Spoorlijn Zevenaar - Kleve / routestripsymbolen

Hier kunnen vragen worden gesteld of discussies worden gehouden over de wiki. Inhoudelijke wijzigingen kunnen in de wiki zelf gemaakt worden.
Plaats reactie
Frank
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1509
Lid geworden op: za 31 mei 2008, 12:44

Spoorlijn Zevenaar - Kleve / routestripsymbolen

Bericht door Frank »

Op de wiki: Spoorlijn Zevenaar - Kleve

Ten eerste vind ik de informatie die ik over deze spoorlijn kan vinden niet altijd even duidelijk dus als iemand aanvullingen / verbeteringen heeft: pas het artikel gerust aan (zoals altijd op een wiki :) ).

Ten tweede zoek ik voor deze pagina nog routestripsymbolen, die ik zo niet kan vinden:
* voor de spoorpont
* het eindpunt bij Kleve (het station zelf is wel open, maar zie even niet hoe ik dit kan weergeven)
* mogelijk ook voor de aftakking van de lijn van/naar Oberhausen, neemt nu twee regels in beslag, weet niet of we dat aan willen passen

Verder zit ik te twijfelen of ik het traject tussen Zevenaar en Kleve als open of gesloten moet weergeven (het oorspronkelijk spoor is opgebroken, maar de Rhijnspoorweg ligt er nog...).
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Spoorlijn Zevenaar - Kleve / routestripsymbolen

Bericht door Ardan »

Voor Kleve bestaat dit png-symbool. Er loopt wel een blauw lijntje verder, eronder kun je met een eindpijl aangeven 'verder naar Krefeld' (is Krefeld toch?).

Ik zat zelf ook wel eens te denken om een soort driehoek te maken, zoals in dit voorbeeld voor de lijn naar Oberhausen, maar in combinatie met de dikte van de lijnen denk ik dat dat flink propwerk wordt. Maar ik kan wel wat proberen te maken als er behoefte aan is?

Verder zou ik het bestaande traject gewoon laten als het is, niet grijs maken dus. Het was dan wel een parallel spoor maar wel aan hetzelfde traject, dat nog gewoon in gebruik is.
Ik doe ook maar wat
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Spoorlijn Zevenaar - Kleve / routestripsymbolen

Bericht door Thom91 »

Wat doet de Betuweroute in dat lint? Die was er toen niet hoor..
Komt wel goed schatje.
Frank
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1509
Lid geworden op: za 31 mei 2008, 12:44

Re: Spoorlijn Zevenaar - Kleve / routestripsymbolen

Bericht door Frank »

Ik was daar uitgegaan van de huidige Rhijnspoorweg, maar dat is twijfelachtig inderdaad.

Net zo vroeg ik me af of ik Nijmegen Heyendaal is de routestrip van de spoorlijn Nijmegen - Kleve moest opnemen terwijl de trein daar nooit gestopt heeft (bij mijn weten).
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten