JeffreyMeijer schreef:Oké. Wat mij verder opvalt. Lijn de Hollandsche IJssel op. Een soort stadsveer voor Krimpen aan de IJssel. Wat wil je daar mee?
er zijn aardig wat scholen in de Prins Alexanderpolder en hier mee kunnen de scholieren (vanuit Krimpen en de Drechtsteden) n aardig stuk afsnijden en daarmee hoeven ze niet over de algara brug die erg langzaam opent en sluit
dit is n lijn voor de aquafox of aquacat
ArrivaBas schreef:Oké. Niet een grote lijnenzooi als DAV van jou, maar toch enkele punten.
-
Op zich een goed idee, lijnen naar de Rotterdamse havens, maar hoeveel reizigers zal dat trekken?
- Zou een sneldienst tussen Dordrecht en Rotterdam nou niet enigszins overbodig zijn? :?
- Die driehoeksveer is eigenlijk een klein beetje overbodig.
- Ik zou die Alblasserboot weglaten. Hij vaart niet eens over de Alblas.
- Zou die Wantijlijn niet overbodig zijn. Met lijn 10 gaat het sneller.
Het is al beter dan voorgaande plannen. Ga zo door met verbeteren! *O*
- natuurlijk heb ik geen vaste nummers maar aangezien daar geen bruggen of tunnels zijn en ov-loos gebied verbindt heeft het een goeie kans
- nee, daarom is er nu een: 201
- nee, daarom is er nu een : 6
- dat is n evenementenlijn die al wordt bevaren, maar niet zo vaak daarom staat hij niet in de dienstregeling, (alblasserboot komt van Alblasserwaard, anders zou hij wel Alblasboot heetten)
- 10 is sneller maar er is geen vloeiende overstap, daarnaast varen hier sowieso al boten heen als ze terug keren naar de basis, dit zou ook goed zijn voor de nieuwe bioscoop en kan als een alternatief worden voor de (hier vervallen) Ark van Noach
JeffreyMeijer schreef:Trouwens, al weet ik dat het niet onder de noemer 'Waterbus' valt. Maar had je Maassluis-Rozenburg niet in de kaart op kunnen nemen? Voor de volledigheid.
dat is een auto-vervoerende-pont. ik weet niet, ik vond het niet echt waterbus-achtig
ff n inside
- 10 - 99 = reguliere lijn
- 100 - 199 = sneldienst/spitslijn
- 500 - 599 = toeristenlijn