Mag ik even kwijt #18

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Maik
Berichten: 552
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:50
Locatie: Aalten

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Maik »

Als we toch bezig zijn... morgen werken tot 12 uur, maandag vrij, dinsdag+woensdag werken en dan maandag de 4e weer beginnen. :pos:
Pommes.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Daantje »

Ik vind drukke dagen altijd wel fijn :oops:

Ik zag vanmiddag om drie uur ineens op het rooster dat ik morgen vrij ben terwijl ik vanochtend volgens het rooster nog moest werken. Ik was ook helemaal in de overtuiging dat ik moest werken want ik kon absoluut geen vrij krijgen want er was geen ruimte. Alleen nu heeft een collega een dag teruggegeven en waarschijnlijk kan het daarom nu wel. Naja, ik ben er nu vanuit gegaan dat ik moet werken dus ik ga morgen gewoon. Kan hier in een ingepakt huis toch weinig doen want dat heb ik allemaal al gedaan en als ik morgen ga werken kan ik lekker acht overuren schrijven en die opnemen als de monteur van mijn wasmachine terug komt om die te repareren dus dat is wel fijn :)

Morgen nog werken, weekend verhuizen, volgende week lekker drie dagen!

Vanavond teambuildingcursus gehad en overladen met complimenten, was wel leuk :)
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door ODRAIL »

mb90 schreef:Om het extra leuk te maken zat onderweg naar huis ook nog in een RandstadRail-stel op de gewone Erasmuslijn.
Rond 17.00 reden er twee combi op de Erasmuslijn rond. In een zat ik vanaf Centraal Station naar Beurs en de ander kwamen we bij Stadhuis tegen. deze was opweg naar Centaal Station. Het stel nummer waar ik in zat was 5515.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39170
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Daniel »

Daantje schreef:Ik vind drukke dagen altijd wel fijn :oops:
Mja, ik ook wel hoor... alleen volgende week maandag en dinsdag is 't anders druk. Moet op liefst 26 samples een bepaling doen die 32 minuten per stuk duurt. Die 32 minuten zijn alleen voor 't mooie wat te kort om hetgene te doen wat ik tussendoor nog te doen heb wat weer een groot uitlooprisico geeft... moet namelijk elke keer met de hand het sample wisselen (wat pas kan als het apparaat afgekoeld is) en 't nummertje en het gewicht invullen.

Vandaag had ik duidelijk m'n dag niet... zowaar was ik 'n keer de eerste om de deur open te doen toen ze het chemisch afval op kwamen halen, wat zowiezo al redelijk wat tijd kost. Dit keer nog wat meer want er bleek een vat bij te zijn waarvan de afvalstroom wel klopte met de vrachtbrief, maar het UN-nummer op het label niet. Beetje vreemd, want die labels krijgen we geleverd van de afvalverwerker.
Ik dus de collega erbij geroepen die verantwoordelijk is voor de administratie die bij het afval komt kijken en na wat gebel bleek het vat toch mee te kunnen, we waren inmiddels alleen wel een kwartier verder. En dan trof ik het ook nog dat ik dit keer zelf de nieuwe lege restafvalcontainers op hun plek mocht zetten (normaal doen ze dat gelijk als ze de volle meenemen). Valt nog niet mee als je nog niet helemaal bedreven bent met de palletwagen: 't zijn joekels van metalen containers, dus als die eenmaal in beweging zijn stoppen ze ook niet zomaar even :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Oud forumgebruiker »

Reiziger Ddrs schreef:Een echte trein was een ICK-trein (2002-2009)
[mierenneuken] kamen die dingen niet in 2001 in dienst? [/mierenneuken]
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39170
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Daniel »

Neenee, ze reden namelijk nog maar in beperkte mate toen half 2002 m'n studententijd in Breda begon :wink: Pas eind 2002 waren er genoeg om complete treinen met ICK samen te gaan stellen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Oud forumgebruiker »

Aha oke, ja i see, op Wikipedia. Vanaf4 februari 2002, in 2001 waren ze bij PFA in Duitsland verbouwd, dan was ik daarmee in de war :wink:.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21340
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Meltrain »

Nou ik ook maar over mijn vakantie:
Morgen nog naar school voor 3 uur natuurkunde en daarna vakantie t/m 5 mei, waarvan ik van 3 t/m 5 mei in Disneyland zit. :D
Vervolgens van 6 t/m 8 hoogstwaarschijnlijk de laatste drie dagen op de middelbare school, de week erna examentrainingen en dan van 18 mei t/m 2 juni Centraal Examen, waarvan de uitslag op donderdag 18 juni is.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door STF »

De horeca-groothandel kwam vanmorgen afleveren, laat de chauffeur een rolcontainer van de laadklep afduiken zo in de planten! Als het bijvoorbeeld in een drukke straat met geparkeerde auto's was geweest, had de schade wel iets groter geweest dan wat afgebroken planten en zand aan de verpakkingen. :wink:
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Ruben »

Niet de waarde van planten onderschatten! :P
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door STF »

Me moeder was wel boos op de chauffeur dat haar planten geplet waren. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Geert »

Fles schreef:Zo! Vakantie tot ehmmm morgenochtend 6:20 :lol:
Hehe ja precies :P. Bijna weekend, nog 8 uurtjes! :mrgreen:
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Stefan »

meltrain schreef:Nou ik ook maar over mijn vakantie:
Morgen nog naar school voor 3 uur natuurkunde en daarna vakantie t/m 5 mei, waarvan ik van 3 t/m 5 mei in Disneyland zit. :D
Héé, ook al naar Disney? :mrgreen: Ik ga van 26 t/m 30 april. :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Chauf21 »

STF schreef:De horeca-groothandel kwam vanmorgen afleveren, laat de chauffeur een rolcontainer van de laadklep afduiken zo in de planten! Als het bijvoorbeeld in een drukke straat met geparkeerde auto's was geweest, had de schade wel iets groter geweest dan wat afgebroken planten en zand aan de verpakkingen. :wink:
Doet me denken aan wat ik van de week in Amsterdam zag:
een gehaaste bestelbuschauffeur geeft een extra dot gas en spuit nog 'even' door het gele licht. Jammergenoeg voor hem schoof de ladder die bovenop lag met veel kabaal van de wagen af... Met schaamrood op de kaken kwam 'ie midden op het kruispunt (Weesperplein) tot stilstand ;)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50890
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Suus »

Doet mij denken aan die Volkswagenreclame van een (flinke) tijd geleden :mrgreen:

Deurtjes open, flinke dot gas, pallet valt er uit, deurtjes dicht, en man rijdt weg :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Jurjen »

Tot eind juli (m.u.v. 3 mei, week 22 en week 27) vakantie. Nu jullie weer! =')
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door deadlock »

Tsss! Op 5 mei een beetje het land uit zijn! ;)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Jurjen »

deadlock schreef:Tsss! Op 5 mei een beetje het land uit zijn! ;)
Ik? Welnee. Vakantie als in 'vrij-van-werk'. :p
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door webguy »

Bee schreef:Doet mij denken aan die Volkswagenreclame van een (flinke) tijd geleden :mrgreen:
Ik moet denken aan de keer dat dat mij gebeurde met m'n zomerbaantje. We moesten bij middelbare scholen boeken ophalen met een vrachtwagen. Jammer genoeg hadden we een trailer die een nogal gare laadklep had. In de stromende regen stonden we in Schagen om 14 rolcontainers boeken in te laden. En ja hoor, toen we 2 volle containers op de laadklep hadden staan kwam de laadklep naar beneden zetten. Resultaat? Container flink kapot en een hele hoop tassen met boeken over de stoep...
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door MdJ »

Humms... D'r is een kampvuurtje ter hoogte van Assel... Brandweerwagens (oa uit Putten, Eerbeek, Terwolde en Voorst) rijden al hierzo over de snelweg richting de plek des onheils, dus dat zal wel een groot kampvuur zijn... Ook geen treinen Amf-Apd hierdoor.
Bij twijfel: gebruik beton.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Fles »

MdJ schreef:Humms... D'r is een kampvuurtje ter hoogte van Assel... Brandweerwagens (oa uit Putten, Eerbeek, Terwolde en Voorst) rijden al hierzo over de snelweg richting de plek des onheils, dus dat zal wel een groot kampvuur zijn... Ook geen treinen Amf-Apd hierdoor.
Brandweer Apeldoorn-Stroe
Tussen Apeldoorn en Amersfoort moeten reizigers rekening houden met een vertraging van meer dan 60 minuten.
Op last van de brandweer rijden er tussen Apeldoorn en Amersfoort geen treinen.
*Doorgaande reizigers tussen Deventer en Amersfoort kunnen omreizen via Zwolle.
Prognose:
*onbekend.

Prorail.nl
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Vinny »

Acturail schreef:Verstoring
Brandweer Apeldoorn-Stroe, vr 24 apr

Traject(en)
Amf-Es

Geldigheid
vr 24-04-09 van 13:34 t/m 16:00

Teletekst
Amersfoort↔Deventer

De brandweer heeft de sporen weer
vrijgegeven tussen Apeldoorn en
Amersfoort.

Het treinverkeer wordt geleidelijk
hervat.

Bericht voor treinreizigers
De brandweer heeft de sporen weer vrijgegeven tussen Apeldoorn en Amersfoort.
Het treinverkeer tussen Apeldoorn en Amersfoort wordt geleidelijk hervat.
Aanvullende reisinformatie:
Er is geen aanvullende informatie.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Daan »

Meivakantie 8-)
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Mikos »

... dat ik vandaag mijn Chef Trein Examen heb gehaald en vanaf vandaag dan ook Hoofdconducteur als functie heb?

Ben erg trots en ontzettend blij, want het is een lange periode geweest, met heel veel dingen die ineens tegelijkertijd op me afkwamen. Maar, nu ben ik er vanaf. En vanaf morgen loop ik dus voor mezelf op de trein! :D
IC3
Berichten: 361
Lid geworden op: vr 21 mar 2008, 21:44

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door IC3 »

GEFELICITEERD Mikos! :D
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten