Arriva in Achterhoek-Rivierenland

Alles over het Openbaar Vervoer in Overijssel en Gelderland en oostelijk Flevoland.
StefanH
Berichten: 92
Lid geworden op: di 29 jul 2014, 14:01
Locatie: Tiel / Wageningen

Re: Arriva in Achterhoek-Rivierenland

Bericht door StefanH »

sirvinniei schreef:Heeft iemand al een bericht gestuurd naar arriva? Hoe reageerden ze?
Ja, ik en andere reizigers hebben al vele berichten en dito klachten gestuurd over de nieuwe dienstregeling van Lijn 44,45 & 47. Men reageerde aanvankelijk behoorlijk laconiek en leek de klachten gewoon van zich af te schuiven want de opdrachtgever heeft het goedgekeurd. Oftewel, jammer voor jullie maar de reistijd Tiel-Wageningen is op papier versnelt. Dat Lijn 44 & 45 bijna nergens op aansluiten en dat de officiële aansluitingen krap zijn maakt blijkbaar niks uit want die worden afgedaan als 'individuele reizigerswensen'. Men zag op een gegeven moment in dat er toch iets niet goed was gegaan met de communicatie. Dit werd toen afgedaan als een kleine 'miscommunicatie' naar de reizigers, ROCOV Gelderland en de betrokken gemeenten toe. Dat individuele reizigers, reizigersorganisatie ROCOV Gelderland en de politieke partijen Arriva 1,5 tot 2 maanden van te voren al op de problemen had gewezen werd vervolgens afgeschreven als 'te laat'. Nu de provincie op aandringen van reizigers en de politiek over de schouder meekijkt wordt er overigens iets 'normaler' gereageerd.


Het blijven vooral dit soort standaard reacties:

"Bedankt voor de toelichting. Ik heb je signaal intern doorgegeven zodat er naar het materieelinzet gekeken kan worden. Ik kan je aangeven dat we de dienstregeling zoals die nu wordt gereden continu monitoren. Als er structureel sprake is van drukte zullen we bekijken of een aanpassing in de dienstregeling noodzakelijk is."

"Ik heb je klacht intern doorgegeven aan de manager van de desbetreffende regio. Ik hoop dat je snel verbetering gaat merken."

"Ik heb je melding meteen intern doorgegeven aan de desbetreffende afdeling. Excuses voor het ervaren ongemak."


De volgende beelden tonen wel aan dat de reizigersaantallen behoorlijk onderschat zijn, waarschijnlijk door in de cijfers de vakanties mee te nemen (de beelden zijn geen excessen maar dit is dagelijks het geval tussen pakweg 7:00-9:00 en 15:00-18:00):

Situatie in de spits op Lijn 47: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
Situatie in de spits op Lijn 44/45: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
The Greyhound schreef:
CamilleKreemers schreef:Wat is de gedachte achter de tijdswijziging dan?
Het aantal passagiers rechtvaardigde (in de ogen van de provincie) niet meer een 30 minuten dienst van Tiel naar Wageningen. Nu is er 1x per uur een directe bus en 1x per uur een bus die er wat langer over doet maar met een overstap in Kesteren nog steeds een snelle verbinding tussen Wageningen en Tiel biedt. Helaas gooit de verkeersdrukte rondom de brug bij Rhenen wel een roet in het eten bij het halen van deze aansluiting.
Wel eens? Dit gaat dagelijks om een flink aantal ritten in de spitsuren en dit gaat binnenkort veel erger worden als de werkzaamheden aan de Rijnbrug van start gaan... Bovendien zijn de aansluitingen vrijwel overal slecht. Bijvoorbeeld in Rhenen (aansluiting Sprinter naar Veenendaal & Utrecht, Lijn 80 naar Veenendaal), in Wageningen (aansluiting Lijn 84/88 naar de onderwijsinstellingen in Wageningen en Ede, Lijn 352 naar Arnhem Centraal), in Tiel (aansluiting Sprinter naar Geldermalsen & Utrecht, Lijn 42 naar Druten & Nijmegen).
albertjan96
Berichten: 555
Lid geworden op: do 19 mar 2015, 21:51
Locatie: Arnhem

Re: Arriva in Achterhoek-Rivierenland

Bericht door albertjan96 »

Maar echt een concreet antwoord waarom er nou voor deze specifieke rijtijden gekozen is, is er niet
StefanH
Berichten: 92
Lid geworden op: di 29 jul 2014, 14:01
Locatie: Tiel / Wageningen

Re: Arriva in Achterhoek-Rivierenland

Bericht door StefanH »

De situatie afgelopen zondag tijdens verschillende avondritten. (Dit is overigens geen uitzondering op zondag omdat studenten, die op kamers zijn, dan naar Wageningen reizen. Het is tot nu toe zo'n beetje elke zondag geweest.):

https://www.facebook.com/ArrivaNederlan ... 0380556837
https://www.facebook.com/ArrivaNederlan ... 2157226326

Het is werkelijk totale waanzin om met een buurtbus tussen Kesteren en Wageningen te gaan rijden. Op het oude traject van Lijn 44 was dit inderdaad ruim voldoende maar nu deze verlengt is naar Wageningen en Lijn 45 slechts, nota bene met Amba's (!), tot Kesteren rijdt was dit toch enigszins te verwachten. De reizigers van twee lijnen worden in een 8-persoonsbusje naar Wageningen vervoert.

Vandaag ook weer een aantal ritten waarbij de overstap in Kesteren mislukte, waaronder die waar ik in zat (17:11 uit Wageningen). Chauffeurs rijden overigens behoorlijk agressief om op tijd in Kesteren te zijn. Gevaarlijke inhaalmanoeuvres, bumperkleven, door rood licht rijden, ontiegelijk hard rijden en met open deuren wegrijden (Sprinter City) zijn zomaar dingen die je tegenwoordig dagelijks meemaakt op Lijn 44/45. Voorheen werd er soms hard gereden maar de capriolen die nu uitgehaald worden gaan vandaag of morgen echt tot een ongeluk leiden.
Gebruikersavatar
nvdw
Donateur
Berichten: 3015
Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 14:12

Re: Arriva in Achterhoek-Rivierenland

Bericht door nvdw »

Rijtijden zijn volgens mij altijd 'hit or miss' geweest in de regio. De dienstregelingen zijn immers vrijwel geheel klokvast en in een regio waar je voornamelijk veel drukke spitsritten hebt en daartussen juist alleen lucht loop je juist op die spitstijden steevast in de vertraging. Dat was in elk geval mijn ervaring op lijn 47 (met daarbij de notitie dat je gemiddelde snelheid gigantisch keldert met stops op haltes aan 80 km-wegen) en dat is waarschijnlijk op veel andere lijnen in de regio niet anders. De marge die je echter voorheen had op de eindpunten is er nu in de omlopen echter helemaal uitgehaald.

De reden zal ongetwijfeld besparing zijn. Vergeet namelijk niet dat het de provincie is die de duimschroeven aandraait en dan voornamelijk bij het ov op het platteland. Kijk maar eens wat Gelderland onder OV-Visie verstaat. Waar het waarschijnlijk op neerkomt is dat de provincie de bijdrage niet wil verhogen of indexeren, en de vervoerders dus de dienstverlening hebben moeten inkrimpen. Er rijden in Rivierenland vanuit Arriva zelf al zo'n drie bussen per dag minder en Juijn als partner zal een evenredig deel van de bezuinigingen op zich hebben genomen.

Een ander duidelijk verschil is wel dat Juijn nu meer lijkt te rijden op doordeweekse dagen, terwijl die Sprinter City's toch echt zijn bedoeld voor de dunne lijnen en de rustige tijdstippen (avond/weekend), maar nu dus ook in de spits op de lijnen naar Wageningen terecht komen.

Dat er dan op zondag op lijn 44 weer klein materieel of zelfs taxibusjes terecht komen staat daar weer los van: dat zal dan Juijn zijn en die hoort daar gewoon met groot materieel te rijden. Staat ook niks over achtpersoonsbusjes in de dienstregeling.
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
albertjan96
Berichten: 555
Lid geworden op: do 19 mar 2015, 21:51
Locatie: Arnhem

Re: Arriva in Achterhoek-Rivierenland

Bericht door albertjan96 »

PvdA: tientallen klachten over nieuwe dienstregeling openbaar vervoer
ARNHEM - Tientallen klachten zijn binnengekomen bij het meldpunt voor klachten over de nieuwe dienstregeling van het openbaar vervoer. De Gelderse PvdA overhandigde woensdag de klachten aan Gelders gedeputeerde Connie Bieze, die over het openbaar vervoer gaat.

In totaal kwamen tot nu toe meer dan tachtig meldingen binnen. Er zijn veel klachten over het rivierengebied, waar de aansluiting tussen trein en bus is verslechterd. De klachten gaan vooral over buslijnen 44, 45 en 47. Lijn 44 en 45 rijden daarnaast minder vaak, ook in de spits, waardoor passagiers soms een uur moeten wachten.

Lees verder bij bron: Omroep Gelderland
Durashift
Berichten: 5633
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Arriva in Achterhoek-Rivierenland

Bericht door Durashift »

Denk dat de MB Spinter, lijn 44 Wageningen - Tiel.. station Kesteren eind van de middag niet op tijd gehaald heeft..
De bus(je) stond om 17:54 achter mij op de kruising @ NS Station Rhenen. De 2 verkeerslichten totdat de de chauffeur de brug op kan straalden ook al even rood licht uit..

De DRIS gaf een haltetijd van .52 aan.. Lijkt mij optimistisch..
StefanH
Berichten: 92
Lid geworden op: di 29 jul 2014, 14:01
Locatie: Tiel / Wageningen

Re: Arriva in Achterhoek-Rivierenland

Bericht door StefanH »

Tsja, dit is inmiddels dagelijkse kost... Wat ik allemaal al niet meegemaakt heb in de afgelopen weken... Chauffeurs proberen het met man en macht te voorkomen door behoorlijk asociaal en agressief te rijden (met deuren open, door rood rijden, rotondes afsnijden, veel te hard rijden, inhalen waar dit niet mag etc.) maar dit mag vaak niet baten.

Deze week ook weer een drietal keer de overstap in Kesteren gemist. Gelukkig twee keer als Lijn 45 in de middagspits (d.w.z. snelle verbinding naar Tiel) maar gisteren zelfs met Lijn 44 van 12:41 uit Wageningen (rit van 1 uur en 15 minuten).
albertjan96
Berichten: 555
Lid geworden op: do 19 mar 2015, 21:51
Locatie: Arnhem

Re: Arriva in Achterhoek-Rivierenland

Bericht door albertjan96 »

Dat wegrijden met open (sluitende) deuren bij een Sprinter City is niet nieuw, dat deden ze voor december ook al. Ik zie ook niet in wat daar gevaarlijk aan is..
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Arriva in Achterhoek-Rivierenland

Bericht door Hainje »

albertjan96 schreef:Dat wegrijden met open (sluitende) deuren bij een Sprinter City is niet nieuw, dat deden ze voor december ook al. Ik zie ook niet in wat daar gevaarlijk aan is..
Het is in Nederland in ieder geval verboden. Theoretisch gezien kan er op die manier iemand uitvallen tijdens het rijden.
🍉
StefanH
Berichten: 92
Lid geworden op: di 29 jul 2014, 14:01
Locatie: Tiel / Wageningen

Re: Arriva in Achterhoek-Rivierenland

Bericht door StefanH »

Hainje schreef:
albertjan96 schreef:Dat wegrijden met open (sluitende) deuren bij een Sprinter City is niet nieuw, dat deden ze voor december ook al. Ik zie ook niet in wat daar gevaarlijk aan is..
Het is in Nederland in ieder geval verboden. Theoretisch gezien kan er op die manier iemand uitvallen tijdens het rijden.
Het is in principe niet levensgevaarlijk maar zoals gezegd is het wel verboden. Bovendien, wie is er verantwoordelijk als er bagage van een passagier uitvalt tijdens het wegrijden met open deur?
Gebruikersavatar
busentrein
Berichten: 575
Lid geworden op: do 29 jul 2010, 11:00
Locatie: Ulft
Contacteer:

Re: Arriva in Achterhoek-Rivierenland

Bericht door busentrein »

Nooit in een B88 gezeten vroeger? als die dingen ergens goed in waren, dan was het wel met een zwaaiende voordeur wegrijden *bus*
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Arriva in Achterhoek-Rivierenland

Bericht door Hainje »

Oh op die manier. Ik las een deur die tijdens het rijden open bleef staan.
🍉
Durashift
Berichten: 5633
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Arriva in Achterhoek-Rivierenland

Bericht door Durashift »

Daarstraks lijn 45 tegengekomen, van Rhenen naar Wageningen. MB Sprinter busje.. Hij kwam mij tegemoet, net na de provinciegrens, om 15:37 zag ik op mijn horloge.
Nou, als hij (of zij) dan de kering om .41 moet halen.. zou het gas wel op de plank moeten en de verkeerslichten 'mee' zitten..

Ik vrees dat dat er niet in zat.. en dat lijn 44 wel (weer) te laat in Kesteren, halte station, was rond de klok van 16 uur.. :(
albertjan96
Berichten: 555
Lid geworden op: do 19 mar 2015, 21:51
Locatie: Arnhem

Re: Arriva in Achterhoek-Rivierenland

Bericht door albertjan96 »

Volgens OVinfo is lijn 44 Wageningen - Tiel (V 15:41) met +3 vertrokken uit Wageningen, en kwam deze uiteindelijk met 5 minuten vertraging aan op Station Kesteren. Reed daar vervolgens wel weer met +1 weg :?
StefanH
Berichten: 92
Lid geworden op: di 29 jul 2014, 14:01
Locatie: Tiel / Wageningen

Re: Arriva in Achterhoek-Rivierenland

Bericht door StefanH »

Durashift schreef:Daarstraks lijn 45 tegengekomen, van Rhenen naar Wageningen. MB Sprinter busje.. Hij kwam mij tegemoet, net na de provinciegrens, om 15:37 zag ik op mijn horloge.
Nou, als hij (of zij) dan de kering om .41 moet halen.. zou het gas wel op de plank moeten en de verkeerslichten 'mee' zitten..

Ik vrees dat dat er niet in zat.. en dat lijn 44 wel (weer) te laat in Kesteren, halte station, was rond de klok van 16 uur.. :(
Bij het instappen vroeg vandaag een mevrouw aan de chauffeur of de bus aansloot op de trein naar Tiel, hij lachte en zei: normaal rond deze tijd wel maar ik kan u niks garanderen met deze krappe overstaptijden. We haalden de trein, met geluk, op een minuut. Dit was de rit van 13:41...

Er gaan overigens geruchten, onder de chauffeurs, dat er medio maart een herziene dienstregeling voor Lijn 44/45 komt. Benieuwd of dit waar is en mocht dit zo zijn wat deze gaat inhouden.
albertjan96
Berichten: 555
Lid geworden op: do 19 mar 2015, 21:51
Locatie: Arnhem

Re: Arriva in Achterhoek-Rivierenland

Bericht door albertjan96 »

Inmiddels is bekend dat er enkele wijzigingen in de dienstregeling zullen worden doorgevoerd, en wel met ingang van maandag 25 januari a.s.

Website Arriva schreef:
  • Lijn 42 rijdt een aangepaste route in Tiel richting station Tiel, zodat files op de A15 worden ontweken en een betrouwbaardere dienstregeling ontstaat.
  • Lijn 44 rijdt niet meer via het Wapen van Lienden. De vervangende halte is de Adelsweg. In Kesteren rijdt lijn 44 via de Stationsstraat. Door deze routewijziging ontstaat een betrouwbaardere aansluiting op bus en trein in Kesteren.
  • De rit van 7.16 uur van lijn 47 (Haaften-Gorinchem) begint voortaan in Waardenburg om 7.10 uur.
  • Voor studenten richting Utrecht en 's-Hertogenbosch rijden er extra ritten als lijn 647:
    om 7.04 uur uit Haaften naar Geldermalsen station (aankomst 7.26 uur).
    om 16.58 uur uit Geldermalsen station naar Haaften met aansluiting op de bus naar Gorinchem (vertrek 17.16 uur).
  • Lijn 47 Gorinchem-Haaften rijdt om 17.16 uur door naar Waardenburg (aankomst 17.26 uur).
  • Lijn 668 vertrekt 's ochtends 10 minuten eerder uit Rossum om zo de files rond de A2 te mijden (vertrek 7.16 uur).
  • Met ingang van 4 januari 2016 wordt voor lijn 45 van 8.26 uur uit Kesteren een grotere bus ingezet.
  • Met ingang van 5 januari 2016 rijdt lijn 668 de hele week volgens dezelfde dienstregeling.
  • Met ingang van 6 januari 2016 rijden de buslijnen richting het Gomarus College gewijzigde routes.
Wij blijven de komende weken de nieuwe dienstregeling goed monitoren. Mogelijk wordt in het voorjaar een aantal aanpassingen doorgevoerd. Deze aanpassingen zullen zich concentreren op de drukkere ritten, waaronder de situatie rond Wageningen en Kesteren en de verkeerssituatie rond Gorinchem.

Bron: http://www.arriva.nl/nieuws/gelderland/ ... 47-en-668/
Gebruikersavatar
nvdw
Donateur
Berichten: 3015
Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 14:12

Re: Arriva in Achterhoek-Rivierenland

Bericht door nvdw »

De extra ritten op lijn 47/647 zullen allemaal wel voor rekening komen van Juijn. Dat de korte slag Haaften-Gorinchem nu in Waardenburg begint en eindigt is makkelijk in te passen omdat de bus toch uit Zaltbommel moet komen.

De aanpassing op lijn 44 lijkt me dat de route hier en daar gestrekt wordt. Maar daar los je het probleem op het traject Kesteren-Wageningen niet mee op.
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
albertjan96
Berichten: 555
Lid geworden op: do 19 mar 2015, 21:51
Locatie: Arnhem

Re: Arriva in Achterhoek-Rivierenland

Bericht door albertjan96 »

Lijn 44 rijdt niet meer via het Wapen van Lienden. De vervangende halte is de Adelsweg. In Kesteren rijdt lijn 44 via de Stationsstraat. Door deze routewijziging ontstaat een betrouwbaardere aansluiting op bus en trein in Kesteren.
Lijn 44 staat nu ook al opgenomen in de dienstregeling, maar als ik dit:
draadje lees, stopte de bus er niet altijd. Gaat dat straks dan wel goed? Wordt nu dus gewoon een "oude" wijziging opnieuw als nieuwe wijziging vermeldt. De tijdligging zal hier in elk geval niet veel van veranderen.

En ik vraag me ook af waarom nu in Kesteren is gekozen om via de Stationsstraat te rijden. Om te voorkomen dat er nog meer mensen in gaan stappen bij de halte Schenkhofstraat? :mrgreen: Ook dit zal geen grote wijziging zijn, zal hoogstens paar minuten winst opleveren. Maar dat kan natuurlijk net genoeg zijn om de overstap te halen.
StefanH
Berichten: 92
Lid geworden op: di 29 jul 2014, 14:01
Locatie: Tiel / Wageningen

Re: Arriva in Achterhoek-Rivierenland

Bericht door StefanH »

albertjan96 schreef:Inmiddels is bekend dat er enkele wijzigingen in de dienstregeling zullen worden doorgevoerd, en wel met ingang van maandag 25 januari a.s.

Website Arriva schreef:
  • Lijn 42 rijdt een aangepaste route in Tiel richting station Tiel, zodat files op de A15 worden ontweken en een betrouwbaardere dienstregeling ontstaat.
  • Lijn 44 rijdt niet meer via het Wapen van Lienden. De vervangende halte is de Adelsweg. In Kesteren rijdt lijn 44 via de Stationsstraat. Door deze routewijziging ontstaat een betrouwbaardere aansluiting op bus en trein in Kesteren.
  • De rit van 7.16 uur van lijn 47 (Haaften-Gorinchem) begint voortaan in Waardenburg om 7.10 uur.
  • Voor studenten richting Utrecht en 's-Hertogenbosch rijden er extra ritten als lijn 647:
    om 7.04 uur uit Haaften naar Geldermalsen station (aankomst 7.26 uur).
    om 16.58 uur uit Geldermalsen station naar Haaften met aansluiting op de bus naar Gorinchem (vertrek 17.16 uur).
  • Lijn 47 Gorinchem-Haaften rijdt om 17.16 uur door naar Waardenburg (aankomst 17.26 uur).
  • Lijn 668 vertrekt 's ochtends 10 minuten eerder uit Rossum om zo de files rond de A2 te mijden (vertrek 7.16 uur).
  • Met ingang van 4 januari 2016 wordt voor lijn 45 van 8.26 uur uit Kesteren een grotere bus ingezet.
  • Met ingang van 5 januari 2016 rijdt lijn 668 de hele week volgens dezelfde dienstregeling.
  • Met ingang van 6 januari 2016 rijden de buslijnen richting het Gomarus College gewijzigde routes.
Wij blijven de komende weken de nieuwe dienstregeling goed monitoren. Mogelijk wordt in het voorjaar een aantal aanpassingen doorgevoerd. Deze aanpassingen zullen zich concentreren op de drukkere ritten, waaronder de situatie rond Wageningen en Kesteren en de verkeerssituatie rond Gorinchem.

Bron: http://www.arriva.nl/nieuws/gelderland/ ... 47-en-668/
Top! Alleen het grootste probleem wordt hiermee nog niet opgelost: een verbeterde aansluiting van Lijn 44/45 (uit Wageningen) op de trein naar Tiel en belangrijker betere aansluitingen van Lijn 44/45 in Tiel, Rhenen en Wageningen. Nu is het hopen dat dit in het voorjaar (ik meende eind maart) wordt doorgevoerd.

De wijziging in Kesteren is om te lachen dat levert niks op of duurt zelfs langer omdat als er via de Stationstraat wordt gereden er meer (onoverzichtelijke) kruisingen, dus vaker remmen & optrekken, zijn dan via de huidige Schenkhofstraat-route. Enige voordeel is het mijden van de winkels en glascontainer waar vaak auto's geparkeerd staan.
waldo79
Berichten: 7603
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Arriva in Achterhoek-Rivierenland

Bericht door waldo79 »

Winst lijkt me dat Arriva erkent dat er problemen zijn. Overigens is het vooral een kwestie van bezuinigingen door de provincie en de daarop gehanteerde kaasschaaf op het busvervoer bij Arriva.
Durashift
Berichten: 5633
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Arriva in Achterhoek-Rivierenland

Bericht door Durashift »

waldo79 schreef:Winst lijkt me dat Arriva erkent dat er problemen zijn. Overigens is het vooral een kwestie van bezuinigingen door de provincie en de daarop gehanteerde kaasschaaf op het busvervoer bij Arriva.
Het is een begin inderdaad.

Wel jammer dat iemand bij Arriva niet nog even de opsomming (xtra) heeft doorgelezen voordat het gepubliceerd werd.. Januari zal wel februari moeten zijn... :roll:
albertjan96
Berichten: 555
Lid geworden op: do 19 mar 2015, 21:51
Locatie: Arnhem

Re: Arriva in Achterhoek-Rivierenland

Bericht door albertjan96 »

Nee volgens mij klopt het wel. Lijn 45 vertrrek 8.26 uit Kesteren rijdt sinds 4 januari inderdaad met een grote bus. Was in december al bekend gemaakt via Twitter. Oud nieuws dus eigenlijk weer :P
StefanH
Berichten: 92
Lid geworden op: di 29 jul 2014, 14:01
Locatie: Tiel / Wageningen

Re: Arriva in Achterhoek-Rivierenland

Bericht door StefanH »

waldo79 schreef:Winst lijkt me dat Arriva erkent dat er problemen zijn. Overigens is het vooral een kwestie van bezuinigingen door de provincie en de daarop gehanteerde kaasschaaf op het busvervoer bij Arriva.
Inderdaad, het begin is er in ieder geval. Nu is het hopen dat er wordt doorgepakt en er naar de wensen van de reiziger (=student/scholier) geluisterd gaat worden.
albertjan96 schreef:Nee volgens mij klopt het wel. Lijn 45 vertrrek 8.26 uit Kesteren rijdt sinds 4 januari inderdaad met een grote bus. Was in december al bekend gemaakt via Twitter. Oud nieuws dus eigenlijk weer :P
Klopt inderdaad.
Gebruikersavatar
busentrein
Berichten: 575
Lid geworden op: do 29 jul 2010, 11:00
Locatie: Ulft
Contacteer:

Re: Arriva in Achterhoek-Rivierenland

Bericht door busentrein »

Na een tijdje van geen gelede wagens meer in de Achterhoek is er toch weer een gelede bus gesignaleerd. Gisteravond stond de 7857 (Scania) in Doetinchem, aannemelijk binnenkort te zien bij Gelderesch Reizen op de 74
SuperGhost
Berichten: 4176
Lid geworden op: ma 28 jul 2014, 05:41

Re: Arriva in Achterhoek-Rivierenland

Bericht door SuperGhost »

Zo mogen de proef met die aanhangerbus niet doorzetten, of...?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten