Mag ik even kwijt #184

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #184

Bericht door AppleMoose »

Blijdschap alom vanmorgen in de klas toen bekend werd dat de verplichte rekentoets dit jaar nog niet ingevoerd wordt op het mbo. Het nieuws werd precies vlak voor onze rekenles bekend :')
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #184

Bericht door Michael »

Geert schreef:In kassasoftware zitten vaak ook allerlei 'controles'* zoals afsluiten van de dag etc. dus die zal inderdaad wel blokkeren als de gegevens van één kassa niet binnenkomen.

Dat dus ja. Doordat we die betreffende kassa uit het systeem/netwerk hebben gehaald kon dat alsnog gebeuren.

De monteur was er dus gisterochtend. Hij heeft de kassa helemaal gedemonteerd en weer in elkaar gezet en toen deed hij het weer. Geen enkel onderdeel was kapot. Maar er zal wel wat losgeschoten zijn door de val waardoor de kassa niet meer opstartte waarschijnlijk.
Aking schreef:
Thom91 schreef:Als je niet dicht gaat kan je ook niet open gaan natuurlijk *O*

Dan blijf je toch gewoon open? Als ik z'n verhalen zo hoor zijn er genoeg dronken mensen die nog wat McDrek bende willen scoren zo midden in de nacht *O*
Op zondag zijn we maar tot 0:00. Later is echt niet nodig op zondag.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5813
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt #184

Bericht door isadora »

Ronaldussen schreef:Blijdschap alom vanmorgen in de klas toen bekend werd dat de verplichte rekentoets dit jaar nog niet ingevoerd wordt op het mbo. Het nieuws werd precies vlak voor onze rekenles bekend :')
Maar, waarom eigenlijk niet?
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #184

Bericht door AppleMoose »

De resultaten van de proeftoetsen (worden al enkele jaren afgenomen) zijn te slecht waardoor men vindt dat het nu onverantwoord is om de resultaten mee te laten tellen voor het diploma. Dat komt ondermeer omdat het rekenonderwijs nog te vaak te wensen overlaat.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #184

Bericht door JWM »

Als ik op het mbo zou zitten zou ik zoiets eerder als een belediging opvatten dan als iets om blij van te worden...
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #184

Bericht door AppleMoose »

Ik was ook niet echt super blij of zo. Ik vind toch dat ik het moet kunnen, zeker voor mijn toekomstige beroep is het noodzakelijk om het te kunnen (en uit te leggen) maar een zekere opluchting is het wel. Het is niet dat ik het niet kan, maar veel is gewoon weggezakt (hoe je bepaalde dingen moet uitrekenen e.d., want wat we nu krijgen heb ik zo'n 14 jaar niet meer gehad...) en ik heb gewoon soms net ff iets meer tijd nodig dan een gemiddeld persoon (altijd al gehad...). Ik maakte me dan ook meer zorgen om of ik de sommen binnen de tijd zou kunnen oplossen dan of ik wel of niet tot een oplossing zou kunnen komen.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #184

Bericht door Geert »

Bee schreef:Rare gewaarwording: Ik heb dusdanig veel boekingen gemaakt bij Booking.com dit jaar dat ik nu toegang heb gekregen tot een speciale klantenservice voor hun belangrijkste klanten :')
Interessanter is dat je als genius een beetje extra korting krijgt bij sommige hotels. Die klantenservice heb ik al die jaren eerlijk gezegd nog niet nodig gehad :')
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5813
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt #184

Bericht door isadora »

Bee schreef:Rare gewaarwording: Ik heb dusdanig veel boekingen gemaakt bij Booking.com dit jaar dat ik nu toegang heb gekregen tot een speciale klantenservice voor hun belangrijkste klanten :')
Kan je een hand geven, ben volgens hetzelfde bedrijf ondertussen ook een genius.
Maar dat wist ik zonder hen ook al. :mrgreen:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #184

Bericht door Suus »

Kregen jullie ook zo'n mooie e-mail van de CEO die je dan ook uitnodigt voor Booking.com Business :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #184

Bericht door Karl »

Volgens mij zit je na tien boekingen al op dat niveau. :') Heb niet de indruk dat je een bepaald aantal nachten (ja, tien minimaal, duh) ergens moet blijven of een minimaal bedrag moet besteden.
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #184

Bericht door Hainje »

Het is pas 20u, maar heb echt het idee dat het al veel later is. :')
🍉
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5813
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt #184

Bericht door isadora »

Bee schreef:Kregen jullie ook zo'n mooie e-mail van de CEO die je dan ook uitnodigt voor Booking.com Business :')
Dat weet ik eigenlijk niet meer, is al een aardig tijdje geleden sinds de "promotie".
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5813
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt #184

Bericht door isadora »

Karl schreef:Volgens mij zit je na tien boekingen al op dat niveau. :') Heb niet de indruk dat je een bepaald aantal nachten (ja, tien minimaal, duh) ergens moet blijven of een minimaal bedrag moet besteden.
Zou zo maar kunnen.
Ik kreeg de status in ieder geval, nadat ik een boeking had gedaan, die ik uiteindelijk door omstandigheden moest annuleren. :D
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #184

Bericht door Suus »

isadora schreef:
Bee schreef:Kregen jullie ook zo'n mooie e-mail van de CEO die je dan ook uitnodigt voor Booking.com Business :')
Dat weet ik eigenlijk niet meer, is al een aardig tijdje geleden sinds de "promotie".
Oh je komt er blijkbaar dus ook niet meer vanaf :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5813
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt #184

Bericht door isadora »

Durf ik niet te zeggen.

Heb net even nagekeken, ben genius sinds 1 juni jongstleden.
Heb echter niets over dat business-account gevonden in mijn mailarchief.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #184

Bericht door ODRAIL »

Hainje schreef:Het is pas 20u, maar heb echt het idee dat het al veel later is. :')
Ben je aan een goede nachtrust toe?
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #184

Bericht door Geert »

Na 5 boekingen ben je al genius. Dat aantal haal ik ruimschoots :lol:
Een mail van de CEO heb ik niet gehad, maar meestal meld ik me ook zoveel mogelijk af voor dat soort mails, dus wellicht om die reden niet.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #184

Bericht door deadlock »

5 boekingen? Ik ben Diamond bij Hilton, stelletje paupers zijn jullie :lol:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5813
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt #184

Bericht door isadora »

Maar wel een "Pauper in Paradise". (Gino Vannelli) :D
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #184

Bericht door Ardan »

deadlock schreef:5 boekingen? Ik ben Diamond bij Hilton, stelletje paupers zijn jullie :lol:
Heb je dat allemaal zelf betaald? :D
Ik doe ook maar wat
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #184

Bericht door Karl »

Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #184

Bericht door Ardan »

Kijk dat bedoel ik. Wie is hier nou een pauper :D
Ik doe ook maar wat
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #184

Bericht door deadlock »

Ardan schreef:Kijk dat bedoel ik. Wie is hier nou een pauper :D
Ik juist niet omdat het voor me betaald wordt :D
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #184

Bericht door Ardan »

Ja daarom juist. Een beetje anderen voor de kosten laten opdraaien. ONZE BELASTINGCENTEN!!!!1!1!!!!111!!!!!!ELF!!!!!
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #184

Bericht door Suus »

Praktisch alle uitgaven in Nederland zijn toch wel terug te brengen tot belastinggeld of ander publiek geld?

Mijn hotelrekeningen worden ook door het bedrijf betaald. De inkomsten van het bedrijf komt uit contracten met o.a. de rijksoverheid en een OV-bedrijf, dan zou je uiteindelijk kunnen stellen dat mijn hotelovernachtingen ook op kosten van de belastingbetaler zijn :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten