"Megastrop" voor ProRail

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: "Megastrop" voor ProRail

Bericht door Vinny »

Bee schreef:Ach, dan struikelt ze wel over de Fyra, dat krijgen we dit najaar ook nog :')
Dat zou kunnen ik acht dat eigenlijk niet waarschijnlijk, los van de vraag of je het sowieso moet willen. De fouten in het Fyra-dossier zijn de huidige staatssecretaris in ieder geval moreel minder aan te rekenen dan de huidige puinhoop bij ProRail, maar in de politiek weet je het natuurlijk nooit. Een bootlading vol asielzoekers, of een aanslag door een terroristische groepering kan de focus van de politiek zomaar ineens totaal veranderen. En wellicht is het kabinet voor die tijd al gevallen. De enige zekerheid die je hebt is dat je geen zekerheid hebt, en dat is met de actualiteit van vandaag in de politiek alleen nog maar meer van toepassing. We gaan het in ieder geval meemaken en ik heb mijn portie popcorn en cola al besteld.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: "Megastrop" voor ProRail

Bericht door Suus »

Ik heb wel vaker posts van je gelezen Vinny, je hebt er immers al ruim 10.000, maar zelden dusdanige lange luiverhalen die uiteindelijk nergens op slaan :')

Het is wel waar dat Schultz echt een pretpakket heeft, zeker vergeleken met Hennis die het zelfs zonder staatssecretaris moet doen. Wat mij betreft komen er in een volgend kabinet ook weer wat meer bewindslieden, want de huidige verdeling is zeer onevenwichtig en varieert van een minister die niets doet (Plasterk) tot een staatssecretaris met een tsunami aan hoofdpijndossiers (Mansveld).
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: "Megastrop" voor ProRail

Bericht door Vinny »

Ach ik dacht, ik reageer eens minder fel. Dat wordt super gewaardeerd zo te lezen :P
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: "Megastrop" voor ProRail

Bericht door Thom91 »

Bee schreef:Ik heb wel vaker posts van je gelezen Vinny, je hebt er immers al ruim 10.000, maar zelden dusdanige lange luiverhalen die uiteindelijk nergens op slaan :')

Het is wel waar dat Schultz echt een pretpakket heeft, zeker vergeleken met Hennis die het zelfs zonder staatssecretaris moet doen. Wat mij betreft komen er in een volgend kabinet ook weer wat meer bewindslieden, want de huidige verdeling is zeer onevenwichtig en varieert van een minister die niets doet (Plasterk) tot een staatssecretaris met een tsunami aan hoofdpijndossiers (Mansveld).
Als de zaken op orde waren geweest had Mansveld het ook heel anders..
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: "Megastrop" voor ProRail

Bericht door Suus »

Is het sinds 1995 "op orde" geweest in de spoorbranche?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: "Megastrop" voor ProRail

Bericht door Thom91 »

Daarvoor ook niet hoor..
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: "Megastrop" voor ProRail

Bericht door Geert »

Ronaldussen schreef:Ik denk ook dat ze haar nog even laten zitten tot dat rapport uitkomt, daar wil je een nieuwe staatssecretaris ook niet gelijk mee opzadelen natuurlijk.
Lijkt mij ook een perfect moment om de taken te herverdelen tussen de staatssecretaris en de minister.
Precies dat dacht ik vanmorgen ook toen ik de krant las. Bananenschillen genoeg voor Mansveld zou je zeggen.
Overigens begreep ik van twitter dat PvdA en VVD zowat met tegenzin het debat ingingen, motie van wantrouwen was dus sowieso kansloos geweest. Maar het komt allemaal belabberd slecht over.
SuperGhost
Berichten: 4176
Lid geworden op: ma 28 jul 2014, 05:41

Re: "Megastrop" voor ProRail

Bericht door SuperGhost »

Vinny schreef:Ach ik dacht, ik reageer eens minder fel. Dat wordt super gewaardeerd zo te lezen :P
Het is goed dat je dit nu zegt. Ik wilde al de psychiater voor je bellen (A)
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: "Megastrop" voor ProRail

Bericht door AppleMoose »

Geert schreef:
Ronaldussen schreef:Ik denk ook dat ze haar nog even laten zitten tot dat rapport uitkomt, daar wil je een nieuwe staatssecretaris ook niet gelijk mee opzadelen natuurlijk.
Lijkt mij ook een perfect moment om de taken te herverdelen tussen de staatssecretaris en de minister.
Precies dat dacht ik vanmorgen ook toen ik de krant las. Bananenschillen genoeg voor Mansveld zou je zeggen.
Overigens begreep ik van twitter dat PvdA en VVD zowat met tegenzin het debat ingingen, motie van wantrouwen was dus sowieso kansloos geweest. Maar het komt allemaal belabberd slecht over.
De hele oppositie was ook niet eensgezind over de motie van wantrouwen. O.a. de Christenunie gaf al vanaf het begin aan haar nog een kans te willen geven. Maar dat de coalitiepartijen een hoorzitting met de Strukton-baas blokkeerden zei al genoeg inderdaad.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: "Megastrop" voor ProRail

Bericht door Vinny »

SuperGhost schreef:
Vinny schreef:Ach ik dacht, ik reageer eens minder fel. Dat wordt super gewaardeerd zo te lezen :P
Het is goed dat je dit nu zegt. Ik wilde al de psychiater voor je bellen (A)
Ik had al mijn haren al uit mijn hoofd getrokken van verbeten ergenis :lol:

Als het probleem met de organisatie is dat er te veel verandering is, dat er te weinig goede mensen in de top zitten en dat die dat wel zijn overspannen zijn, moet je dus niet de organisatie nogmaals overhoop gooien, of nog meer extrene inhuur gaan toepassen. Je ziet hetzelfde trouwens ook gebeuren met de politie momenteel. Daar is de topman nu ook net weg. Eerst het schip in veilige haven brengen, dan de gebreken herstellen en dan kun je pas op volle zee gaan. Nu wordt tijdens de storm doelloos over stag gegaan en kapitein Roodbaard vervangen door kapitein Geelbaard terwijl die tot dusver slechts havenmeester was geweest in Jachthaven Meerzicht aan Zee... :roll:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 77 gasten