Weerberichtengekwek

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13036
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door Ardan »

Ik rij op dit moment van Amsterdam naar Deventer. Net Hilversmurf uit. Duimen draaien.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13036
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door Ardan »

Dikke BOEM nu in Amersgoort :shock:
Ik doe ook maar wat
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door Thom91 »

Sterkte, heftig hier in Enschede! :Y
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13036
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door Ardan »

Net door Twello, het drupt en flitst dat het een lieve lust is. Straks vanaf station Deventer nog 25 minuten naar huis lopen.. als ik woensdag had geweten dat het nu dit weer zou zijn was ik met de fiets gegaan..
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6033
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door AppleMoose »

Was weer flink genieten vanavond met het onweer. Niet echt harde donderslagen, meer doorlopend niet zo hard gerommel, maar de bliksemflitsen waren een genot om te zien. Nu lijkt het meeste wel voorbij te zijn. Flitst nog wel wat maar stelt weinig voor in vergelijking met eerder op de avond. Onweer zit nu aan de andere kant van de IJssel. Was een mooi gezicht net toen ik de hond uitliet, je zag echt prachtige bliksems aan de overkant. 8-)
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Hendrik
Berichten: 2547
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door Hendrik »

Ik had gehoopt dat het na het vele onweer en de vele regen lekker opgefrist zou zijn, maar niets is minder waar... Het is al erg warm en vooral vochtig.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50903
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door Suus »

Vannacht een enorme regen- en hagelbui gehad. Enkele tientallen millimeters is sowieso wel gevallen, maar bij een schouw vanochtend gelukkig geen lekkages gevonden.

Straks waarschijnlijk wel treinvertragingen, in de Drechtsteden en Betuwe schijnt het echt helemaal niet pluis geweest te zijn vannacht met tot wel 80 millimeter :O
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door deadlock »

Dat is over de laatste 24 uur. Nog steeds veel wel.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door Thom91 »

Rond half twee was de rust wedergekeerd sinds kwart voor 12 dus toen ben ik in slaap gevallen, word ik rond kwart over vier wakker van slaande deuren en dichtslaande kiepramen. Blijkt dat we extragratis valwinden hebben gekregen :')
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8847
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door ArrivaBas »

Bee schreef:Vannacht een enorme regen- en hagelbui gehad. Enkele tientallen millimeters is sowieso wel gevallen, maar bij een schouw vanochtend gelukkig geen lekkages gevonden.

Straks waarschijnlijk wel treinvertragingen, in de Drechtsteden en Betuwe schijnt het echt helemaal niet pluis geweest te zijn vannacht met tot wel 80 millimeter :O
Precies in mijn regio. moest net naar school 4 keer door een plas die tot aan mijn trappers (de onderste) kwamen.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39189
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door Daniel »

Op Schiphol zal ongetwijfeld ook het een en ander omgeleid zijn door het weer. Vanmorgen kwamen er in 10 minuten drie vliegtuigen relatief laag over Amersfoort heen. Normaal komen die dingen aanzienlijk hoger over daar.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15352
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door ODRAIL »

Thom91 schreef:Rond half twee was de rust wedergekeerd sinds kwart voor 12 dus toen ben ik in slaap gevallen, word ik rond kwart over vier wakker van slaande deuren en dichtslaande kiepramen. Blijkt dat we extragratis valwinden hebben gekregen :')
Hier rommelde het al rond een uur of twaalf gisteravond. En rond een uur of vier - vijf rommelde en flitste het ook weer. En een viel een flinke hoeveelheid regen.

En nee wij hadden gelukkig geen last van valwinden.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3266
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door marvinkok »

Het Enschedese verslag is al gegeven, maar het ging flink tekeer. Het zou donker moeten zijn, maar het flitste zo onmundig hard en vaak dat het net dag leek... Mij vriendin en ik allebei rechtop in bed, dochtertje van 10 maanden heeft ging vin verroerd ondanks het open raam :')
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door Thom91 »

Als ik zo even naar de historie kijk op lightningmaps hebben we trouwens niet de volle laag gehad. Deel is ten zuiden van Enschede het land uitgetrokken in plaats van de voorspelde voltreffer.
Komt wel goed schatje.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13549
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door Wubbo »

Den Haag meldt regen. Gelukkig ging het pas los toen ik thuis was, want ik was natuurlijk onderweg zonder jas en paraplu...
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door isadora »

Ja hier ook, en het is nat.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door Thom91 »

Waar is 'hier'?
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door isadora »

Gooi.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Michael
Berichten: 11764
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door Michael »

Ik was blij dat ik gisteren met de auto naar het werk was gegaan. Het was sinds 22:00 al volop aan het weerlichten in Breda. Ik stapte rond 2:00 in de auto en ik had net de deur dicht en toen barstte het echt los. Zware regen en onweer. Ik reed even later in de polder en zag echt binnen een paar minuten zeker 5 keer een bliksem ergens inslaan. Was maar een korte en krahtige bui. Daarna was het meteen voorbij en droog. Het bleef nog even weerlichten maar dat was daarna ook snel voorbij. Net ook even een korte maar krachtige bui.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8847
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door ArrivaBas »

Michael schreef:Ik was blij dat ik gisteren met de auto naar het werk was gegaan. Het was sinds 22:00 al volop aan het weerlichten in Breda. Ik stapte rond 2:00 in de auto en ik had net de deur dicht en toen barstte het echt los. Zware regen en onweer. Ik reed even later in de polder en zag echt binnen een paar minuten zeker 5 keer een bliksem ergens inslaan. Was maar een korte en krahtige bui. Daarna was het meteen voorbij en droog. Het bleef nog even weerlichten maar dat was daarna ook snel voorbij. Net ook even een korte maar krachtige bui.
's Middags lagen die diepe plassen nog steeds op het fietspad. Ik moest ook nog een op de fiets tijdens die grote bui van vanmiddag... :neg:
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39189
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door Daniel »

Wubbo schreef:Den Haag meldt regen. Gelukkig ging het pas los toen ik thuis was, want ik was natuurlijk onderweg zonder jas en paraplu...
Datzelfde was hier in Amersfoort van toepassing... Inmiddels wel weer vrijwel droog hier.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12827
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door Hainje »

isadora schreef:Gooi.
Nee smijt!
🍉
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door isadora »

I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13036
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door Ardan »

Verwachtte een bak noodweer met spectaculair onweer maar het werd alleen een beetje regen. We are not amused.
Wel koud de rest van de week -o-
Ik doe ook maar wat
Hendrik
Berichten: 2547
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Weerberichtengekwek #22

Bericht door Hendrik »

Ardan schreef:Wel koud de rest van de week -o-
*O* :pos:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 60 gasten