Verder vind ik het wat verwarrend dat achter 'Avond' ook info over de laatste aankomst op zaterdag staat, terwijl er ook een parameter 'Zaterdag' en 'Zaterdag (vakantie)' is.
Frank schreef:Regenmaker heeft het hier denk ik over de tijd voordat er echte concessies waren. Toen was het allemaal wat minder duidelijk.
Bee schreef:In Noord-Holland zou ik of de regio's Alkmaar en Kop van Noord-Holland samenvoegen, of een regio West-Friesland eraan toevoegen. Indien dat eerste, dan valt West-Friesland ook in die regio.
Meltrain schreef:Wat bedoel je met de pijltjes? Staan daarachter gewoon enkele plaatsen binnen die regio of geven ze de grenzen van die regio aan?
Verder zou ik Voorne-Putten nog als extra regio willen toevoegen.
regenmaker schreef:Op de wiki bestaat nu de regio Noord-Holland Noord (huidige concessiegebied). Vind ik wel een erg groot gebied dus heb ik die opgesplitst in Alkmaar en Kop van Noord Holland, maar West-Friesland zou dan inderdaad ook prima toegevoegd kunnen worden.
dylanwild94 schreef:Vaak als ik dingen aanpast wordt het weer ongedaan gemaakt omdat het niet goed blijkt te zijn.
Bee schreef:dylanwild94 schreef:Vaak als ik dingen aanpast wordt het weer ongedaan gemaakt omdat het niet goed blijkt te zijn.
Als de gebruikers die dat doen het vervolgens niet aan je uitleggen zou ik ook stoppen met bewerken idd. Maar een routewijziging die op de site van Connexxion staat zou toch niet voor discussie mogen zorgen?
Terug naar “Vragen en discussies OVer de Wiki”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten