Wat kijken we vandaag?

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Wat kijken we vandaag? #2

Bericht door Aking »

De website van de Servische, Kroatische, Hongaarse, Oostenrijkse en Duitse spoorwegen... Leuk, die vluchtelingen! :X
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Wat kijken we vandaag? #2

Bericht door Z2N »

Hier stond net Zondag met Lubach op. *O*
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Wat kijken we vandaag? #2

Bericht door Ardan »

Ohja dat ga ik zo nog even terugkijken, gemist :P
Ik doe ook maar wat
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Wat kijken we vandaag? #2

Bericht door Thom91 »

Z2N schreef:Hier stond net Zondag met Lubach op. *O*
Was goed weer!
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5812
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Wat kijken we vandaag? #2

Bericht door isadora »

De ene keer per week dat ik TV kijk, is zondagavond
Kwart over acht natuurlijk JBC in Rusland, gevolgd door Tegenlicht, met deze keer een boeiend inzicht over TTIP en ISDS, ofwel hoe landen strak in de teugels worden gehouden door multinationals.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Wat kijken we vandaag? #2

Bericht door JWM »

Bee schreef:Het viel mij vooral op dat het aantal promo's flink gestegen was de afgelopen week.

De kijkcijfers zijn niet echt optimaal, dat klopt. Vorige week 252.000 kijkers, de week daarvoor 165.000.
Op het nieuwe uitzendtijdstip zijn de kijkcijfers zowat gehalveerd. Zonde.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Wat kijken we vandaag? #2

Bericht door Ardan »

Als ik me verveel kijk ik op youtube wel eens naar het NDR-programma Der Reale Irrsin. Het gaat over bizarre situaties die ontstaan door puur regeltjesgeneuk. Een jongetje dat geen recht heeft op vervoer met de schoolbus omdat hij zes meter te dicht bij school woont, een geluidswal van 120.000 euro die dwars over iemands weiland is gebouwd omdat er honderden meters verderop een bedrijventerrein ligt dat in de praktijk helemaal geen lawaai produceert, je kunt het zo gek niet bedenken. Soms komen er ook spoordingetjes voorbij, zoals een trein (enkel Lintje) die altijd een enorm eind buiten de perronkap stopt omdat men het stopbordje te ver heeft neergezet ('ja, maar er moeten ook lange treinen kunnen stoppen' terwijl dat in de praktijk nevernooit gebeurt). Perronverlichting op station Lehrte dat nutteloos óók overdag brandt, om te voorkomen dat hij 's avonds niet aangaat bij een kapotte sensor (in de laatste tien jaar wel twee keer gebeurd).
Leuk om eens te kijken op een loos momentje :)
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Wat kijken we vandaag? #2

Bericht door ODRAIL »

Zo meteen weer formule 1 kijken vanuit Rusland.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5812
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Wat kijken we vandaag? #2

Bericht door isadora »

Man, wat zit je ver weg. :D
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Wat kijken we vandaag? #2

Bericht door ODRAIL »

Haha ... ik kijk gewoon thuis hoor :wink: . De race is in Rusland. Dat bedoel ik eigenlijk. Heb helaas geen geld om ooit zelf naar een formule 1 race te kunnen.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Wat kijken we vandaag? #2

Bericht door Hainje »

Zeg nooit nooit. :P
🍉
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Wat kijken we vandaag? #2

Bericht door ODRAIL »

Nee ik zeg nooit nooit. Maar gezien de toegangsprijzen en de reiskosten die je eraan hebt en gezien mijn financiële situatie zit het er voorlopig niet in,.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Wat kijken we vandaag? #2

Bericht door Hainje »

KM46 schreef:zit het er voorlopig niet in,.
Dat is al wat anders. :P [/mierenneukmodus]
🍉
Timon91
Berichten: 871
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 14:24
Locatie: Arnhem

Re: Wat kijken we vandaag? #2

Bericht door Timon91 »

JBC was gisteren ook weer genieten, een interessant inkijkje hoe Wit-Rusland nou functioneert. Zeker ook met de verkiezingen van gisteren aldaar in het achterhoofd, die Lukashenko met 83,5% van de stemmen gewonnen heeft :') Ik denk dat Wit-Rusland het wereldrecord "regeringsformatie" van België voorlopig nog niet af zal pakken :')
Mijn Flickr account.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5812
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Wat kijken we vandaag? #2

Bericht door isadora »

JBC was inderdaad weer erg boeiend.
Moest wel lachen, toen hij een man in de straat vroeg, of deze wist, welke feestdag het vandaag was (2 april).
Het feest van 1 april wist hij wel. :D
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Wat kijken we vandaag? #2

Bericht door Z2N »

Net even de eerste uitzending van het nieuwe seizoen van Russell Howard's Good News gekeken. :D
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Wat kijken we vandaag? #2

Bericht door Ardan »

Ik hou van Holland *O*
Jammer dat vanavond die afschuwelijke kwal van een Jan Kooijman meedeed maar daar kijken we maar even doorheen.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Wat kijken we vandaag? #2

Bericht door ODRAIL »

Vanavond weer formule 1. Dit keer uit de VS. Eens kijken hoe groot het waterballet wordt.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Wat kijken we vandaag? #2

Bericht door Z2N »

Jep, Sarena is de terechte winnaar! :Y

(ik ga ervan uit dat het wel duidelijk is wat hier net op stond (A) )
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Wat kijken we vandaag? #2

Bericht door Ardan »

Ik heb de eerste aflevering met Foekie gekeken en ik vond het wel leuk maar ik dacht er verder eigenlijk nooit aan om het thuis ook te gaan kijken :')
Ik doe ook maar wat
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Wat kijken we vandaag? #2

Bericht door Jef400 »

KM46 schreef:Vanavond weer formule 1. Dit keer uit de VS. Eens kijken hoe groot het waterballet wordt.
Prachtige wedstrijd. Lewis terecht kampioen en Max weer een fantastische wedstrijd. 4e plaats in een Toro Rosso. Mooi werk (Y)
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Wat kijken we vandaag? #2

Bericht door Daantje »

Z2N schreef:Jep, Sarena is de terechte winnaar! :Y

(ik ga ervan uit dat het wel duidelijk is wat hier net op stond (A) )
Beetje jammer dat je dat zo hier neerzet terwijl ik de aflevering nog moet kijken (en met mij vast meerdere mensen) -o- had natuurlijk best in een spoiler gekund.

Ik was gisteren bij de uitzending van Grensland op de SS Rotterdam met Jelle, was erg leuk :D
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5812
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Wat kijken we vandaag? #2

Bericht door isadora »

Daantje schreef:....

Ik was gisteren bij de uitzending van Grensland op de SS Rotterdam met Jelle, was erg leuk :D
Gaaf, hoe was dat? Waren er veel mensen, en heb je nog een woordje met Jelle kunnen wisselen?
Het programma loopt al aardig naar het einde onderhand, jammer genoeg.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
waldo79
Berichten: 7602
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Wat kijken we vandaag? #2

Bericht door waldo79 »

Daantje schreef:...

Beetje jammer dat je dat zo hier neerzet terwijl ik de aflevering nog moet kijken (en met mij vast meerdere mensen) -o- had natuurlijk best in een spoiler gekund.
Er is vandaag in de media bijna niet aan te ontkomen. Overigens zag ik gisteren net de 2 laatste minuten van Heel Holland Bakt.
Zelf keek ik naar Penoza IV. Veel spannender.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Wat kijken we vandaag? #2

Bericht door Daantje »

isadora schreef:
Daantje schreef:....

Ik was gisteren bij de uitzending van Grensland op de SS Rotterdam met Jelle, was erg leuk :D
Gaaf, hoe was dat? Waren er veel mensen, en heb je nog een woordje met Jelle kunnen wisselen?
Het programma loopt al aardig naar het einde onderhand, jammer genoeg.
Ik vond het heel erg leuk :D Er waren toch zeker wel een paar honderd man, echt veel meer dan ik verwacht had en Jelle was positief verrast dat de hele zaal vol zat. Veel ouderen vooral. Vooraf vertelde Jelle een beetje waarom hij deze serie gemaakt heeft, hoe het maken van het programma in zijn werk ging, een aantal leuke anekdotes. Toen de aflevering bekeken, daarna een soort vraaggesprek tussen een hoge pief van de VPRO, Jelle en zijn geluidsman die oorspronkelijk uit Oekraïne komt. Er was weinig tijd voor vragen uit de zaal en er was ook wel de nodige kritiek op de serie en de aflevering. Ik heb zelf niet meer met Jelle gepraat. Had ook niet echt een vraag, had het nog wel leuk gevonden om hem een handje te schudden maar denk dat hij achterbleef in de zaal om nog wat vragen te beantwoorden toen wij nog een drankje dronken ter afsluiting. Leuk om geweest te zijn. Volgende week is de laatste aflevering alweer idd en die sluit aan op de aflevering van gisteren, namelijk de andere kant van het front.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten