Mag ik even kwijt #16

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Caspar »

Weet er wel eentje die niet zo gewaardeerd zou worden als ik dat straks op Amsterdam Centraal zou doen: Dames en Heren: De sneltrein naar Haarlem, Heemstede Aerdenhout, Leiden, Den Haag Hs en verder naar Breda van 15.10 vertrekt van spoor 15B. (Ipv spoor 1)

Na 5 minuten: Dames en heren, hier volgt een correctie van het voorgaande: Het was een grapje. 8-)
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Wubbo »

Ik zou ze op Amsterdam Sloterdijk naar spoor 13 laten gaan ofzo 8-)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Fles »

Wubbo schreef:Ik zou ze op Amsterdam Sloterdijk naar spoor 13 laten gaan ofzo 8-)
Of op Utrecht Centraal, daar bestaat het nog echt ook 8-)
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door STF »

Ik vind de nieuwe kleurstelling / layout van het forum echt waardeloos! :neg:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Fles »

STF schreef:Ik vind de nieuwe kleurstelling / layout van het forum echt waardeloos! :neg:
Ja hoor :D Daar is niks aan veranderd gek :P
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door tsov »

De Luxemburgse provider heeft als 1-aprilgrap alle sites gerestyled ;)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door STF »

Fles schreef:
Dat moet je doen met betaaldouches. En dan waarschuwen dat mensen dus altijd minimaal een uur betalen. Jammer, helaas, niks aan te doen, Franse software, bla :idea:
Haha, welke mensen? Staat vandaag niemand op de camping namelijk, anders had ik wel over het veld omgeroepen dat wegens grasmaaiwerkzaamheden, alle caravans het veld af moeten. :lol:
En dan een kwartier later omroepen dat de grasmaaier stuk is, dat iedereen weer terug kan. :lol:

Overigens komen de betaalsystemen van onze douches uit Frankrijk, dus je hebt nog gelijk ook. :mrgreen:
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Chauf21 »

STF schreef:
Fles schreef:
Dat moet je doen met betaaldouches. En dan waarschuwen dat mensen dus altijd minimaal een uur betalen. Jammer, helaas, niks aan te doen, Franse software, bla :idea:
Haha, welke mensen? Staat vandaag niemand op de camping namelijk, anders had ik wel over het veld omgeroepen dat wegens grasmaaiwerkzaamheden, alle caravans het veld af moeten. :lol:
En dan een kwartier later omroepen dat de grasmaaier stuk is, dat iedereen weer terug kan. :lol:
Dat laatste is dan neem ik aan de 1-aprilgrap?
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Vinny »

Dat moet je doen met betaaldouches. En dan waarschuwen dat mensen dus altijd minimaal een uur betalen. Jammer, helaas, niks aan te doen, Franse software, bla
Maar dan wil ik ook een uur warm water hebben. Ik sta normaal altijd een half uur onder de douche en op campings schijnt dat allemaal maar maximaal 5 minuten te mogen duren. Kortom, de eerste keer sta ik altijd met half ingesmeerde sjampoo weer buiten :twisted:

Betaal je dan weer 1 euro voor... :|
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Jurjen »

Ik heb wel eens gehoord dat bij hotels douchen gewoon inbegrepen is. Vandaar dat ik campings ook mijd. xD
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Wubbo »

Ik heb ook wel op campings gestaan waar douchen gratis is. Vraag me niet precies welke dat zijn hoor, daarvoor heb ik al op te veel campings gestaan ;-).
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Daantje »

Ik neem altijd reserve muntjes mee zodat ik niet met de shampoo nog in m'n haar sta als het water al op is. Of ik ga een keer testen hoelang je water heb als ik niet m'n haar hoef te wassen ;) Het kan zo simpel zijn. Er zijn idd ook nog genoeg campings met gratis douches.

Op het lab hingen er vandaag briefjes van de directie dat vanwege de problemen met het temperatuursysteem (het is over het algemeen of ijskoud of bloedverziekend heet op het lab) er vandaag weer metingen verricht zouden worden. Hiervoor moest de thermostaat wel tijdelijk (gedurende de hele dag vandaag) op 30 graden worden gezet. Verder werd aangeraden om luchtige kleding aan te doen. Een collega van me kwam stampend het lab op, of ze dat niet gisteren hadden kunnen ophangen zodat ze er rekening mee had kunnen houden met haar kledingkeuze :mrgreen:
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Jurjen »

Wubbo schreef:Ik heb ook wel op campings gestaan waar douchen gratis is. Vraag me niet precies welke dat zijn hoor, daarvoor heb ik al op te veel campings gestaan ;-).

Toch weet ik het niet hoor...

Afbeelding

Of...

Afbeelding

Waarbij je naar keuze een kilometer mag lopen voor een douche óf drie weken in de pislucht mag staan...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Fles »

Jurjen schreef: drie weken in de pislucht mag staan...
Ik weet het niet hoor, maar mijn gemiddelde douchebeurt is na drie UUR toch wel zo'n beetje aan de afrondende fase toe :mrgreen:
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Daan »

Jurjen schreef:Waarbij je naar keuze een kilometer mag lopen voor een douche óf drie weken in de pislucht mag staan...
Tja, dat jij graag in luxe 5-sterrenhotels overnacht wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen dat maar moet doen... :evil:
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Daan »

@Ddrs: Hebben ze je vuurwerkverzameling gevonden? :mrgreen:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Fles »

Daan schreef:
Jurjen schreef:Waarbij je naar keuze een kilometer mag lopen voor een douche óf drie weken in de pislucht mag staan...
Tja, dat jij graag in luxe 5-sterrenhotels overnacht wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen dat maar moet doen... :evil:
Zijn die schoftige prijzen bij Servex tenminste nog ERGENS goed voor blijkbaar :twisted:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Fles »

Dus dan zie je zo'n sticker he:

Afbeelding

Okee...

En dan dat station keihard in je oor brullen: EEN APRIL!!!! Afbeelding
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Daniel »

Daan schreef:@Ddrs: Hebben ze je vuurwerkverzameling gevonden? :mrgreen:
Lol, nee ze hebben die vliegtuigbom uit WO-II ergens in de buurt van het centraal station gevonden. Da's hier nog een minuut of 10 vandaan.
Het ding ligt overigens vlak naast het monument voor de oorlogsslachtoffers wat het opschrift daarvan wel enigzins dubbelzinnig maakt...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Vinny »

Ik heb ook wel op campings gestaan waar douchen gratis is. Vraag me niet precies welke dat zijn hoor, daarvoor heb ik al op te veel campings gestaan ;-).
In Frankrijk is het meestal gratis.

Overigens bewaar ik voor de rest wel goede herinneringen aan kamperen. Heb het alleen al weer heel lang niet meer gedaan...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Oud forumgebruiker »

In Bakkum is (of was) het ook gratis.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door tsov »

Over 1 april gesproken, heeft iemand vandaag al een filmpje op Youtube bekeken? :mrgreen:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Jurjen »

tsov schreef:Over 1 april gesproken, heeft iemand vandaag al een filmpje op Youtube bekeken? :mrgreen:
Die is wel briljant. =')
Fles schreef:
Jurjen schreef: drie weken in de pislucht mag staan...
Ik weet het niet hoor, maar mijn gemiddelde douchebeurt is na drie UUR toch wel zo'n beetje aan de afrondende fase toe :mrgreen:
Ja, maar je gaat niet elke drie uur je tent verplaatsen. Dus is het óf elke douche-, danwel plasbeurt (dat laatste hoeft alleen bij daglicht) een halve marathon lopen, óf je hele vakantie in de pislucht van dat wc-hok staan.
Daan schreef:Tja, dat jij graag in luxe 5-sterrenhotels overnacht wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen dat maar moet doen... :evil:
Och, liever niet nee. Dat drijft de prijzen ook weer zo omhoog.
Fles schreef:Zijn die schoftige prijzen bij Servex tenminste nog ERGENS goed voor blijkbaar :twisted:
Ik voel me anders toch echt geen Servex-medewerker hoor. Mooi blaadje opsturen dat je bij 5-jarig dienstjubileum 300 euro bruto krijgt, eens naar je baas toe gaan, omdat je al 5 jaar en 3 maanden werkt, en dan te horen krijgen dat je bij AH niet volgens de Servex cao werkt, maar de AH cao en dus maar 100 euro bruto krijgt. Nou, bij Servex had ik dus van die 200 euro extra inderdaad een weekendje 5 sterren kunnen doen, ja.

En bovendien: na het uitgaan is een hotel doorgaans makkelijker te bereiken dan een camping in the middle-of-nowhere. Maar goed, vanaf een camping zal je vast beter treintjes kunnen spotten. :p
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Vinny »

Ja, maar je gaat niet elke drie uur je tent verplaatsen. Dus is het óf elke douche-, danwel plasbeurt (dat laatste hoeft alleen bij daglicht) een halve marathon lopen, óf je hele vakantie in de pislucht van dat wc-hok staan.
De washokken zijn de favoriete hang- en flirtplekken voor de puberjeugd. Ik heb het daarom nooit echt erg gevonden om hier vlak bij een tentje te hebben. :lol:

[disclaimer: toen had ik die leeftijd dus ook ;)]
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Fles »

Jurjen schreef: Ja, maar je gaat niet elke drie uur je tent verplaatsen. Dus is het óf elke douche-, danwel plasbeurt (dat laatste hoeft alleen bij daglicht) een halve marathon lopen, óf je hele vakantie in de pislucht van dat wc-hok staan.
Guttegut ik dacht dat IK het weleens overdreef :D
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 34 gasten