Het Grote Blundertopic

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Michael
Berichten: 11764
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Michael »

Ik wil vanmorgen mijn koptelefoon in mijn speakers pluggen. Ging niet helemaal goed waardoor de aansluiting van de koptelefoon krom werd. Dat wordt deze week even een nieuwe halen.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3266
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door marvinkok »

Gisteren soep maken.
- Pan water opzetten
- zakje open scheuren
- zakje in de pan
- denken: dat ruikt niet als groentesoep
- Tot de conclusie komen dat je de kruidenmix voor nasi in de pan hebt geroerd :')
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8848
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door ArrivaBas »

O, o, o... :mrgreen:
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15352
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door ODRAIL »

Had je niet van te voren even op het zakje gekeken voor de inhoud?
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3266
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door marvinkok »

Mja, de soep zat in een groen doosje en de nasimix ook. Geen idee dat er ook nog nasimix in de la stond, dus gewoon het groene pakje opengescheurd en het zakje erin gekieperd...
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15352
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door ODRAIL »

Ach ... kan gebeuren. Gewoon weer opnieuw beginnen .
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8848
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door ArrivaBas »

Gister naar het oldtimerfestival geweest. we dachten dichterbij te kunnen komen, maar we kwamen gewoon bij dezelfde parkeerplek uit :mrgreen:
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
dylanwild94
Berichten: 6187
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door dylanwild94 »

Waarom moet ik hieraan denken? :mrgreen:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2rkMA_606YA[/youtube]
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door deadlock »

Heb ik al de hele week in mijn hoofd nadat ik vorige week een paar volledig uitgespacete MDMA-trippers zag lopen toen ik op het balkon een kop thee dronk :D
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door MdJ »

laptoplader vergeten. Dus dat werd eventjes een extra retourtje UT-Huis.
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50906
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Suus »

Ik goot vanochtend yoghurt in mijn theeglas in plaats van het schaaltje met granola.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39191
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Daniel »

Ik legde net het doosje lucifers in de koelkast i.p.v. de fles met braadboter :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Michael
Berichten: 11764
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Michael »

Aan het eind van de werkdag moeten wij de logboeken altijd mailen naar het hoger management. Ik had dat eergisteren dus gedaan maar kreeg gisteren te horen dat dat niet gebeurd was. Ik wist zeker dat ik dat gedaan had. Maar wij hebben in het adresboek een groep staan en als je die aanklikt wordt iedereen van het hoger management geadresseerd. Ik had dus die groep geselecteerd. Gisteravond bleek wat er mis was gegaan. In de mail was een mail gekomen (met de mail die had verstuurd bijgevoegd) dat het naar het verkeerde adres was gestuurd. Bleek het bij een McDonald's in Amerika terecht te zijn gekomen die een mailadres heeft met dezelfde naam als die groep van ons.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39191
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Daniel »

Wat "amusement" voor de deur bij m'n werk vanmiddag: een bouwbedrijf dat in de omgeving bezig is was druk doende met het op een aanhanger laden van een heftruck. Eerst kwam die steeds niet bovenaan de oprijplaten en even later stond 'ie met de voorwielen naast de oprijplaten compleet muurvast. Er kwam uiteindelijk een tweede wat grotere heftruck aan te pas om dat ding van weer uit de benarde positie te bevrijden :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door STF »

Ik begin onderhand duidelijk te merken dat ik inmiddels alweer tien jaar uit Nederland weg ben, zo was ik er dus helemaal niet van op de hoogte dat dit de nieuwe spelling van "bezig" is:

Afbeelding
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door webguy »

Asus & Android :') Echt, die lui moeten ze verbieden om software te maken.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door STF »

We hebben hier ook twee Android apparaten van Acer, bij eentje daarvan krijg je in een bepaald menu drie keuzes te zien; de bovenste twee in de Nederlandse taal, de onderste in het Engels.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door STF »

Afbeelding
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door STF »

Wat trouwens ook wel in dit topic thuishoort; bij het vervoersbedrijf waar ik meestal mee reis hebben ze sinds kort drie nieuwe bussen (Mercedes Integro), een of andere mafketel heeft ze besteld met o.a. Lane-Assist...
Hoe wil je in vredesnaam op die smalle bochtige Luxemburgse wegen de bus tussen de lijnen houden? Diverse chauffeurs willen niet meer met die drie bussen rijden, continue maar een trillende stoel, alarmtoon en waarschuwingslampje (ten teken dat de bus zich niet binnen de lijnen van de rijbaan/weghelft bevindt.

Om het nog leuker te maken zit er ook nog zo'n functie op die controleert of de weg eigenlijk wel (voldoende) vrij is en eventueel een noodstop in kan zetten wanneer de afstand met het obstakel echt te gering wordt.
Bij zo'n systeem hoeven de Luxemburgse wegen in ieder geval geen bezwaar te zijn, echter is daarbij juist weer het probleem dat het systeem gewoon niet goed werkt. Vorige week ging bij een buschauffeuse die ik goed ken ineens de alarmtoon af dat er direct geremd moest worden (anders volgt als het goed is enkele seconden later een automatische noodstop), ze reed op een brede rechte weg, geen enkel voertuig of wat dan ook voor zich.
Een uur later opnieuw... Ik geloof dat de bus toen net aan de automatische noodstop begon maar het direct weer afbrak omdat de sensor ineens in de gaten had dat er geen enkel obstakel op de weg was...

Zulke systemen zijn heus heel handig maar dus niet op deze manier, nu is het juist eerder omgekeerd; dat de kans op een ongeluk toeneemt, bijvoorbeeld als zo'n bus echt een noodstop inzet en iemand achterop knalt of de chauffeur zich niet meer kan concentreren door al dat getril, geknipper en harde geluid.
Michael
Berichten: 11764
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Michael »

Gisteren bleek ik heel de dag mijn T-shirt binnenstebuiten aan te hebben gehad :oops: Ben het grootste deel van de dag op pad geweest en had dus mijn jas aan waardoor het niet echt opgevallen is.

Ik zat net lekker hard muziek door de koptelefoon te luisteren. Maak ik op de een of andere manier een verkeerde beweging waardoor de koptelefoon uit de daarvoor bestemde aansluiting in de speakers schoot. Ik geloof niet dat de buren daar zo blij mee waren.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door deadlock »

Ik stak net mijn joint aan de verkeerde kant aan :')
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Michael
Berichten: 11764
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Michael »

Werd je toen low in plaats van high? :lol:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39191
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Daniel »

Michael schreef:Ik zat net lekker hard muziek door de koptelefoon te luisteren. Maak ik op de een of andere manier een verkeerde beweging waardoor de koptelefoon uit de daarvoor bestemde aansluiting in de speakers schoot. Ik geloof niet dat de buren daar zo blij mee waren.
Als de buren daar niet blij mee waren waren je gehoororganen daar vast ook niet erg blij mee :P

Vanmorgen op m'n werk bleek een leverancier ook wel een behoorlijk foutje gemaakt te hebben: moest volgens de vrachtbrief iets van 1000 kg afgeleverd worden, maar na veel zoeken naar iets groots kwam de vrachtwagenchauffeur uiteindelijk een piepklein palletje met drie doosjes afleveren :P Beetje overschat qua gewicht.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Michael
Berichten: 11764
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Michael »

Daniel schreef:
Michael schreef:Ik zat net lekker hard muziek door de koptelefoon te luisteren. Maak ik op de een of andere manier een verkeerde beweging waardoor de koptelefoon uit de daarvoor bestemde aansluiting in de speakers schoot. Ik geloof niet dat de buren daar zo blij mee waren.
Als de buren daar niet blij mee waren waren je gehoororganen daar vast ook niet erg blij mee :P
Zoiets ja. Mijn koptelefoon gaat lang niet zo hard als de speakers. Ik vloog nog net niet door het plafond heen.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door deadlock »

Michael schreef:Werd je toen low in plaats van high? :lol:
;)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 gasten