OVer je reiservaringen in november 2015

Hier vind je de oude reiservaringentopics tot en met augustus 2018.
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: OVer je reiservaringen in november 2015

Bericht door julsteren »

Mijn god :') het was wel een gezellige puinhoop hoor, de nuchtere Bornenaren weten hier wel mee om te gaan :D
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5812
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: OVer je reiservaringen in november 2015

Bericht door isadora »

I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Etienne
Donateur
Berichten: 7907
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in november 2015

Bericht door Etienne »

Etienne schreef: Het verstoorde sein betrof sein 127 onder het spoorviaduct van de Oude Lijn.
En vanavond was het vervoer op de hele lijn wederom ontregeld door een defecte tram bij station Leidschenveen, waardoor de trams en metro's om-en-om langs het perron geleid moesten worden. Op Laan van NOI had ik gelukkig om 18:26 een metro, dit bleek uiteindelijk de metro van 17:53 te zijn. Vervolgens was het kruipend naar Leidschenveen en ten slotte kwam ik om 18:55 in Pijnacker aan met +19 (feitelijk +42 dus)
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

OVer je reiservaringen in november 2015

Bericht door Suus »

Arriva had er vanochtend een flink zooitje van gemaakt op station Gorinchem. Er stonden maar liefst vier lege, al dan niet defecte, treinen spoor 1 te blokkeren. De trein uit Dordrecht kwam gewoon binnen op spoor 2, maar de trein uit Geldermalsen ook. Reizigers die over Gorinchem heen wilden reizen moesten dus van treinstel wisselen. Nu is spoor 2 in Gorinchem niet zo heel erg breed en omdat er wat treinen waren uitgevallen leverde dat om 9:06 een enorm gedrang op. Gelukkig dat de stadsbussen in Gorinchem altijd te laat vertrekken, anders had ik hem gemist.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in november 2015

Bericht door Daniel »

Ik had vanmiddag een NS-snelbus van Arnhem naar Ede die vanaf de N224 via de Nieuwe Kazernelaan en Eikenlaan richting station Ede-Wageningen reed, dat zijn nou niet echt weggetjes met een breedte waar handig een grote touringcar overheen kan. Sowieso was het waarschijnlijk wel een stuk handiger geweest als die bus gewoon via de A12 was blijven rijden gezien de NS-bussen tegenwoordig in Ede op de oude Valleilijn-halte aan de zuidkant van het station halteren.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in november 2015

Bericht door webguy »

Toen Arnhem er uit lag paar jaar geleden was dat ook de route. Het is wel vele malen sneller dan terug naar de A12, de Jan Th Tooroplaan is ook traag met allerlei rotondes, fietsers, stoplichten, etc.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in november 2015

Bericht door Daniel »

Owja, even over het hoofd gezien dat er geen afrit is bij de Edeseweg :P Maar ik neem toch aan dat het de bedoeling was dat de bus vanaf de N224 via de Raadhuisstraat gegaan was, daar kwam in elk geval een tegemoetkomende NS-bus vandaan rond het moment dat wij naar de Nieuwe Kazernelaan afsloegen.
Maarja, sowieso duidelijk geen chauffeur die de regio gewend was: bij een aantal verkeerslichten op de Apeldoornseweg in Arnhem (op de route naar de A12) rolde de bus steeds weer een eindje achteruit de helling af bij het optrekken. Gelukkig stond er niks achter de bus stil.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in november 2015

Bericht door webguy »

Weet uiteraard niet wat er in de instructie staat, maar de Nieuwe Kazernestraat was dus eerder de juiste route. Vergeet niet dat je daar een inmiddels gesloten kazerne hebt die wordt herontwikkeld en wat huizen, redelijk rustig dus.
VIRM
Berichten: 7568
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: OVer je reiservaringen in november 2015

Bericht door VIRM »

Geneuzel met geleidelijnen op DH Centraal. Volgens ProRail had de stationschef van DH Centraal aangegeven dat het bankje dat net niet met de blindegeleidelijn knuffelt weg zou worden gehaald. Tsja, als dit soort dingen twee weken duren om te verplaatsen...

Vanmiddag was het overigens op Sloterdijk een zooitje. Ik kwam met de [serie=Intercity|2015|Den Haag Centraal - Haarlem - Amsterdam Centraal2100[/serie] om 17:56 aan. De eerste trein van Sloterdijk-beneden naar Zaandam was de [serie=Intercity|2015|Nijmegen - Amsterdam Centraal - Den Helder3000[/serie] van 17:48, die met ongeveer +25 vertrok. De HC werd boos dat er nauwelijks ruimte was om te sleutelen en dat mensen niet goed doorliepen (terwijl de trein echt uitpuilde), en er waren volgens mij ook achterblijvers.
Beul van de blindegeleidelijn
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: OVer je reiservaringen in november 2015

Bericht door microshit »

Fijn allemaal. Ik vertrok 18.22 van station hoofddorp, eindbestemming: Culemborg.

De aansluitende trein op Schiphol viel uit, en die erna zou te kort zijn. Dus met de bus naar Amsterdam Bijlmer ArenA en vanaf daar verder zien. Niet kort erna zou een trein vertrekken die mij wel juist leek. Dus snel de roltrap op, niet gevallen, en de trein in. Kort erna sloten de deuren en trok de trein op. De verkeerde kant op. Oftewel: terug naar Schiphol.
Eerste halte Is gelukkig nog Amsterdam Zuid. Daar maar uitgestapt, een friet/patat discussie gehad met de lokale Smullers bevolking en maar gaan wachten op een vertraagde, maar rijdende trein, in een mensenmassa die Rob Geus' "man man man wat kansloos" nog een understatement is.

Inmiddels zit k in de trein, in de wetenschap zo bij Bijlmer ArenA 2 forenzen, een vluchteling en een buggy op schoot te moeten nemen. Overleven tot Utrecht en dan nog in Culemborg zien te komen om daar door de regen te gaan fietsen.
En dit alles met nog maar 10% accu op m'n telefoon
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: OVer je reiservaringen in november 2015

Bericht door fogeltje »

Aan het einde van de middag nog een meeting, derhalve begin ik ook wat later. Omdat ik tegen 8:00 uur een hekel heb aan het verkeer heb ik nog eens de bus gepakt. Lekker geen frustratie over medeweggebruikers. Chauffeuse reed voor het eerst de route, dus ze vroeg of ik wel even wakker wilde blijven, maar uiteindelijk ging het allemaal goed, alleen bij Gerwen kreeg ik een vraag over rechtsaf. Lekker uitgerust op mijn werk en ik had tijd voor de krant. Ik had me al voor genomen dit vaker te doen dus ik denk dat ik donderdag mijn vaste OV-dag ga maken (normaliter wil ik op dinsdagen op tijd thuis zijn, maar vandaag kan het niet).
"Een touringcar is geen bus"
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in november 2015

Bericht door Daniel »

Kon vanmorgen niet echt m'n bed uit komen, dus nouja, dan maar een keer een half uurtje later naar het werk. Goed, weet ik ook weer waarom ik nu nooit die 11720 neem :P Wat een chaos op het perron in Amersfoort.
In Utrecht nog even de tijdelijke gang onder de werkzaamheden door genomen waar de boel op zich best goed doorstroomde, maar een kleine aankomstvertraging van de trein deed me net de 65 naar Nieuwegein-Plettenburg van 8.00 uur missen. Zal je natuurlijk ook net zien dat er blijkbaar iets op de A2 aan de hand was en zodoende de A12 ook volliep met omrijdend verkeer: de volgende 65 die als 63 aankomt zat zodoende flink in de vertraging.

Uiteindelijk bleek de volgende 65 naar Plettenburg (van 8.14 uur) als eerste te komen en vervolgens propvol te stromen (maargoed, ik zat :mrgreen: ) en kwam 1 minuut voor vertrek de 65 naar Vianen van 8.07 uur naast ons staan. Dat werd dus met twee 65's achter elkaar aan waarbij de ene propvol zat en de andere gelede hooguit 10 inzittenden had. In de ene bus uitchecken en in de andere weer inchecken schiet immers ook niet echt op.
Kan me overigens niet herinneren dat ik ooit een kwartier op Utrecht Centraal op een bus naar 't werk heb staan wachten, die kans is met iets van 20 bussen per uur ook wel heel klein natuurlijk. Maar dit was dus net zo'n gat waarin er geen andere lijnen gingen. Of nouja, bij nader inzien had ik toch m'n eerste gedachte moeten volgen... om 8.02 uur kwam er een lijn 21 bij de naastgelegen halte en eigenlijk is de halte Socrateslaan ook vlakbij m'n werkplek.
Dat de snelwegen goed vol stonden bleek overigens wel uit de hoeveelheid Arriva-bussen die ik op de Europalaan tegenkwam, waar ook een behoorlijke rij aan auto's in de file stond.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Etienne
Donateur
Berichten: 7907
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in november 2015

Bericht door Etienne »

Door uitgelopen werkzaamheden rijden de [serie=Intercity|2015|Den Haag Centraal - Haarlem - Amsterdam Centraal2100[/serie] en [serie=Intercity|2015|Dordrecht - Haarlem - Amsterdam Centraal2200[/serie] alleen tussen Dordrecht/Den Haag - Leiden en Haarlem - Amsterdam. Dat zorgde er dus voor dat ik maar een kwartier eerder naar Den Haag ging, om vervolgens met de 2625 naar Amsterdam te reizen. Vanaf Leiden was het losse VIRM-VI'tje echter een beetje te krap. Pas na Sloterdijk kwam er weer wat lucht op de balkons. :|
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: OVer je reiservaringen in november 2015

Bericht door julsteren »

Ging weer lekker vandaag, eerst al een bult vertraging (met bus 51 Borne -> Almelo rond 8:00) waardoor ik mijn aansluitende 25 Aalderinkshoek miste -o- Op de terugweg begon 't leuke pas; ik stond bij halte Obrechtstraat (omdat Valeriusstraat tijdelijk onbediend is door een omleiding) maar wel via de Obrechtstraat kon rijden. Dus ik sta daar, komt op een gegeven moment een mevrouw aanhobbelen dat ze de bus al heeft zien rijden op de Apollolaan, dus dat werd weer een wandeling naar het station :X Syntus je moet je werk wel goed doen!
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
VIRM
Berichten: 7568
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: OVer je reiservaringen in november 2015

Bericht door VIRM »

Vanochtend hoorde ik pas praktisch toen de [serie=Intercity|2015|Den Haag Centraal - Haarlem - Amsterdam Centraal2100[/serie] van 08:02 op Sloterdijk binnenreed dat hij niet verder zou rijden dan haarlem wegens uitgelopen werkzaamheden (eerst van een collega in die trein, daarna pas van de omroeper op het station zelf). Snel naar spoor 11 voor de [serie=Intercity|2015|Lelystad Centrum - Amsterdam Centraal - Vlissingen2600[/serie]. Vanaf Leiden reed de [serie=Intercity|2015|Den Haag Centraal - Haarlem - Amsterdam Centraal2100[/serie] weer wel, maar vanaf spoor 4. Totaal geen informatie of de aansluiting zou worden overgenomen, dus dan maar naar Laan van NOI. Daar pas in de tweede Randstadrail gestapt die naar Den Haag C reed, aangezien de eerste tjokvol zat.

Kennelijk dus nieuwe hobby om werkzaamheden bij Haarlem uit te laten lopen en veel te laat op stations om te roepen.
Beul van de blindegeleidelijn
dennistd
Berichten: 5527
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: OVer je reiservaringen in november 2015

Bericht door dennistd »

julsteren schreef:Ging weer lekker vandaag, eerst al een bult vertraging (met bus 51 Borne -> Almelo rond 8:00) waardoor ik mijn aansluitende 25 Aalderinkshoek miste -o- Op de terugweg begon 't leuke pas; ik stond bij halte Obrechtstraat (omdat Valeriusstraat tijdelijk onbediend is door een omleiding) maar wel via de Obrechtstraat kon rijden. Dus ik sta daar, komt op een gegeven moment een mevrouw aanhobbelen dat ze de bus al heeft zien rijden op de Apollolaan, dus dat werd weer een wandeling naar het station :X Syntus je moet je werk wel goed doen!
Valeriusstraat komt gewoon een bus hoor. Alleen de halte Paganinistraat is opgeheven omdat de Cesar Franckstraat er tussen de Chopinstraat en Verdilaan uit ligt. De bus gaat daarom nu net voor de halte Paganinistraat de Chopinstraat in (met op de hoek daar een noodhalte), en dan via de Sibeliusstraat en Verdilaan weer terug op Cesar Franckstraat en daarmee de normale route, nog voor de Valeriusstraat.
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: OVer je reiservaringen in november 2015

Bericht door julsteren »

Nou, dan weet ik dat ook weer.

Mijn trein waar ik nu in zit stopte net op Heerenveen Ijsstadion. Waarom? Is er een event daar?
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
waldo79
Berichten: 7602
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: OVer je reiservaringen in november 2015

Bericht door waldo79 »

Daniel schreef:Kon vanmorgen niet echt m'n bed uit komen, dus nouja, dan maar een keer een half uurtje later naar het werk. Goed, weet ik ook weer waarom ik nu nooit die 11720 neem :P Wat een chaos op het perron in Amersfoort.
Hmmm, de 1718 is anders ook niet al te prettig verderop tussen Ut en Gvc. Ik pak maar de trein van een kwartier eerder, de 2016. Bevalt me stukken beter, een collega uit Waardenburg neemt de 2018.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in november 2015

Bericht door Daniel »

1718 was al een berucht geval inderdaad al voordat hij in Utrecht moest gaan splitsen, het deel ervan naar Den Haag is sindsdien alleen maar korter geworden. Gelukkig is 'ie tussen Amersfoort en Utrecht nog een stuk rustiger (al zit ik doorgaans in het stel naar Rotterdam), maar ik kan me levendig voorstellen hoe vol het Haagse deel na Utrecht kan worden zeker nu er de laatste tijd weleens een IRM-IV in verdwaalt.

Vandaag was er wat extra sfeer op Utrecht Centraal trouwens in de vorm van het NS Harmonieorkest dat diverse optredens in de stationshal verzorgde. Had ik toch zomaar opeens de trein van een half uur later en was ook allesbehalve de enige reiziger die daar even bleef hangen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in november 2015

Bericht door Suus »

De afgelopen week was tot nu toe de rommeligste die ik dit jaar heb meegemaakt.

Maandagmiddag had 1960 in Dordrecht +9, waarschijnlijk door een hele stoet aan goederentreinen die door Dordrecht trok.
De trein lukte het wonderwel nog twee minuutjes vertraging eruit te rijden tot Rotterdam, waar ik met een beetje hollen misschien nog de 2869 te halen. Dat halen ging gemakkelijk, want die had +17. Totale schade +30.

Dinsdagmiddag moest ik naar het ziekenhuis, de 9536 had echter +6 dus ik zag de overstap in Alphen op de 8840 al mislukken. Totdat de conducteur omroep dat die trein +7 had en dus nog te halen was. Waarna een minuut later een tweede omroep volgde dat de trein helemaal was uitgevallen. Toen maar de 8849 en in Utrecht aansluitend de 3546 genomen naar Amsterdam. Totale schade +25. Gelukkig had ik telefonisch te horen gekregen dat men in het ziekenhuis twintig minuten uitgelopen waardoor ik nog op tijd was voor de afspraak.

Vrijdagochtend hadden in Gouda de 11720 en 2820 allebei +9 opgelopen. Daarom werd de 19820 als eerste binnengenomen in Gouda. Omdat die trein dus spoor 10 bezet hield werd de 11720 zonder omroep binnengenomen op spoor 8. De daaropvolgende 2820 werd daarop zonder omroep weer binnengenomen op spoor 10. Na een ware volksverhuizing liep de 2820 nog meer averij op omdat er dus gewacht moest worden tot de 11720 helemaal weg was, want je kan immers niet door die trein heen rijden. Aankomst in Rotterdam was met +12, waardoor ik nog net de 2231 kon halen. Totale schade +12.

Vrijdagmiddag kwam ik op station Dordrecht waar ik de 2667 al met +10 (bleek +15) op de borden zag staan. Alle reizigers bleven dus op spoor 1 hangen waardoor ik in een vrijwel lege 2256 van spoor 3 vertrok. Vanaf Dordrecht hebben we tot Rotterdam Centraal steeds parallel gereden aan deze trein, zelfs de stop in Rotterdam Blaak liep volledig synchroon. Uiteindelijk moest de 2667 in Rotterdam toch het onderspit delven, de trein ging daar met +20 weg achter de 2256 aan. In Rotterdam kwam de trein voorafgaande aan de 2867 wat laat binnen, maar de deuren werden netjes op tijd gesloten voor vertrek om 17:50. Alleen vertrokken we niet, want de machinist was nog niet klaar met de remproef. De deuren gingen echter niet meer open, wat veel middelvingers van de (te late) reizigers op het perron tot gevolg had. Pas na bijna 3 minuten kwam de trein toch in beweging. In Gouda had de 19560 +12 bij vertrek. Al spoedig na dit te late vertrek kwamen we echter al weer tot stilstand, want de Gouwebruggen moesten open. Nadat we de brug over mochten hadden we ondertussen al zoveel vertraging dat we moesten wachten totdat de trein uit Waddinxveen tegen de richting in (over het spoor naar Den Haag) ons gepasseerd was. Uiteindelijke schade was +24.

En vanmiddag nam ik op Amsterdam Centraal de 2265. De overstap in Leiden naar de 8863 ging ook goed, maar bij aankomst in Alphen klonk de beruchte omroep "Wegens gladde sporen wordt er maar één keer per uur gereden. De treinen van :08 over het hele uur rijden niet, de treinen van :38 over het hele uur rijden wel. Kortom, de 9561 reed niet en mijn totale schade viel uit op +30.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
waldo79
Berichten: 7602
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: OVer je reiservaringen in november 2015

Bericht door waldo79 »

Daniel schreef:1718 was al een berucht geval inderdaad al voordat hij in Utrecht moest gaan splitsen, het deel ervan naar Den Haag is sindsdien alleen maar korter geworden. Gelukkig is 'ie tussen Amersfoort en Utrecht nog een stuk rustiger (al zit ik doorgaans in het stel naar Rotterdam), maar ik kan me levendig voorstellen hoe vol het Haagse deel na Utrecht kan worden zeker nu er de laatste tijd weleens een IRM-IV in verdwaalt.
Gisteren de vertraagde 9863 genomen vanuit Den Haag terug naar huis. Bespaart me een overstap in Ut. Alleen het verschil in drukte in het eerste en tweede deel van de reis (met de 6063) is stuitend. Op het deel naar Utrecht lijken me 10 bakken SLT aan de riante kant, maar in het Utrechtse wordt de trein zowat bestormd.

Ondanks de +6 bij vertrek toch mooi op tijd in Tiel aangekomen (A)
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: OVer je reiservaringen in november 2015

Bericht door ODRAIL »

Bee schreef:De afgelopen week was tot nu toe de rommeligste die ik dit jaar heb meegemaakt.
Ach zo'n week zoals je het beschrijft heb ik ook gemiddeld 1 a 2 keer per jaar :wink: . Daar doe je nu eenmaal niets aan. Maar goed het was wel echt een pech week :? .
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in november 2015

Bericht door Daniel »

Dat schoot ook niet op... Trein in Amersfoort had vertraging, dus zou ik in Rotterdam m'n aansluiting richting Breda missen. Als alternatief dan maar via Den Bosch gegaan vanaf Utrecht: dat zou met ruimere aansluitingen dezelfde aankomsttijd opleveren. Ware het niet dat de [serie=Intercity|2015|Maastricht - Amsterdam Centraal - Alkmaar (- Schagen)800[/serie] zo laat was dat ik i.p.v. 15 minuten overstaptijd vrijwel direct in de [serie=Intercity|2015|Roosendaal - Nijmegen - Zwolle3600[/serie] kon stappen. Die liep onderweg echter ook steeds meer vertraging op: moest in Den Bosch een rolstoel uit en stond in Tilburg nog een goederentrein net niet vrij aan de achterkant.

In Breda daardoor weer de bus gemist, had ik ook eens de tijd daar wat langer rond te kijken. Wisten jullie bv. al dat er daar 24 electriciteitsdraadjes uit het plafond hangen in de hal :-P Tja, je moet toch wat als het geen weer is om het station uit te lopen ;-)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: OVer je reiservaringen in november 2015

Bericht door JWM »

Dat schoot ook niet op... Trein in Amersfoort had vertraging, dus zou ik in Rotterdam m'n aansluiting richting Breda missen.
Kijk, nu ervaar je zelf ook in hoe handig het is als Dordrecht voortaan over wordt geslagen :D :wink:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in november 2015

Bericht door Daniel »

Nee hoor... Als ik 'm had gehaald was de [serie=Intercity|2015|Venlo - Den Haag Centraal1900[/serie] handiger geweest. Die kon tenminste rijden ondanks de storm, ICd niet ;-)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten