Nee, het was echt de 15 die toen al een veel te drukke lijn was.Pim-AllianceB95 schreef:Mij stond bij dat 'ie op 11 en 22 reed, maar hij kan ook best op 15 terecht zijn gekomen.
Dubbelgeleed op 11 is pas sinds de Hess-bussen.
Nee, het was echt de 15 die toen al een veel te drukke lijn was.Pim-AllianceB95 schreef:Mij stond bij dat 'ie op 11 en 22 reed, maar hij kan ook best op 15 terecht zijn gekomen.
Dan staat mij dat verkeerd bij. Dat ze beide heel druk waren weet ik nog wel (11 en 15 reden toen ook samen om de vijf minuten geloof ik, dus beide zes keer per uur).ov'tje schreef:Nee, het was echt de 15 die toen al een veel te drukke lijn was.Pim-AllianceB95 schreef:Mij stond bij dat 'ie op 11 en 22 reed, maar hij kan ook best op 15 terecht zijn gekomen.
Dubbelgeleed op 11 is pas sinds de Hess-bussen.
VDL Berkhof ProCity's geloof ik.marcel.nl schreef:Iemand enig idee welk type "oude" ziekmakende bus er naar Meppel en Hoogeveen is gehaald?
Het lijkt me in ieder geval niet de bus die op de foto staat, of wel???
ARTIKEL: http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/102366/ ... er-dan-zat
klopt. De 3400 zit al de hele week op lijn 11, vanochtend de 3516 op de 11, maar later vervangen door een Hess. Gisteren en ook maandag meende ik zelfs een 12 meter op een Zuidhornslag gezien te hebben.Kevster schreef:Er reden vanmorgen ook al twee standaards op lijn 15, dus vrees dat er meer aan Q-link-spul en geleed stilstaat.
Zou bijna zeggen dat er iets van een Touringcar met van die hoge uitstekende spiegels tegenaan heeft gezetenJeroenSpock schreef:Ik zag die 3405 bij de Bornholmstraat staan en we vroegen ons al af hoe je dat stuk glas er uit krijgt?
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 65 gasten