Wat kijken we vandaag?

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15347
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Wat kijken we vandaag? #3

Bericht door ODRAIL »

Komende week maar even de eerste twee afleveringen terug kijken van "Wie is de mol".
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13187
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Wat kijken we vandaag? #3

Bericht door Z2N »

Hier stond vanavond traditiegetrouw Zondag met Lubach op, met een steengoed item over anekdotisch bewijs. En nou heb ik het niet graag over het vluchtelingendebat, maar de debatvoerders daarvan zijn (aan beide kanten) wel schuldig aan anekdotische bewijsvoering. (A)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3266
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Wat kijken we vandaag? #3

Bericht door marvinkok »

Zoals de hele week al waterpolo: EK in Belgrade, nu met de halve finale vrouwen Nederland-Spanje
baladid
Berichten: 1520
Lid geworden op: ma 30 dec 2013, 13:00
Locatie: Sankt Augustin

Re: Wat kijken we vandaag? #3

Bericht door baladid »

Voor de liefhebber van Trash-TV kan ik »Ich bin ein Star - holt mich hier raus« aanbevelen. Iedere avond vanaf 22.15 op de Duitse RTL.
«Het station van Emden hoeft zich niet te verschuilen achter de stations van Stuttgart en Leipzig. Het zou mooi zijn als het dat desondanks deed.» ‍‍— Max Goldt
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Wat kijken we vandaag? #3

Bericht door JWM »

marvinkok schreef:Zoals de hele week al waterpolo: EK in Belgrade, nu met de halve finale vrouwen Nederland-Spanje
Klopt mijn indruk een beetje dat de meeste Hollandse medailles in Rio deze zomer waarschijnlijk om de nek van een vrouw hangen?
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3266
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Wat kijken we vandaag? #3

Bericht door marvinkok »

Dat zou maar zo kunnen...
De waterpolodames hebben de finale gehaald na een zenuwslopende 4e periode en strofworpenreeks, dus vanavond om 20:15 wordt het hier finale kijken. Er is zelfs een in de stad een avond georganiseerd bij de Friends met groot scherm meen ik, maar dat red ik niet vanuit werk en wil natuurlijk niks missen :p
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3266
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Wat kijken we vandaag? #3

Bericht door marvinkok »

Uiteraard nu de finale waterpolo voor de vrouwen.
halverwege 6-5 voor Nederland. Een contrast met de poulewedstrijd tegen hongarije, toen stond het halverwege 10-3..
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13187
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Wat kijken we vandaag? #3

Bericht door Z2N »

Hier staat vanavond Heer & Meester van omroep Max op. Lichte Guilty Pleasure... :oops:
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15347
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Wat kijken we vandaag? #3

Bericht door ODRAIL »

Vanmiddag een aflevering van Rail Away bekeken (vanaf een dvd).
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15347
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Wat kijken we vandaag? #3

Bericht door ODRAIL »

Het nieuwe formule 1 seizoen is weer begonnen. Dus van middag de herhaling kijken van de wedstrijd in Australië.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Wat kijken we vandaag? #3

Bericht door Meltrain »

The Passion. :)
Opvallend feitje: alle steden waar tot nu toe The Passion werd opgevoerd zijn stopplaatsen van de [serie=Intercity|2016|Groningen - Rotterdam Centraal500[/serie] en/of [serie=Intercity|2016|Enschede - Den Haag Centraal1700[/serie]. Voor de komende vijf jaar verwacht ik dus uitvoeringen in Utrecht, Deventer, Assen, Apeldoorn en Zwolle. :P
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Wat kijken we vandaag? #3

Bericht door Ardan »

Ik heb ook The Passion gekeken :) Ik had het nooit gezien en brak pas na drie kwartier in, maar ik ben positief verrast door hoe goed het was! :D
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Wat kijken we vandaag? #3

Bericht door Daniel »

Hier ook, op het eerste halfuurtje na toen ik nog Keuringsdienst van Waarde zat te kijken.

Was voor mij ook de eerste keer dat ik keek en inderdaad ook positief verrast. Processie liep trouwens net 400 meter verderop toen ik inschakelde, veel dichterbij kan eigenlijk niet :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Wat kijken we vandaag? #3

Bericht door Aking »

Ik vind het wel opmerkelijk dat er meerdere, uiteraard "goed ingeburgerde" en kerkelijke, syrische vluchtelingen aan het woord kwamen. Je zou bijna denken dat ze iets moeten promoten :X
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Wat kijken we vandaag? #3

Bericht door webguy »

Meltrain schreef: Opvallend feitje: alle steden waar tot nu toe The Passion werd opgevoerd zijn stopplaatsen van de [serie=Intercity|2016|Groningen - Rotterdam Centraal500[/serie] en/of [serie=Intercity|2016|Enschede - Den Haag Centraal1700[/serie]. Voor de komende vijf jaar verwacht ik dus uitvoeringen in Utrecht, Deventer, Assen, Apeldoorn en Zwolle. :P
Mij viel ook op dat de SNG mockup te zien was...
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Wat kijken we vandaag? #3

Bericht door Ardan »

Note to self: geen horrorfilms meer kijken alleen thuis met slechts twee kaarsjes aan, op dit tijdstip, voor het slapengaan. Even wat anders doen.
Gelukkig heeft mijn huis in tegenstelling tot dat in The Haunting géén geschiedenis, alleen het mijne :P
Laatst gewijzigd door Ardan op za 26 mar 2016, 01:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik doe ook maar wat
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Wat kijken we vandaag? #3

Bericht door Aking »

Agossie, arm jong! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Wat kijken we vandaag? #3

Bericht door Ardan »

Het eerste studentenhuis waar ik in zat kwam uit 1930, als ik dáár alleen thuis was en iets engs keek durfde ik haast de trap naar mijn slaapkamer niet meer op _O-
Ik doe ook maar wat
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Wat kijken we vandaag? #3

Bericht door Aking »

Gaaaaast :lol: :')
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12822
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Wat kijken we vandaag? #3

Bericht door Hainje »

🍉
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Wat kijken we vandaag? #3

Bericht door microshit »

Ardan schreef:Ik heb ook The Passion gekeken :) Ik had het nooit gezien en brak pas na drie kwartier in, maar ik ben positief verrast door hoe goed het was! :D
Dan zou je 'm eigenlijk van vorig jaar ook nog even moeten terugkijken ;) Vond ik persoonlijk nog net iets beter dan die van dit jaar. Ze zijn allen op YT te vinden.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Wat kijken we vandaag? #3

Bericht door Daantje »

Ik heb tot nu toe alle uitzendingen van The Passion gezien en vond die van dit jaar het minste. De muziek vooral minder aanspreken. Heb wel begrepen dat het naarmate de uitzending vorderde beter werd maar toen was ik al drukker met iets anders wat ik tegelijk was gaan doen ben ik bang :oops:
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8840
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Wat kijken we vandaag? #3

Bericht door ArrivaBas »

Oké. Ik schrok me rot van mijn Youtubekanaal. Een video van Rotterdamse trams en ik ben 7 abonnees rijker :mrgreen: . Nu had ik eerst 11 abonnees, dus ik ben wel erg blij.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Wat kijken we vandaag? #3

Bericht door Meltrain »

Vanavond om 21:00 uur is er op Discovery Channel een reportage over de ontsnapping uit Alcatraz.
Drie Delftse onderzoekers hebben met een computerprogramma bepaald dat het onder bepaalde omstandigheden mogelijk was om veilig de baai over te steken en hebben dat ook in praktijk gebracht. Toevallig ken ik twee van hen persoonlijk, dus ik ga zeker kijken.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15347
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Wat kijken we vandaag? #3

Bericht door ODRAIL »

In het Algemeen Dagblad van afgelopen zaterdag (26 maart 2016) staat een artikel over deze reportage.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 147 gasten