Mag ik even kwijt #17

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Mag ik even kwijt #17

Bericht door Mark »

dus zal ik mij gedragen
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Oud forumgebruiker »

noiiiiii
ik zal niet blijven sparen, want dat kan ik niet. :twisted:
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21268
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Meltrain »

Goed, speciaal voor M57, tsov en Mark dan :mrgreen: :
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DT6tpUbWOms[/youtube]

Overigens vind ik alleen het refrein leuk. :wink:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door webguy »

Ik had gister laat in de middag een sollicitatiegesprek bij een internetbedrijf, ik zou woensdag meer horen, maar werd vanmorgen om 9u al gebeld dat ze me willen hebben. Altijd leuk dat soort dingen :) Maar ik ga 12-16 nader te specificeren uurtjes werken aan websites programeren en een stukje analyse van de technische kant van de websites. Functie omschrijving staat nog niet helemaal vast dus, maar ik heb er zijn in!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door deadlock »

Dan doe je je nickname eer aan 8-)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door deadlock »

Wat een dag. Eindelijk thuis :)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door STF »

Je werd de hele dag vastgehouden door drie Tibetaanse meiden en hebt je nu eindelijk los kunnen rukken?
Of wat was er anders dan zo enerverend aan je dag?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Fles »

Ik zat weer eens in een VIRM4 vanochtend. Was al eens eerder gebeurd natuurlijk, en toen had ik me al gestoord aan een spoor alsof er kennelijk een peuk had liggen smeulen op een klaptafeltje :| Wat blijkt nu? Dat is een soort "kunst" want ze hebben het allemaal :neg: Welke dwaas bedenkt zulke dingen? :?

Afbeelding
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Fles »

Ik hoor op Fok dat het een vogeltje moet voorstellen :|
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Caspar »

Ja dat was ook het eerste wat in me opkwam toen ik ze zag. Overigens niet op alle tafels volgens mij? Heb ze zien zitten op de tafeltjes bij de 4zits, maar daar dus niet op alle. (heb nog nooit een tafeltje open geklapt op zo'n 2 zits ding).
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Karl »

En dan verbazen dat reizigers agressie vertonen.... ;)
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Suus »

Dat zijn vogeltjes. In combinatie met het bospatroon in de glazen scheidingsdeuren moet dat zorgen voor een natuurlijk gevoel.

Kortom: als mensen niet naar buiten kijken, dan halen we buiten wel naar binnen :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door deadlock »

Fles schreef:Ik hoor op Fok dat het een vogeltje moet voorstellen :|
Raar vogeltje :p
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door deadlock »

STF schreef:Je werd de hele dag vastgehouden door drie Tibetaanse meiden en hebt je nu eindelijk los kunnen rukken?
Of wat was er anders dan zo enerverend aan je dag?
Heel veel vergaderen over enorm interessante dingen als formatieplannen voor volgend schooljaar voor alle individuele lokaties. Gecompliceerde meuk en veel leeswerk maar je leert er ook veel van.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Fles »

Bee schreef:Dat zijn vogeltjes. In combinatie met het bospatroon in de glazen scheidingsdeuren moet dat zorgen voor een natuurlijk gevoel.
tamelijk vergezocht dan :? Ik zal er eens op letten, de volgende keer. Of het ook ineens voelt alsof ik op m'n blote voeten op het malse voorjaarsgras dartel. Of de frisse geur van narcissen en madeliefjes mijn reukorgaan zal weten te vertroetelen. En zag ik daar nou een vlinder opfladderen?
Bastiaan
Berichten: 620
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:58
Locatie: Zwolle

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Bastiaan »

Bee schreef:Kortom: als mensen niet naar buiten kijken, dan halen we buiten wel naar binnen :lol:
Precies! Want ze moeten en zullen naar buiten kijken! We hebben niet voor niets ramen in de trein gemaakt, verdorie! :evil: :)
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Jurjen »

Fles schreef:
Bee schreef:Dat zijn vogeltjes. In combinatie met het bospatroon in de glazen scheidingsdeuren moet dat zorgen voor een natuurlijk gevoel.
tamelijk vergezocht dan :? Ik zal er eens op letten, de volgende keer. Of het ook ineens voelt alsof ik op m'n blote voeten op het malse voorjaarsgras dartel. Of de frisse geur van narcissen en madeliefjes mijn reukorgaan zal weten te vertroetelen. En zag ik daar nou een vlinder opfladderen?
Fles, misschien werkt het voor jou verbeelding beter om een of andere jonge deerne op te zoeken in de trein, twee huisgemaakte C'est du Pain broodjes mee te nemen en haar uit te nodigen voor een picknick in het Treinbos, en zo door den lande te zoeven. Beginnen de Lentekriebels al op te komen?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Fles »

Jurjen schreef:Fles, misschien werkt het voor jou verbeelding beter om een of andere jonge deerne op te zoeken in de trein, twee huisgemaakte C'est du Pain broodjes mee te nemen en haar uit te nodigen voor een picknick in het Treinbos, en zo door den lande te zoeven. Beginnen de Lentekriebels al op te komen?
Bijna :lol: Misschien straks, na een kwartiertje blauwbekken op Ed in de stromende regen :lol:
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Vinny »

Fles, misschien werkt het voor jou verbeelding beter om een of andere jonge deerne op te zoeken in de trein, twee huisgemaakte C'est du Pain broodjes mee te nemen en haar uit te nodigen voor een picknick in het Treinbos, en zo door den lande te zoeven. Beginnen de Lentekriebels al op te komen?
De meest waarschijnlijke reactie als het een Nederlands meisje is: "Nee, ik heb zelf mijn boterhammen al gesmeerd" :twisted:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Daan »

Bee schreef:Kortom: als mensen niet naar buiten kijken, dan halen we buiten wel naar binnen :lol:
Neuh, dat is alvast voor de toekomst, wanneer al het spoor in een diepe betonbak ligt om de kakbuurten tevreden te houden.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Wubbo »

Vinny schreef:
Fles, misschien werkt het voor jou verbeelding beter om een of andere jonge deerne op te zoeken in de trein, twee huisgemaakte C'est du Pain broodjes mee te nemen en haar uit te nodigen voor een picknick in het Treinbos, en zo door den lande te zoeven. Beginnen de Lentekriebels al op te komen?
De meest waarschijnlijke reactie als het een Nederlands meisje is: "Nee, ik heb zelf mijn boterhammen al gesmeerd" :twisted:
Maken we er voor jou een Turkse deerne van :pos: :P.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Oud forumgebruiker »

Effe tussen haakjes; volgens mij is OV Ontmoetingspunt het meest populaire gedeelte van dit forum :lol:.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Chauf21 »

Fles schreef:
Bee schreef:Dat zijn vogeltjes. In combinatie met het bospatroon in de glazen scheidingsdeuren moet dat zorgen voor een natuurlijk gevoel.
tamelijk vergezocht dan :? Ik zal er eens op letten, de volgende keer. Of het ook ineens voelt alsof ik op m'n blote voeten op het malse voorjaarsgras dartel. Of de frisse geur van narcissen en madeliefjes mijn reukorgaan zal weten te vertroetelen. En zag ik daar nou een vlinder opfladderen?
Die vlinders zijn van HiSpeed!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Fles »

Chauf21 schreef:Die vlinders zijn van HiSpeed!
Ik hallucineer!! :o

Maar goed, ik zal er nogeens op letten. Ik vind het niet echt op vogeltjes lijken. Hooguit op de indruk die de gemiddelde somda-sociopaat van "vogeltjes" heeft.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Suus »

Nouja, bloemenlucht, er was toch een station waar een geurmachine stond, om mensen helemaal in een goede mood voor de treinreis te krijgen?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 31 gasten