Mag ik even kwijt #17

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door MdJ »

klaxxon schreef:
Mark schreef:Tja ik schijn behoorlijk Twents te spreken... :mrgreen:

MdJ weet wel wat ik bedoel met Benelux, en acht :wink:
Wat? De Bénelùx en ácht? :lol:
Jij Twents praten? Maakt niet uit hoor, je wordt er niets minder om. Hooguit een beetje :lol:
Maar Benelux? en Acht? Ik dacht dat het er maar zeuh'm waren? :lol:
Bij twijfel: gebruik beton.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Fles »

8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
Afbeelding
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Met dank aan Daantje en Chauf21 :pos: en aan pa_Fles die even 120 km omgereden heeft hiervoor :pos: en aan M57 voor zijn verrichtingen in het verleden :pos:

En nu eerst m'n jas uit :mrgreen:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Daniel »

En als je je nou niet zo achter de stoelen verstopte in de t12756 dan had ik je wellicht eerder herkend in de trein vanmiddag :mrgreen: 't was al niet eens de bedoeling dat ik in die trein had gezeten, maarja, de reden staat in het BTM opvallende dingen-topic.

Tja, 't heeft soms toch zo z'n nadelen om een van de weinigen te zijn die tegen half vijf nog aanwezig is op 't werk: moest wachten tot de monteur die de airco van de serverruimte kwam repareren klaar was om de deur van de nooduitgang te kunnen sluiten (dat gaat immers alleen vanaf de binnenkant). En dan had ik nog 't geluk dat er een collega bleek te zijn die pas later wegging...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Fles »

Reiziger Ddrs schreef:En als je je nou niet zo achter de stoelen verstopte in de t12756 dan had ik je wellicht eerder herkend in de trein vanmiddag :mrgreen: 't was al niet eens de bedoeling dat ik in die trein had gezeten,
Wees gerust, ik doe dit ook niet iedere dag hoor :lol:
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Karl »

Is het een idee om een centraal-BTM-mishandel-topic te openen? Misschien net zoiets als het reiservaringen-topic.
Zo incidenteel is het niet meer en al die berichten stoort de rest wel.
Het is een spectrum.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Fles »

Karl schreef:Is het een idee om een centraal-BTM-mishandel-topic te openen? Misschien net zoiets als het reiservaringen-topic.
Zo incidenteel is het niet meer en al die berichten stoort de rest wel.
Eigenlijk 2 topics dan :idea:

1. Alweer een chauffeur mishandeld :shock:
2. Trap hier een falende BTM-loser in elkaar :pos:

Al is dat laatste natuurlijk tegen de forumregels en zo :P
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Justin »

En voor degenen die mij ooit hebben horen praten: met wat voor soort accent praat ik eigenlijk? Ben benieuwd :P.

Zo... brownies maken hier :p.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Suus »

... dat ik een kamer heb in Diemen :D Woensdag krijg ik de sleutels :)

Scheelt mij toch anderhalf uur reistijd elke dag, wat ik toch als erg vervelend begon te ervaren sinds de s4000 met DD-AR rijdt. Maar ja, ik ben dan ook die gek die SGMm een prettig treintype vind :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Fles »

WTF het is gewoon dezelfde :lol: als die ik op 13 mei 2006 in de laatste dagen in het wild scoorde :lol:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Geert »

Bee schreef:... dat ik een kamer heb in Diemen :D Woensdag krijg ik de sleutels :)

Scheelt mij toch anderhalf uur reistijd elke dag, wat ik toch als erg vervelend begon te ervaren sinds de s4000 met DD-AR rijdt. Maar ja, ik ben dan ook die gek die SGMm een prettig treintype vind :mrgreen:
Leuk!

En Sprinters zijn liev ;)
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door M57 »

Bee schreef:... dat ik een kamer heb in Diemen :D Woensdag krijg ik de sleutels :)

Scheelt mij toch anderhalf uur reistijd elke dag, wat ik toch als erg vervelend begon te ervaren sinds de s4000 met DD-AR rijdt. Maar ja, ik ben dan ook die gek die SGMm een prettig treintype vind :mrgreen:
In de Rode Kruisflat? Wat voor opleiding doe je eigenlijk?

Ik vind SGMm ook zeer oké trouwens.

@ Fles: 8-)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Suus »

Klopt, in een van de flats aan de Rode Kruislaan. Ik zit trouwens op de UvA, ik zit nu in het tweede jaar van de bachelor Culturele Informatiewetenschappen, wat vooral gaat over informatie, bibliotheek en archiefbeheer.

@Fles: Is dat bord die ene die Daantje ooit heeft gekregen?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Fles »

Bee schreef:@Fles: Is dat bord die ene die Daantje ooit heeft gekregen?
Yup :pos:
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Mark »

M57 schreef:
Bee schreef:... dat ik een kamer heb in Diemen :D Woensdag krijg ik de sleutels :)

Scheelt mij toch anderhalf uur reistijd elke dag, wat ik toch als erg vervelend begon te ervaren sinds de s4000 met DD-AR rijdt. Maar ja, ik ben dan ook die gek die SGMm een prettig treintype vind :mrgreen:
In de Rode Kruisflat? Wat voor opleiding doe je eigenlijk?

Ik vind SGMm ook zeer oké trouwens.
Ik krijg ze vanaf maandag ook hier he 8-)
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door STF »

En wat moest je allemaal voor haar doen voordat je die mocht hebben?
Ze was net verhuisd toch, dus Fles staat nu druk te schilderen, te behangen en het plafond te witten. :lol:
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door tsov »

Bee schreef:archiefbeheer
Vanmiddag weer lekker naar het Stadsarchief 8-)
En gefeli trouwens! :)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Fles »

STF schreef:En wat moest je allemaal voor haar doen voordat je die mocht hebben?
Ze was net verhuisd toch, dus Fles staat nu druk te schilderen, te behangen en het plafond te witten. :lol:
Ze gaat nog verhuizen. Ik heb ongeveer 80 % van haar overbodige inventaris afgevoerd 8-)

En er een flesje rosé voor in de plaats gezet, dat verhuist makkelijker namelijk :P
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Stefan »

Bee schreef:... dat ik een kamer heb in Diemen :D Woensdag krijg ik de sleutels :)

Scheelt mij toch anderhalf uur reistijd elke dag, wat ik toch als erg vervelend begon te ervaren sinds de s4000 met DD-AR rijdt. Maar ja, ik ben dan ook die gek die SGMm een prettig treintype vind :mrgreen:
Gefeliciteerd! :pos:

Trouwens.. Óók ik ben zo'n gek die de SGMm erg fijne treinen vind. :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Suus »

Valt me toch nog mee dan, het aantal mensen dat SGMm prettig vinden :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Caspar »

Mag ik even kwijt dat: Ik me kapot erger aan allerlei instanties die tegoeden extreem laat uitbetalen! Nuon; krijg ik 19 maart een brief dat het tegoed van de jaarafrekening binnen 30 dagen wordt overgemaakt, nu 29 dagen later nog geen cent gezien.

Maar het kan erger: Belastingdienst; op 2 januari mijn aanvraag voorlopige teruggaaf in gediend. Volgens hun een reactie binnen 6 tot uiterlijk 8 weken. We zijn al 15 weken verder!!! Nog niets, bel je zo'n muts op: ja op zijn vroegst pas half mei een reaktie :roll: Betaal je een rekening van hun niet optijd, krijg je na een paar weken een aanmaning of dwangbevel! :neg:
Zo dat wil ik even kwijt. Nog 1 avond werken straks en dan een week vakantie :D
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Justin »

Ik vind dat altijd zo frappant: wanneer je geld krijgt van istanties duurt het eeuwen. Als je moet betalen moet dat zo vlug, anders krijg je een aanmaning.... Pfff

effe kwijt: het is lekker warm hier op kantoor. En ik heb weer/altijd/nu/al een poos honger...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door tsov »

Hij had een laatste zware dag (laptop+fototoestel+boodschappen) maar ik heb zojuist m'n rugtas buiten dienst gesteld :P En een nieuwe gekocht natuurlijk ;)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Daan »

Het is nog steeds stralend weer hier :)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Daniel »

Justin schreef:effe kwijt: het is lekker warm hier op kantoor.
Ah bij jou ook al, ik dreef nog net niet het lab af vanmiddag. Maarja, is ook niks voor een vrijdagmiddag om zo druk bezig te zijn: heb amper stil gezeten. 'tis dat ik moest wachten tot iets wat ik in de oven had gezet vloeibaar was geworden anders was zelfs de "theepauze" er bij in geschoten.

Het hielp natuurlijk niet echt mee dat de luchtverversing uit stond omdat ze bezig waren de filters te vervangen.

Over het weer: hier in Dordt ook nog stralend zonnig, had 't zelfs warm toen ik op de bus stond te wachten in Utrecht.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Fles »

Bee schreef:Valt me toch nog mee dan, het aantal mensen dat SGMm prettig vinden :P
Nou, het is dat ze vaker stoppen, maar qua puur zit/rijcomfort heb ik absoluut liever SGMm dan virm hoor :D
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten