Mag ik even kwijt #18

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Mag ik even kwijt #18

Bericht door Fles »

Vervolg van deel 17.
tsov schreef:Hij had een laatste zware dag (laptop+fototoestel+boodschappen) maar ik heb zojuist m'n rugtas buiten dienst gesteld :P En een nieuwe gekocht natuurlijk ;)
Ik moet voor m'n verjaardag ook maar eens een nieuwe rugzak vragen :P Heb deze nu bijna 6 jaar, wordt dagelijks zeer intensief gebruikt, en de tijd begint zijn sporen na te laten... :|
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door M57 »

Fles schreef:Nou, het is dat ze vaker stoppen, maar qua puur zit/rijcomfort heb ik absoluut liever SGMm dan virm hoor :D
Niet zo lang geleden reed er altijd 's avonds heerlijk SGMm in trein t889. 8-)
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door ODRAIL »

Fles schreef:
tsov schreef:Hij had een laatste zware dag (laptop+fototoestel+boodschappen) maar ik heb zojuist m'n rugtas buiten dienst gesteld :P En een nieuwe gekocht natuurlijk ;)
Ik moet voor m'n verjaardag ook maar eens een nieuwe rugzak vragen :P Heb deze nu bijna 6 jaar, wordt dagelijks zeer intensief gebruikt, en de tijd begint zijn sporen na te laten... :|
De mijn is bijna 3 jaar in dienst, zijn voorganger heeft het bijna 8 jaar uitgehouden.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door tsov »

Die van mij zal een jaar of 7 oud zijn, geloof ik
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Justin »

Naja, toch nog hard gewerkt :).

Ik moet ook maar nieuwe tas vragen. Heb een backpackersrugtas gevraagd voor m'n verjaardag (haha, zie je het al voor je: de tas is dan even groot als mij ;)). De huidige doe ik al sedert 2001 mee... Ding is ook echt niet goed voor m'n rug meer!
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Daantje »

Eastpak (y) Doe ik al mee sinds 3 vwo, toen was ik uh 14 en ik ben nu 22 en hij is nog steeds prima :D
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door webguy »

Heb een jaar eentje van Human Nature van de ANWB gehad: dat was troep... Trouwens, misschien zelfs 2. Nu iig een Toshiba Laptop tas die ik overal mee naar toe neem en ideaal is!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Justin »

Daantje schreef:Eastpak (y) Doe ik al mee sinds 3 vwo, toen was ik uh 14 en ik ben nu 22 en hij is nog steeds prima :D
Het is ook een Eastpak :P. En ik doe er ook al mee sinds 3-VWO :p. Toen was ik ook 14! En nu ben ik bijna 22 :D hehehehehe :lol:
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Fles »

Ik moet wel een tas hebben waarmee ik een week weg kan, inclusief laptop en slaapzak, en zonder ruimbagage. Als ik ooit ga vliegen natuurlijk. En op zich is da lang niet onmogelijk :)
Dubbele P
Berichten: 767
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:36
Locatie: Vlodrop [Vdp]

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Dubbele P »

Ik had een Kipling op de Havo, maar na zes jaar was dat ding redelijk versleten. Mijn huidige schoudertas van Björn Borg is inmiddels ook kapot. De tas daarvoor heb ik een jaartje gehad, totdat die op stage de volle laag kreeg van een overgevend kind... :? :P
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Justin »

Gadver!

Ik kan me herinneren dat ik voor m'n huidige tas zo'n 2 jaar met een blauwe Eastpak heb rondgelopen, totdat dat ding scheurde midden in het trappenhuis op de middelbare school. Schaamde me dood. Een jaar later gebeurde dat hetzelfde met een goedkope UPC-tas die we kregen bij het internet :').
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Fles »

Ik heb heel lang gedaan met die dingen die je bij de Postbank kreeg :D Maar mijn laatste en huidige is een Quiksilver. Uit nood gekocht in Barcelona voor 62 euro :?

Nu maar eens een erg goeie uitzoeken :P
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door ODRAIL »

KM46 schreef:De mijn is bijna 3 jaar in dienst, zijn voorganger heeft het bijna 8 jaar uitgehouden.
Dubbele P schreef:Ik had een Kipling op de Havo, maar na zes jaar was dat ding redelijk versleten.
ik wou ik nou net geen reclame voor maken, maar als je het toch doet, de firma Kipling is bij mij al bijna 11 jaar (naar volle tevredenheid) in dienst :P.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Geert »

Heb op de middelbare school ook 6 jaar met dezelfde tas gedaan (Kipling), maar er waren toch wel lelijke slijtageplekken te zien na 6 jaar intensief gebruik :P

Die tas heb ik dus niet meer aangeraakt nadat ie weer van de vlaggenmast af kwam ;)
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door webguy »

Oh ja, ik weet het alweer: ik had zo'n schouder tas voor laatste jaar middelbare school. Die heeft m'n vader aan de vlagenstok gehangen (ik kreeg laat examenresultaten en werkte toen allang op mn zomer baan), inclusief alles d'r in zoals m'n grafische rekenmachine :) 't was toen btje regenzomer ook, maar hij werkte nog ;)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Suus »

Regen terwijl de vlag buiten hangt omdat je geslaagd bent is een mooie inderdaad. Toen ik geslaagd regende het die avond zo hard dat ik nu een rood-roze-paarse vlag heb, en nog steeds blauw/paarse vlekken in de badkuip :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Daantje »

Ik heb ook een Kipling tas gehad maar die was na een jaar al stuk :( Is toen wel gerepareerd, ligt nu ergens bij m'n ouders. M'n eastpaktas gebruik ik nog steeds elke week. Echt een hele fijne tas.

M'n laptoptas is van American Tourister en die gaat ook al weer bijna twee jaar bijna elk weekend mee met kleren voor een heel weekend + laptop + alle andere zooi die je nodig hebt voor een weekend weg.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door deadlock »

Mijn Lastpak is te klein :(

Maar eens een laptoprugtas opscharrelen ergens.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Geert »

Mijn huidige laptoptas is een weggevertje van Novell. Prima tas, en zeker niet duur :mrgreen:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Fles »

Ik heb nog wel een hele goeie laptoptas op zich.. Maar daar heb ik iniet veel aan :lol:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Justin »

Lastpak haha.Och, heb je al die toespelingen erop, als je een tas hebt, waarvan het logo van stof is, en niet van een of ander vaag rubber :P.

Lastpak
Asbak
Nasipak
:p.

Mag ik even kwijt... voor het eerst in anderhalve maand weer getraind met gewichten, sit-ups, opdrukken. Pfoe, valt niet mee. En split 180 graden kan ik nog steeds, doch nog steeds met beetje moeite, mn hamstrings deden eerst auw, maar valt nu mee :p. Binnenkort maar weer de sportschool in :p.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Fles »

Toch maar niet naar de STAR vandaag :|

Veel te weinig bordjes te scoren, veell te veel koppijn :roll:
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Daantje »

Fles schreef:Ik heb nog wel een hele goeie laptoptas op zich.. Maar daar heb ik iniet veel aan :lol:
Ik heb een laptoprugzak en dat is behalve een laptoptas ook best een fijne rugzak voor als ik veel mee wil nemen. Het valt dan ook niet zo op dat ik m'n laptop bij me heb en ik heb niet altijd een aparte tas.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ik heb, sorry, HAD een eastpak van nognieteens een jaar oud. Maarja, die moet je dan niet in de trein laten liggen :lol:. M'n laatste weekjes middelbare school doe ik he tnu met wat linnen tassies en een tasje van de adidas die ik voor 2,50 had gekocht :').
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #17

Bericht door Mark »

> 250, tijd voor een afsplitsing naar #18? ;)
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 56 gasten