Mag ik even kwijt #186

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #185

Bericht door Aking »

Daar heeft het alle schijn van ja :')

En gezien het feit dat zij hier vandaan komt en momenteel ook in Belgrado woont is het opzich een redelijk logische keuze. En daarbij zie ik mezelf eerder in Servië wonen dan in Murica...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #185

Bericht door Suus »

Aking schreef:Utrecht is volgens mij aardig randstad... Maar ik heb het wel een beetje gehad met Neederlandje...
Ik zou het ook met Nederland gehad hebben als ik in Utrecht zou wonen. Rioolputje van de Randstad is het.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #185

Bericht door Aking »

Och... Van de 26 adressen die ik in Nederland gehad heb waren de adressen in Utrecht by far de beste.

En hetgeen me het meest tegenstaat aan Neederlandje is in heel het land hetzelfde: dezelfde overbodige irritante betuttelende kutregels :Y
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door ODRAIL »

Goed ... de drukste twee weken qua vrijwilligerswerk van 2015 zijn ook weer voor bij. Zeer druk maar wel erg gezellig. En daar doe je het uiteindelijk voor. De laatste twee weken van het jaar zijn gelukkig iets rustiger.
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door Michael »

Wat voor prutsers er af en toe bij onze leverancier werken was vandaag weer eens goed te merken:

Er kwam vandaag zoveel vracht binnen dat niet alles in de vriezer pastte en als je iets nodig had wat achter in de vriezer stond dat je er onderhand een kwartier mee bezig was om er alleen al bij te kunnen komen. En dan moest alles er nog terug in. Het zijn drukke dagen momenteel en op woensdag komt er nooit vracht binnen. Maar met wat we nu op voorraad hebben kunnen we waarschijnlijk tot en met donderdag nog mee doen. En donderdag komt er weer nieuwe levering. Ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.
Stéphane
Berichten: 790
Lid geworden op: do 22 dec 2011, 10:25
Locatie: België

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door Stéphane »

De avatar van Hainje :lol:
Een winterse dag:
De trein in België: Het enige dat niet gekker doet dan anders.
De trein in Nederland: Het enige dat echt gekker doet dan anders.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door ODRAIL »

Daar is niet mis mee hoor :wink: .

@ Stéphane: Kun je misschien een stilstaande avatar nemen?

Ik krijg er pijn in mijn ogen van die bewegende avatar van jou.
baladid
Berichten: 1520
Lid geworden op: ma 30 dec 2013, 13:00
Locatie: Sankt Augustin

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door baladid »

Als je adblock gebruikt kun je die avatar ook daarmee blokkeren.
«Het station van Emden hoeft zich niet te verschuilen achter de stations van Stuttgart en Leipzig. Het zou mooi zijn als het dat desondanks deed.» ‍‍— Max Goldt
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13174
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door Z2N »

Stéphane schreef:De avatar van Hainje :lol:
Gorilla! *O*
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door Stefan »

KM46 schreef:@ Stéphane: Kun je misschien een stilstaande avatar nemen?

Ik krijg er pijn in mijn ogen van die bewegende avatar van jou.
Hoe doe je dat met de 'rest' van het internet dan?
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Visgraatmodel
Berichten: 614
Lid geworden op: zo 28 dec 2014, 23:09

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door Visgraatmodel »

Eind januari eens voor de eerste keer op Schiphol melden, om 04:30 's ochtends. Trein komt om 03:58 aan op Schiphol, even een half uurtje vermaak improviseren.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door Jef400 »

LOpen die handel. Het is ver lopen op Schiphol
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door Ronald »

@KM46: Kun je misschien een avatar nemen? Je valt een beetje uit de toon (A)
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12816
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door Hainje »

Stéphane schreef:De avatar van Hainje :lol:
:D :D
Z2N schreef:Gorilla! *O*
_O-
🍉
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door STF »

Nou het zal mij benieuwen hoe lang we op de nieuwe bedrijfsauto (Dacia Dokker VAN, 2-persoons) moeten wachten, is afgelopen vrijdag besteld en de verkoper had het over een maand of drie maar ik ben al een aantal berichten op internet tegengekomen dat de afwijkende versie (die wij hebben gekozen) met een extra schuifdeur (linkerzijde) vaak veel langer op zich laat wachten, oplopend tot negen maanden. Dat is nogal een verschilletje; drie of negen maanden, haha.

Nou ja, liever een poosje wachten en dat je dan ook echt precies de uitvoering en uitrusting hebt zoals je de auto graag hebben wilt als zoals het vorige keer in 2007 ging; toen hebben we (noodgedwongen) een voorraadmodel gekocht die wel zo extreem kaal is uitgerust, daar zit bij wijze van spreken alleen een stuur in en verder niets.

Op airco en cruise-control na hebben we nu zo'n beetje alles maar gekozen wat er mogelijk is, echt een gigantische lijst. (In tegenstelling tot personenauto's moet je bij bedrijfswagens nagenoeg elk item apart bestellen; centrale deurvergrendeling, airbags, ruitenwisser op het achterraam, etc.)

Afbeelding
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door JWM »

Ik krijg bij een Dacia altijd het idee dat de ontwerper echt z'n best heeft gedaan de auto er onaantrekkelijk uit te laten zien :X
Hendrik
Berichten: 2546
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door Hendrik »

Volgens mij is dat ook wel een beetje zo. Als je een mooiere versie wilt, is het de bedoeling dat je een Renault koopt.

@STF: Waarom hebben jullie niet voor airco en cruise control gekozen? Dat zijn wat mij betreft juist twee heel fijne extra's... :P
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door STF »

Smaken verschillen natuurlijk maar we vinden een Dacia Dokker er best leuk uit zien, mits je hem dan maar met mee-gespoten bumpers neemt zoals wij doen. Een Mercedes Vito bijvoorbeeld vinden zowel mijn vader als ik zo vreselijk lelijk, bah zouden we nooit willen hebben.

Hendrik heeft zo te horen nog nooit in Luxemburg gereden, met al die bochten in de weg heb je niets aan cruise-control, totaal zinloos.
Tevens is Luxemburg nou niet dermate tropisch dat je een airco nodig hebt, in het verleden ooit eens een auto met airco besteld, mijn vader en ik kwamen al snel tot de conclusie dat we het helemaal niet gebruiken. Mijn moeders auto heeft het wel maar dat komt omdat het er standaard bij zat wanneer je voor een aantal andere items koos. Deze zomer is ie toevallig een paar keer aan geweest omdat het zo uitzonderlijk warm was, maar normaal gesproken gebruikt ze het ook niet.
Hendrik
Berichten: 2546
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door Hendrik »

Airco is ook erg handig bij vochtig weer. Daarnaast: het hoeft echt niet tropisch te zijn om plezier te hebben van airco... Maar goed, wellicht hebben jullie minder snel last van warmte van ik... :P
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door STF »

Ja dat airco zo handig is bij vochtig weer hoor ik mensen wel vaker opmerken, ik zou me serieus de laatste keer niet meer kunnen herinneren dat onze auto beslagen ramen had.
Wel zijn in de winterperiode altijd en eeuwig de buitenspiegels beslagen, ik kan ze voor vertrek schoon wissen met zo'n klein ruitenwissertje dat in het deurvak ligt maar twee dorpen verder zijn ze weer net zo beslagen als voorheen. Zodoende was spiegelverwarming bij het bestellen van de nieuwe auto echt een heel belangrijk item.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door Daantje »

Mijn airco is kapot en kostte 700 euro om te maken. Voor dat geld zet ik wel een raam open in de zomer of de blower hoog en wat langer wachten in de winter. Maar was leuk als ie het gedaan had.

Extra's als achterruitverwarming, ruitenwisser achter centrale vergrendeling zou ik niet willen missen en de stuurverwarming vind ik ook wel heel fijn.
Hendrik
Berichten: 2546
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door Hendrik »

Stuurverwarming?! :shock: :shock:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door STF »

Zowel stuur- als stoelverwarming geef ik helemaal niets om.
Gebruikersavatar
Visgraatmodel
Berichten: 614
Lid geworden op: zo 28 dec 2014, 23:09

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door Visgraatmodel »

Sinds eergisteren verslaafd aan Keeping Up With The Kardashians.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door Daantje »

Hendrik schreef:Stuurverwarming?! :shock: :shock:
Ik heb heel vaak koude handen terwijl ik het verder niet koud heb. En om dan de hele auto te verwarmen voor mijn handen is ook een beetje onzin. Daarbij duurt het langer voor de hele auto warm is dan mijn stuur. Autorijden met handschoenen vind ik niet fijn dus dan is dit een uitkomst. Stoelverwarming heb ik ook maar vind ik niet fijn. Behalve om afhaal eten warm te houden :lol:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten