Vernieuwde NS Website
Re: Vernieuwde NS Website
Ja, maar je kunt niet meer opklikken om details over een traject of station te zien :(
Ik doe ook maar wat
Re: Vernieuwde NS Website
Hebben jullie wel toegang op mijnns.nl?
Ik krijgt altijd het volgende melding:
Ik krijgt altijd het volgende melding:
Het zakelijkste deel werkt wel, het consumenten deel niet...Er is iets fout gegaan
Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden.
-
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 8674
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Vernieuwde NS Website
Er waren gisteren wat proberen, vandaag al geprobeerd?
Re: Vernieuwde NS Website
Ja; het werkt nog steeds niet.
Ik moet meer geduld hebben vrees ik :)
Trouwens, ik probeer het address die is geassocieerd met mijn ovc te veranderen; het kan gewoon via het website toch?
Ik moet meer geduld hebben vrees ik :)
Trouwens, ik probeer het address die is geassocieerd met mijn ovc te veranderen; het kan gewoon via het website toch?
Re: Vernieuwde NS Website
Ja, maar ik bedoel dat het niet meer op de startpagina staat.Geert schreef:Die is er nog steeds: http://www.ns.nl/reisinformatie/actuele ... -het-spoor
Als ik naar www.ns.nl ga zie ik alleen maar "onzin" over een Weeknd Vrij abonnement, de NS Zonetaxi, de NS-Busines Card en Trein + dagje Amsterdam.
Maar de actuele spoorkaart dus niet. :N
Nou ja, het goede nieuws is dat jouw site nog meer bezoekers zal krijgen. (A)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Re: Vernieuwde NS Website
Eén klik op de homepage, onder het vertrekveld de link "Storingen en Werkzaamheden". De kaart stond toch al nooit goedwerkend op de voorpagina.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- reisthijs
- Donateur
- Berichten: 5863
- Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Vernieuwde NS Website
Mijn NS werkt nu wel, maar is zo te zien nog gewoon de oude opmaak, ingebed in de nieuwe NS website.
"Laat je ledematen bewegingen maken"
Re: Vernieuwde NS Website
Welke browser gebruikt je? Ik krijg nog steeds hetzelfde melding :(reisthijs schreef:Mijn NS werkt nu wel, maar is zo te zien nog gewoon de oude opmaak, ingebed in de nieuwe NS website.
Re: Vernieuwde NS Website
Bij mij werkt Mijn NS gewoon. Ik gebruik Microsoft Edge.
Re: Vernieuwde NS Website
Ik weet niet of het officieel fout is, maar het staat wel een beetje vreemd...
Re: Vernieuwde NS Website
Het is niet fout maar klopt ook niet. Het getal gaat niet over het aantal werkzaamheden, maar vat deze samen in een enkele melding.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39192
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Vernieuwde NS Website
Iemand toevallig ook uitgevonden hoe ik de prijs van Amersfoort - Elst via Utrecht uit die nieuwe NS-site krijg... hij geeft bij mij alleen maar prijzen via de Valleilijn en bij de rest van de opties staat geen prijs. Gezien het gedoe met TrajectVrij op de Valleilijn echter niet zo'n zin om die route te nemen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
- reisthijs
- Donateur
- Berichten: 5863
- Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Vernieuwde NS Website
De reisplanner snapt het dus niet als het snelste reisadvies met alleen NS treinen niet de kortste route is.
Via-reizen zijn ook nog steeds te moeilijk, en de juiste prijs tonen bij rit over de HSL (toeslag!) is ook nog steeds niet gelukt.
Via-reizen zijn ook nog steeds te moeilijk, en de juiste prijs tonen bij rit over de HSL (toeslag!) is ook nog steeds niet gelukt.
"Laat je ledematen bewegingen maken"
Re: Vernieuwde NS Website
Anders 9292 even proberen?Daniel schreef:Iemand toevallig ook uitgevonden hoe ik de prijs van Amersfoort - Elst via Utrecht uit die nieuwe NS-site krijg... hij geeft bij mij alleen maar prijzen via de Valleilijn en bij de rest van de opties staat geen prijs. Gezien het gedoe met TrajectVrij op de Valleilijn echter niet zo'n zin om die route te nemen.
🍉
-
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 8674
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Vernieuwde NS Website
9292 zou ik sowieso niet vertrouwen - die zit er meestal 10 cent naast.
Het makkelijkst is om even een e-ticket enkele reis te beginnen met bestellen en naar die prijs te kijken als je de juiste route kiest. Zit je route er niet bij, dan moet je die kiezen met Connexxion en zou dat moeten kloppen.
Het makkelijkst is om even een e-ticket enkele reis te beginnen met bestellen en naar die prijs te kijken als je de juiste route kiest. Zit je route er niet bij, dan moet je die kiezen met Connexxion en zou dat moeten kloppen.
-
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 8674
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Vernieuwde NS Website
Dit is alweer een jaar of twee zo - sinds je geen via kaartje kan kopen.reisthijs schreef:Via-reizen zijn ook nog steeds te moeilijk, en de juiste prijs tonen bij rit over de HSL (toeslag!) is ook nog steeds niet gelukt.
Re: Vernieuwde NS Website
Nou 10 cent is toch niet zo erg?webguy schreef:9292 zou ik sowieso niet vertrouwen - die zit er meestal 10 cent naast.
🍉
- reisthijs
- Donateur
- Berichten: 5863
- Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Vernieuwde NS Website
Wat natuurlijk een kul argument is, het via kaartje is vervangen door de overstapregeling (uit/inchecken binnen 35 minuten). Als je geen via-reis meer zou mogen maken had NS die optie uit de reisplanner moeten halen.webguy schreef:Dit is alweer een jaar of twee zo - sinds je geen via kaartje kan kopen.reisthijs schreef:Via-reizen zijn ook nog steeds te moeilijk, en de juiste prijs tonen bij rit over de HSL (toeslag!) is ook nog steeds niet gelukt.
"Laat je ledematen bewegingen maken"
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39192
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Vernieuwde NS Website
Kortste in kilometers dan neem ik aan? Want ook de kortst mogelijke reistijd, die volledig met NS is ([serie=Intercity|2015|Amersfoort Schothorst - Utrecht Centraal - Den Haag Centraal11700[/serie] -> ICE -> [serie=Sprinter|2015|Zutphen - Nijmegen7600[/serie] in 1u7m), had geen prijs.reisthijs schreef:De reisplanner snapt het dus niet als het snelste reisadvies met alleen NS treinen niet de kortste route is.
@webguy: E-ticket gebruiken om een prijs te zoeken heb ik maar heel snel opgegeven. Dan zit je hier ook nog eens met al die opties immers: "met Valleilijn, NS", "met NS", "met NS en Arriva" of "met Valleilijn, NS en Arriva"
Bedacht me later wel dat ik ook gewoon vanaf Utrecht had kunnen plannen omdat het eerste stukje dan toch "gratis" is door m'n TrajectVrij, maarja, daar dacht ik even niet aan omdat ik vooral de reistijd wilde vergelijken vanaf Amersfoort.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Vernieuwde NS Website
Voor wie geinteresserd is kan ik nu weer inloggen.
Ik had een NS business account gemaakt (zakelijke). Met hetzelfde e-mail address dan mijn consument account. Daarna was mijn consument account uit . Ik werd toch vriendelijke beholpen door de ns chat! :pos: :pos:
Ik heb nu een nieuwe gemaakt. Jammer dat het foutmelding niet duidelijker is.
Trouwens: het is nu wel lastig om een account te maken, je krijgt een activatie brief per post!!
Moet NS dan checken dat iemand daadwerkelijk in nederland woont? Is dat zo dat als je in het buitenland verblijft kan je geen personnlijke OVC kopen?
Ik had een NS business account gemaakt (zakelijke). Met hetzelfde e-mail address dan mijn consument account. Daarna was mijn consument account uit . Ik werd toch vriendelijke beholpen door de ns chat! :pos: :pos:
Ik heb nu een nieuwe gemaakt. Jammer dat het foutmelding niet duidelijker is.
Trouwens: het is nu wel lastig om een account te maken, je krijgt een activatie brief per post!!
Moet NS dan checken dat iemand daadwerkelijk in nederland woont? Is dat zo dat als je in het buitenland verblijft kan je geen personnlijke OVC kopen?
Re: Vernieuwde NS Website
Ik heb recent mijn e-mailadres gewijzigd in NS.nl, het gevolg is dat nu nu op twee verschillende adressen steeds verschillende mailtjes van NS ontvang. Zo ontvang ik op mijn nieuwe adres servicemeldingen maar op mijn oude adres e-mails van de OV-Fiets
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Vernieuwde NS Website
Waarom is OV-Fiets dan ook niet integraal onderdeel van Mijn NS...
Re: Vernieuwde NS Website
Ze hebben het laatst wel geïntegreerd (Mijn Deur tot Deur), maar de gegevens blijkbaar niet samengevoegd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39192
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Vernieuwde NS Website
Het enige wat ze gedaan hebben is een knopje toevoegen. Ik zie via MijnNS onder de reishistorie van mijn deur tot deur geen OV-fietsritten (lijst is gewoon helemaal leeg), maar als ik op mijndeurtotdeur.nl inlog (wat vreemd genoeg weer andere wachtwoordeisen heeft) zie ik ze wel.
Verrassend genoeg staan de facturen van OV-fiets wel weer gewoon in m'n MIjn NS account.
Verrassend genoeg staan de facturen van OV-fiets wel weer gewoon in m'n MIjn NS account.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Vernieuwde NS Website
Ja zo werkt het bij mij ook ongeveer. Zo moeilijk moet het toch niet zijn, ik heb mijn NS gekoppeld aan m'n chipkaart en daar staat ook het OV-fietsabonnement op.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 186 gasten