Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Was wel netjes van Syntus geweest om dat dan even te vermelden in het pdf'je. Jammer, maar begrijpelijk dat 'ie opgeheven is.
-
- Berichten: 4382
- Lid geworden op: vr 04 jan 2013, 20:10
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Lijn 10 is een business line, waar alleen werknemers mee mogen van bepaalde bedrijven. Deze bedrijven krijgen die info en delen dit aan hun personeel uit. Het is geen openbare lijn, zoals lijn 9. De dienstregeling is dus niet openbaar, want deze lijn is ook niet openbaar.
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Deze lijn is ook niet voor iedereen toegankelijk... Dus snap wel dat die er niet tussen staat op de site staat ook vooraankondiging... Dus meer info volgt nog.Hidde schreef:Wat mij opvalt is dat ik nergens iets over lijn 10 in Zwolle vind..
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Ik kan eigenlijk weinig schokkende wijzigingen ontdekken, grootste is toch wel die wijziging van de lijnen 2 en 4 in Zwolle. Er zijn geen haltenaamwijzigingen. Positief is dat lijn 6 in Deventer een klein ommetje erbij krijgt zodat Colmschate-West in twee richtingen bediend wordt. Jammer dat op de kaart de halte Cröddenbrug aan lijn 590 nog steeds op de verkeerde plek ligt aangegeven, daar ligt de halte Cröddendijk. De échte halte Cröddenbrug staat er helemaal niet op.
Ik doe ook maar wat
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Het leuke is dat we dat dus nu niet meer aan kunnen passen. Het aanpassen van lijnennetkaarten gebeurd op aanvraag en middels een offerte en bovendien passen ze alleen wijzigingen aan die via Syntus zelf doorgegeven zijn. Dus dan zal het pas volgend jaar waarschijnlijk aangepast worden.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
In Raalte hebben zo ook nog steeds de route van lijn 166 niet goed staan lijn 563 staat nu wel eindelijk goed. In de nieuwe treinfolder van Twents (op plattegrond) staat lijn 4 in Raalte nog volgens de oude route... en zo zijn er nog wel meer van die kleine dingetjes
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9139
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Daarom moeten ze lijnen van buurconcessies niet aangeven, mits belangrijke overstap etc. Veel slordigheidsfoutjes in die lijnen.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Wat mij opvalt is de nieuwe route van lijn 6 in Zwolle. Vanaf het station, nieuwe veerallee, Katerveer, Spoolde naar de IJsseltoren. Vanaf de IJsseltoren wordt er via de oude route naar het station gereden.
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Zal dit doorgeven aan m'n stagebegeleider morgen. Zal die vast leuk vinden -o- :Nregenmaker schreef:Daarom moeten ze lijnen van buurconcessies niet aangeven, mits belangrijke overstap etc. Veel slordigheidsfoutjes in die lijnen.
Nogmaals ook lijnen vanuit buurconcessies worden eventueel gevraagd in de offerte en dat daar fouten in zitten, zijn dan weer afhankelijk van de vervoerkundige uit die concessie en dat loopt nogal eens langs elkaar heen.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
-
- Donateur
- Berichten: 1127
- Lid geworden op: ma 27 sep 2010, 22:27
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Wat mij betreft hoef je je werkgever hier niet te verdedigen, het is ook niet bijster interessant of de missers te wijten zijn aan 'jouw baas' of aan het vervoerbedrijf; we constateren enkel dat de kaarten niet optimaal zijn. Dat jouw baas zulke opmerkingen niet leuk zou vinden vind ik wel een slecht argument om er dan maar niks over te zeggen. Dan moeten alle partijen, nogmaals, ik laat graag in het midden welke partij het fout doet, hun werk maar goed doen.
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Ik kan me aansluiten bij Pim. In feite zijn dit fouten vanuit Syntus die "toevallig" de kaarten bij het bedrijf waar Etienne stage loopt laat maken.
Dat er wat foutjes in de routes kunnen zitten van buurconcessies vind ik op dat soort kaarten nog wel acceptabel, zeker als de buurconcessie in handen is van een andere vervoerder. Aangezien het in dit geval gaat om een vervoerder zou ik het eerder slordig noemen van Syntus.
Dat er wat foutjes in de routes kunnen zitten van buurconcessies vind ik op dat soort kaarten nog wel acceptabel, zeker als de buurconcessie in handen is van een andere vervoerder. Aangezien het in dit geval gaat om een vervoerder zou ik het eerder slordig noemen van Syntus.
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Dat is volgens mij al sinds de zomer die routeflipje schreef:Wat mij opvalt is de nieuwe route van lijn 6 in Zwolle. Vanaf het station, nieuwe veerallee, Katerveer, Spoolde naar de IJsseltoren. Vanaf de IJsseltoren wordt er via de oude route naar het station gereden.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Over fouten op de lijnennetkaarten gesproken... De halte handelspark in Deventer staat ook nog steeds op de kaart terwijl die er al een paar jaar niet meer is..
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
-
- Berichten: 858
- Lid geworden op: ma 02 apr 2012, 14:28
- Locatie: Wezep
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Lijn 6 rijdt inderdaad al sinds de zomer zo.cassie127 schreef:Dat is volgens mij al sinds de zomer die routeflipje schreef:Wat mij opvalt is de nieuwe route van lijn 6 in Zwolle. Vanaf het station, nieuwe veerallee, Katerveer, Spoolde naar de IJsseltoren. Vanaf de IJsseltoren wordt er via de oude route naar het station gereden.
Masterstudent Mobiliteitswetenschappen UHasselt
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Het was mij nog nooit eerder opgevallenMaurice Hooikammer schreef:Lijn 6 rijdt inderdaad al sinds de zomer zo.cassie127 schreef: Dat is volgens mij al sinds de zomer die route
Wat betreft het nieuwe rondje van lijn 4 door de Aa-landen; ik zou het rondje tegen de klok in doen ipv met de klok mee. Op de huidige route staan alle bushokjes in de Aa-landen op de route van Diezerpoort >Aa-landen > Holtenbroek. Dit betekend dat vanaf december alle hokjes naar de andere kant van de straat moeten(?), omdat de huidige haltes waar ze nu aan liggen worden opgeheven..
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Overigens is lijn 10 in Zwolle niet opgeheven hij rijdt nog steeds zijn rondjes alleen de frequentie is lager zover ik zie (zie hem niet meer iedere 15 minuten rijden maar nu alleen nog elk half uur met aansluiting op de trein) Bron: Mijn ogen.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9139
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Wel vreemd dat Syntus hem niet heeft opgenomen in de dienstregeling. Dat was vorig jaar wel het geval. Ik was gisteren in Zwolle en heb hem niet gespot eigenlijk.cassie127 schreef:Overigens is lijn 10 in Zwolle niet opgeheven hij rijdt nog steeds zijn rondjes alleen de frequentie is lager zover ik zie (zie hem niet meer iedere 15 minuten rijden maar nu alleen nog elk half uur met aansluiting op de trein) Bron: Mijn ogen.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9139
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Ik vraag me af welke fouten zitten er bij buurtbuslijnen 597 t/m 599 in de syntus dienstregeling online?
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Het is kerstvakantie dus dan rijdt lijn 10 niet.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9139
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Bij de halte van lijn 10 op station Zwolle staat geen dienstregeling van lijn 10 vermeld (ook niet op de syntus site) en vorig jaar reed lijn 10 ook tijdens de vakanties. Net of die medewerkers niet werken maar schoolvakanties aanhouden?
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Ik meen me te herinneren dat lijn 10 geen OV meer is, maar tegenwoordig betaald wordt door enkele bedrijven. Je mag alleen nog mee als je personeel bent van die betreffende bedrijven. Het is dan ook niet verwonderlijk dat er geen dienstregeling meer te vinden is (als die er is waarschijnlijk alleen bij Syntus intern en bij de investerende bedrijven).
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9139
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Vorig jaar was het ook al geen OV, maar toen was de dienstregeling wel online vindbaar. Maar wat zal ik doen op de wiki met lijn 10?Gekko123 schreef:Ik meen me te herinneren dat lijn 10 geen OV meer is, maar tegenwoordig betaald wordt door enkele bedrijven. Je mag alleen nog mee als je personeel bent van die betreffende bedrijven. Het is dan ook niet verwonderlijk dat er geen dienstregeling meer te vinden is (als die er is waarschijnlijk alleen bij Syntus intern en bij de investerende bedrijven).
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Volgens Syntus rijdt de lijn nog steeds en wordt de dienstregeling van de lijn alleen gecommuniceerd naar de bedrijven die hierbij zijn aangesloten en dus niet naar derden. Zover ik weet rijdt lijn 10 tegenwoordig 2x per uur in de spits (buiten vakanties) met aansluiting op de trein zowel naar deltion als naar het station.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
-
- Berichten: 3638
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Aangezien het besloten vervoer is heeft het geen pagina nodig, maar als je de pagina wilt behouden plaats hem dan iig niet in de concessie.regenmaker schreef:Vorig jaar was het ook al geen OV, maar toen was de dienstregeling wel online vindbaar. Maar wat zal ik doen op de wiki met lijn 10?Gekko123 schreef:Ik meen me te herinneren dat lijn 10 geen OV meer is, maar tegenwoordig betaald wordt door enkele bedrijven. Je mag alleen nog mee als je personeel bent van die betreffende bedrijven. Het is dan ook niet verwonderlijk dat er geen dienstregeling meer te vinden is (als die er is waarschijnlijk alleen bij Syntus intern en bij de investerende bedrijven).
Ik heb geen onderschrift
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten