden toch enkele minuutjes nodig om goed en al uit de auto te zijn. Parkeerautomaat sprak gelukkig voor zich. Tram reed frequent voor een zondag, elk kwartier. Het was een leuk ritje naar CS. Vlak voor CS kwam een controlemeneer. Aangezien ik het niet van te voren had gezien, moest ik even mijn portemonnee gaan graaien om het kaartje te zoeken. Intussen controleerde hij de meneer achter mij. En die had geen geldig vervoersbewijs. De reiziger zei nog behulpzaam dat hij alsnog wel even kon inchecken :') Men was met een proces-verbaal bezig toen ik uitstapte. Alsnog niet gecontroleerd. Goede zaak die controleteams iig. Daarna werd het een ritje naar met lijn 69, die als vervanging van de tram naar Madurodam rijdt. Hier kwam een mij onbekend bustype, de Berkhof Diplomat (volgens mij, bus 320 iig). Dus mijn dag was al geslaagd. *bus*

Op de weg naar huis mistten we lijn 69. Ook lijn 22 gingen we missen, maar de chauffeur zag dat wij een sprintje hadden willen aanzetten en we mochten net voorbij de halte nog instappen, en dat terwijl hij (bleek later op mijn app) al 7 minuten vertraging had, hulde *bus* Dit keer was een MAN bus, hij zat verrassend goed, beter spul dan die toelie die in Eindhoven van dat merk rondrijdt. Op CS hebben we wederom net de tram gemist, maar dat kwam omdat ik even goed moest kijken hoe we moesten lopen vanaf het busstation en ik ook nog even vlug een foto als aandenken wilde maken. Tramritje was nice en bij aankomst bij de P+R stond vrij veel volk de andere kant op wachten.

Korte indruk: deze P+R regeling is super. Kan men in Nuenen niet iets soortgelijks neerplempen? Dan wil ik overwegen dagelijks naar mijn werk daar over te stappen. Materieel en personeel was prettig. Ook een groot pluspunt, gezien er veel omleidingen en vervallen dingen zijn, stonden er op CS redelijk wat HTM mensen in hesjes voor informatie, ook dat was goed geregeld. Ik heb een positief beeld van het OV in Den Haag (met deze beperkte indruk, maar de vorige keer dat ik in Den Haag was, was dit beeld ook niet slecht).
"Een touringcar is geen bus"
huibe
Berichten: 1250
Lid geworden op: di 29 sep 2009, 15:54

Re: OVer je reiservaringen in augustus 2015

Bericht door huibe »

huibe schreef:Wat is er met de medewerkers van de NS aan de hand. In alle drie de treinen ben ik gecontroleerd!

Kijken of ze vanmiddag op de terugweg ook zo actief zijn.
En de terugweg was weer zoals ik de NS kende. Slechts in 1 van de 4 treinen gecontroleerd. :neg:
I never understood decimals. I can't see the point.
Ik kan je naam niet meer herinneren, maar aub help me niet.
"The trouble with quotes on the internet is that you never know if they are real" - Abraham Lincoln
huibe
Berichten: 1250
Lid geworden op: di 29 sep 2009, 15:54

Re: OVer je reiservaringen in augustus 2015

Bericht door huibe »

fogeltje schreef:Na het treinkaartjesgeneuzel van gisteren heb ik dus besloten mijn seizoensretour weg te gooien en de auto te pakken.
Heb ik iets gemist?
I never understood decimals. I can't see the point.
Ik kan je naam niet meer herinneren, maar aub help me niet.
"The trouble with quotes on the internet is that you never know if they are real" - Abraham Lincoln
waldo79
Berichten: 7603
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: OVer je reiservaringen in augustus 2015

Bericht door waldo79 »

huibe schreef:
huibe schreef:Wat is er met de medewerkers van de NS aan de hand. In alle drie de treinen ben ik gecontroleerd!

Kijken of ze vanmiddag op de terugweg ook zo actief zijn.
En de terugweg was weer zoals ik de NS kende. Slechts in 1 van de 4 treinen gecontroleerd. :neg:
Lekker om aan de hand van het aantal controles omderweg een oordeel te vellen ; (
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in augustus 2015

Bericht door Suus »

Tijdens mijn rit naar het werk deze ochtend heb ik last van een overvolle trein door omreizende reizigers, een vertraging waardoor ik twee verdere aansluitingen mis en een stuk treinvervangend busvervoer door een seinstoring. De vertraging loopt ruim boven een half uur maar omdat ik met twee vervoerders reis heb ik geen recht op GtbV. :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: OVer je reiservaringen in augustus 2015

Bericht door ODRAIL »

Bee schreef:De vertraging loopt ruim boven een half uur maar omdat ik met twee vervoerders reis heb ik geen recht op GtbV. :(
Dit kan zeker niet bij elkaar worden opgeteld (die vertraging)?
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: OVer je reiservaringen in augustus 2015

Bericht door Ardan »

Het gewraakte bankje en de opzijgeschoven vuilnisbak van VIRM?
Afbeelding
Ik doe ook maar wat
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: OVer je reiservaringen in augustus 2015

Bericht door Freek »

KM46 schreef:
Bee schreef:De vertraging loopt ruim boven een half uur maar omdat ik met twee vervoerders reis heb ik geen recht op GtbV. :(
Dit kan zeker niet bij elkaar worden opgeteld (die vertraging)?
Als je vertraging op het NS gedeelte zat waardoor je een regiotrein miste is door toedoen van NS je vertraging met meer dan 30 minuten. In dat geval heb je recht op GtbV. Indienen kan dan niet online maar handmatig via het formulier dat verkrijgbaar is bij de balie. Indien je NS belt sturen ze je het formulier toe.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: OVer je reiservaringen in augustus 2015

Bericht door Hainje »

Voor het eerst sinds anderhalf jaar weer eens met de bus over de Huizingalaan in Eindhoven. Zooooooo dat nieuwe asfalt is een verademing. Allememachies.
🍉
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8602
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in augustus 2015

Bericht door Milco »

Afgelopen zaterdag reisde ik met lijn 70 van Hilversum Sportpark naar Soest waarbij de chauffeur twee keer in Hilversum via halte Oostereind reed in plaats van via het Arenapark. Nu zit ik in lijn 156 van Hilversum Sportpark en deze chauffeur doet exact hetzelfde! :?

Er is geen omleiding van kracht, want lijn 320 rijdt wel gewoon via busbaan Arenapark. :?
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Gebruikersavatar
Tochjo
Donateur
Berichten: 1128
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 11:12

Re: OVer je reiservaringen in augustus 2015

Bericht door Tochjo »

Freek schreef:
KM46 schreef:
Bee schreef:De vertraging loopt ruim boven een half uur maar omdat ik met twee vervoerders reis heb ik geen recht op GtbV. :(
Dit kan zeker niet bij elkaar worden opgeteld (die vertraging)?
Als je vertraging op het NS gedeelte zat waardoor je een regiotrein miste is door toedoen van NS je vertraging met meer dan 30 minuten. In dat geval heb je recht op GtbV.
Dat weet ik zo net nog niet. NS spreekt in de voorwaarden al enkele jaren van recht op geld terug bij vertraging "als u door een vertraging 30 minuten of meer te laat op uw NS-bestemmingsstation aankomt." Ooit heb ik nog een mooie brief van ze gehad waarin ze om die reden mijn claim afwezen. Toen had ik al vijf jaar lang gemiste overstappen van NS naar Syntus geclaimd en een goede honderd euro geïncasseerd op die manier, en aangezien ik vrij snel zou verhuizen heb ik het er vervolgens maar bij laten zitten.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: OVer je reiservaringen in augustus 2015

Bericht door Freek »

Je moet er inderdaad scherp op zijn en goed op het formulier aangeven dat je overstapt naar een regiovervoerder. Daarom kan het online niet, staat wel op het wensenlijstje van NS omdat aan te passen maar heeft geen prioriteit.
Uit de voorwaarden haal ik:
Onder vertraging in de zin van de regeling “Geld Terug Bij Vertraging” wordt verstaan een door de Railverkeersleiding (ProRail) vastgestelde en geregistreerde afwijking van de dienstregeling waarbij de NS­trein, waarin u zich bevindt of de NS­trein(en) die u neemt op basis van de vooraf bepaalde Optimale reisroute naar het bestemmingsstation, en daar ten minste 30 minuten later arriveert dan in de Jaardienstregeling staat vermeld. Onder een vertraging wordt niet verstaan een afwijking van de Jaardienstregeling (bijvoorbeeld ten gevolge van werkzaamheden of een stremming) die vooraf door NS is aangekondigd.
Een bestemmingsstation is hoeft niet per definitie een NS station te zijn.

En:
Indien u in het bezit bent van een NS­vervoerbewijs dat geldig is op een verbinding waarbij het vervoer deels door NS en deels door een andere (spoor) vervoerder wordt verricht, krijgt u uitsluitend het aan NS toe te rekenen deel van de ritprijs of evenredige deel van de abonnementsprijs voor de helft of geheel gerestitueerd, indien de vertraging optreedt op het NS­traject.
Op een verbinding geeft mijn inziens aan dat de gehele (trein)reis wordt bedoeld.
Gebruikersavatar
Tochjo
Donateur
Berichten: 1128
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 11:12

Re: OVer je reiservaringen in augustus 2015

Bericht door Tochjo »

Freek schreef:
Onder vertraging in de zin van de regeling “Geld Terug Bij Vertraging” wordt verstaan een door de Railverkeersleiding (ProRail) vastgestelde en geregistreerde afwijking van de dienstregeling waarbij de NS­trein, waarin u zich bevindt of de NS­trein(en) die u neemt op basis van de vooraf bepaalde Optimale reisroute naar het bestemmingsstation, en daar ten minste 30 minuten later arriveert dan in de Jaardienstregeling staat vermeld. Onder een vertraging wordt niet verstaan een afwijking van de Jaardienstregeling (bijvoorbeeld ten gevolge van werkzaamheden of een stremming) die vooraf door NS is aangekondigd.
Een bestemmingsstation is hoeft niet per definitie een NS station te zijn.
In die niet goed lopende zin staat staat dat de NS-trein ten minste 30 minuten later moet arriveren op het bestemmingsstation. Dan kan het bestemmingsstation dus bijna nooit een station van een regiovervoerder zijn. Volgens deze tekst moet het overstapstation dus met minstens 30 minuten vertraging bereikt worden, als ik het goed begrijp. Een gemiste overstap door een kleinere vertraging lijkt hier buiten de regeling te vallen.
VIRM
Berichten: 7570
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: OVer je reiservaringen in augustus 2015

Bericht door VIRM »

@Thom: het blijft onvoorstelbaar dat in Leiden de a-kant van het perron wordt gebruikt, terwijl dat helemaal niet nodig is. Ik zie ook een hoop mensen naar de [serie=Intercity|2015|Dordrecht - Haarlem - Amsterdam Centraal2200[/serie] (naar Dordrecht) lopen als hij op 8a wordt gezet, wat de laatste tijd ineens structureel lijkt te zijn.

Vandaag had ik vanaf Den Haag Centraal de [serie=Intercity|2015|Den Haag Centraal - Haarlem - Amsterdam Centraal2100[/serie] van 16:44. Deze was lekker druk vanwege een uitgevallen [serie=Intercity|2015|Groningen - Lelystad Centrum - Den Haag Centraal700[/serie]. De HC die herhaalde dit ook meerdere malen. In Haarlem liepen we +3 op, omdat er een omgeleide trein nog even langs moest. En op Sloterdijk verwees hij de omreizende passagiers naar Schiphol naar spoor 10, lekker met dit weer. :mrgreen:

Overigens hebben ze op Den Haag Centraal in de grote CiCo-stoelendans nu een CiCo pal naast de geleidelijn naar spoor 8/9 neergezet, en dat schijnt ook het geval te zijn op spoor 10. Morgen nog even verder testen. :mrgreen: Hopelijk is mijn in- en uitcheckleed op Den Haag Centraal dan voorbij. ;)
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in augustus 2015

Bericht door Suus »

Tochjo schreef:
Freek schreef:
Onder vertraging in de zin van de regeling “Geld Terug Bij Vertraging” wordt verstaan een door de Railverkeersleiding (ProRail) vastgestelde en geregistreerde afwijking van de dienstregeling waarbij de NS­trein, waarin u zich bevindt of de NS­trein(en) die u neemt op basis van de vooraf bepaalde Optimale reisroute naar het bestemmingsstation, en daar ten minste 30 minuten later arriveert dan in de Jaardienstregeling staat vermeld. Onder een vertraging wordt niet verstaan een afwijking van de Jaardienstregeling (bijvoorbeeld ten gevolge van werkzaamheden of een stremming) die vooraf door NS is aangekondigd.
Een bestemmingsstation is hoeft niet per definitie een NS station te zijn.
In die niet goed lopende zin staat staat dat de NS-trein ten minste 30 minuten later moet arriveren op het bestemmingsstation. Dan kan het bestemmingsstation dus bijna nooit een station van een regiovervoerder zijn. Volgens deze tekst moet het overstapstation dus met minstens 30 minuten vertraging bereikt worden, als ik het goed begrijp. Een gemiste overstap door een kleinere vertraging lijkt hier buiten de regeling te vallen.
Kort samengevat hoe het vanochtend ging:
Trein A van NS naar Gouda reed op tijd
Trein B van NS van Gouda naar Rotterdam had +10, daarom een andere trein naar Rotterdam genomen, maar daardoor verviel de overstap in Rotterdam.
Trein C van NS van Rotterdam naar Dordrecht reed op tijd, maar was wel een trein 8 minuten later dan gepland, daardoor verviel de overstap in Dordrecht
Trein D van Arriva naar Gorinchem reed op tijd, maar was wel een trein een kwartier later dan gepland. Deze trein reed door een storing niet verder dan Boven-Hardinxveld waar ik met de Arriva-bus naar Gorinchem moest.

Daardoor had ik ondertussen wel een half uur vertraging te pakken bij aankomst in Gorinchem. Maar omdat deze vertraging is verzameld bij twee verschillende vervoerders heb ik uiteindelijk recht op... niets.

En ook 's middags ging het fijn.
Eerst weer met de bus naar Boven-Hardinxveld, daarna ging het tot Dordrecht goed maar door die bus had ik wel +15 te pakken. De intercity naar Rotterdam had ook weer +5, maar in Rotterdam zou alles weer goed komen. Helaas had de volgende intercity dan weer +15, maar gelukkig kon ik nog net op tijd de trein voor het laatste stukje halen.

Gelukkig gaat mijn werkgever over een paar maanden verhuizen naar Rotterdam-Centrum *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten