Mag ik even kwijt #17

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Geert »

Iets dergelijks hebben ze geloof ik wel bij de Rotterdamse metro gedaan (geurverstuivers). Overigens wist het AD toen in het bijbehorende nieuwsbericht in al haar wijsheid te melden dat er een diesellucht in de Rotterdamse metrotunnels hangt :D
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Fles »

Geert schreef: er een diesellucht in de Rotterdamse metrotunnels hangt :D
Weet je hoe LEKKER dat is 8-)
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door STF »

De weg hier tegenover is sinds vandaag afgezet i.v.m. aslfalteringswerkzaamheden; knalt er vanmiddag iemand met zijn auto tegen dat hek aan... Het hek bleef overeind maar de waarschuwingsborden en lamp vielen over de straat.
Viel me nog mee dat die bestuurder alles ging oprapen! :lol:
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door ODRAIL »

klaxxon schreef:Effe tussen haakjes; volgens mij is OV Ontmoetingspunt het meest populaire gedeelte van dit forum :lol:.
Gezellig toch :wink:.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door ODRAIL »

Fles schreef:
Geert schreef: er een diesellucht in de Rotterdamse metrotunnels hangt :D
Weet je hoe LEKKER dat is 8-)
Heerlijk :) , ook lekker is de stoomlucht van een stoomlokomotief (goed voor de astma en luchtwegpatienten).
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Fles »

KM46 schreef: ook lekker is de stoomlucht van een stoomlokomotief
Kolenrook ja :P Stoom ruikt op zich niet echt ergens naar ;)
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door deadlock »

Hmm kolenrook <3

Voordat er een uitbouw tegen mijn kantoor aangezet werd kon ik de stoomlocs letterlijk aan ruiken komen.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Daantje »

Dat ik echt niet wakker was vanmorgen. Ik vond het koud dus wilde m'n winterjas aandoen ipv m'n zomerjas. Had al m'n sleutels en pasjes in m'n andere jas gestopt en toen naar het station gefietst, trein gepakt. Sta ik in Delft op de bus te wachten denk ik 'shit, m'n treinabonnement zit nog in m'n andere jas'. Toen maar een kaartje gekocht bij de chauffeur (voor het eerst in m'n leven :shock: ) want m'n strippenkaart zat natuurlijk ook in m'n andere jas. Betaal met 2 euro en pas toen ik uitstapte bedacht ik dat die man me helemaal geen wisselgeld terug gegeven heeft :neg: Op de terugweg maar gaan lopen naar het station en daar een treinkaartje gekocht. Duur dagje zo.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Fles »

als je een jaarkaart hebt kan je dat geloof ik 1 of 2 keer per jaar terugkrijgen. Tenminste dat was vroegâh :pos:
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Vinny »

Duur dagje zo.
Ach, ik neem aan dat je inkomen als medisch-analiste toch wel beduidend hoger ligt dan als studente ;) Gewoon een dagje geen broodje-zalmsalade en je hebt de extra onkosten er weer uit ;)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Daantje »

@ Fles: Ik heb een maandtrajectkaart, dan kan dat zeker weer niet? :? En dat is toch alleen als je een boete krijgt omdat je je abo vergeten bent? Ik ben vanmorgen niet gecontroleerd (wist toen niet dat ik hem niet bij me had en had ook geen kaartje gekocht) en vanmiddag had ik een kaartje met korting gehaald want m'n kortingskaart had ik gelukkig wel bij me.

@ Vinny: m'n inkomen ligt wel hoger ja maar toch vind ik dit zonde van m'n geld. En ik neem gewoon nog elke dag brood van huis mee hoor.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Vinny »

Tuurlijk is het een beetje zonde van het geld, maar om het in perspectief te plaatsten; als ik in een dronken bui een rondje teveel geef ben ik beduidend meer geld kwijt :wink:

Overigens maak ik zelden meer brood klaar voor tussen de middag, ik vind het brood van mijn bakker alleen vers lekker. Meestal haal ik een broodje op Amsterdam Centraal :oops:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Chauf21 »

Daantje schreef:@ Fles: Ik heb een maandtrajectkaart, dan kan dat zeker weer niet? :? En dat is toch alleen als je een boete krijgt omdat je je abo vergeten bent? Ik ben vanmorgen niet gecontroleerd (wist toen niet dat ik hem niet bij me had en had ook geen kaartje gekocht) en vanmiddag had ik een kaartje met korting gehaald want m'n kortingskaart had ik gelukkig wel bij me.
Volgens mij geldt die 'vergeten-regeling' alleen bij jaarkaarten, maar het staat je vrij om een briefje naar de klantenservice te sturen ;)
Laatst gewijzigd door Chauf21 op vr 10 apr 2009, 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onjuist, zie verderop
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Fles »

Sowieso is het natuurlijk wel knetter lomp wat Daantje deed, en dan geldt de regeling Wie-haar-billen-brandt-moet-op-de-blaren zitten :pos:


:mrgreen:
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Jurjen »

Vinny schreef:Tuurlijk is het een beetje zonde van het geld, maar om het in perspectief te plaatsten; als ik in een dronken bui een rondje teveel geef ben ik beduidend meer geld kwijt :wink:

Overigens maak ik zelden meer brood klaar voor tussen de middag, ik vind het brood van mijn bakker alleen vers lekker. Meestal haal ik een broodje op Amsterdam Centraal :oops:
Betere bakker zoeken m'n jong, want dat is dan geen échte bakker!
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Meltrain »

Ik had vannacht echt een vreemde droom :o :
*Ik zit in de Benelux, net voor Brussel. Er komt een omroep van de machinist: 'Het volgende station is Brussel-Centraal, want we stoppen niet in Brussel-Noord.' Even later een omroep van de HC: 'Dit was een misverstand: we stoppen wel in Brussel-Noord'. Blijkbaar hoorde de machinist het toen ook pas, want er kwam gelijk een snelremming.*
En hoe ik hier nu weer op kom: geen flauw idee. :lol:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door STF »

Ik droom soms ook heel gek, wekenlang niets en dan opeens dag in dat uit rare dromen.
Doc Zenith
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 12:14
Locatie: Gn

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Doc Zenith »

Jurjen schreef:
Vinny schreef:Tuurlijk is het een beetje zonde van het geld, maar om het in perspectief te plaatsten; als ik in een dronken bui een rondje teveel geef ben ik beduidend meer geld kwijt :wink:

Overigens maak ik zelden meer brood klaar voor tussen de middag, ik vind het brood van mijn bakker alleen vers lekker. Meestal haal ik een broodje op Amsterdam Centraal :oops:
Betere bakker zoeken m'n jong, want dat is dan geen échte bakker!
Juist wel, vader!
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Jurjen »

Doc Zenith schreef: Juist wel, vader!
Klinkt anders meer als supermarktkwaliteitafbakbrood.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door deadlock »

Chauf21 schreef:
Daantje schreef:@ Fles: Ik heb een maandtrajectkaart, dan kan dat zeker weer niet? :? En dat is toch alleen als je een boete krijgt omdat je je abo vergeten bent? Ik ben vanmorgen niet gecontroleerd (wist toen niet dat ik hem niet bij me had en had ook geen kaartje gekocht) en vanmiddag had ik een kaartje met korting gehaald want m'n kortingskaart had ik gelukkig wel bij me.
Volgens mij geldt die 'vergeten-regeling' alleen bij jaarkaarten, maar het staat je vrij om een briefje naar de klantenservice te sturen ;)
Geldt ook bij maandkaarten. Ik kan het weten :p
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door M57 »

Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Justin »

Zo. Mn thesis EINDELIJK af na 5 maanden... Het deed pijn de afgelopen 7-8 weken, met name de laatste 2 weken :(. Heb hoop prutswerk ingeleverd eigenlijk, veel van het zelfde en ik heb een irritante schrijfstijl merk ik :(. Hopen dat ik een 6 haal ervoor, dan kan ik tenminste met mn nieuwe opleiding in augustus beginnen...

Zomervakantie nu t/m 24 augustus :D (naja, ik blijf gewoon doorwerken ;))
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door tsov »

Zo! Het weer weet echt niet wat het wil... Het was een werkelijk schitterende dag, maar 5 minuten terug begon het ineens knetterhard te hagelen en nou is het weer droog...
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Daan »

Hier en daar een bui, was ook voorspeld :lol:
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Stefan »

Hier schijnt echt heel de dag de zon al! Heb net even lekker een stuk gereden op de scooter met m'n t-shirtje. :P Heerlijk, alleen jammer dat het best hard waait in de polder hier.
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 51 gasten