Mag ik even kwijt #18

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Jurjen »

Daantje schreef:M'n nieuwe bank zit/ligt zo lekker dat als ik er eenmaal op neer plof ik geen zin meer heb om eraf te komen om dozen uit te pakken, etc :P
Dozen achter die lekkere bank opstapelen en dan bederven ze je uitzicht toch niet als je op die lekkere bank ligt. :pos:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door STF »

Dozen op de bank zetten zodat je zelf niet meer op die lekkere bank kunt neerploffen totdat de dozen uitegepakt en opgeruimd zijn. :pos:
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Daan »

Voor wie het wat interesseert: Vannacht schijnt de eerste V250 in Nederland te gaan arriveren, als alles goed gaat.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Fles »

Daan schreef:Voor wie het wat interesseert: Vannacht schijnt de eerste V250 in Nederland te gaan arriveren, als alles goed gaat.
Van wat ik gelezen heb: Lokwissel gepland in Emmerich @ 02:00, Doorkomst Dresden Hbf +210.

Ik onderschep hem morgen in de ochtendspits wel tussen Ut en Ed dus :P
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Vinny »

Afbeelding
meer info
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Justin »

Mooi.

Overigens ben ik wat terughoudend met m'n treinreizen. Heb laatste tijd meer pech dan geluk op en rond het spoor...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Fles »

Justin schreef:Mooi.

Overigens ben ik wat terughoudend met m'n treinreizen. Heb laatste tijd meer pech dan geluk op en rond het spoor...
De barbie-express werpt zijn donkere schaduw vooruit? :lol:
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Geert »

Beuh. Vanmorgen werd ik om 7.19 uur wakker, normaal neem ik om 7.21 uur de bus richting mijn stage. Evens schrikken dus :mrgreen:
Hard doorwerken en een beetje geluk zorgde ervoor dat ik slechts een kwartiertje later dan normaal begon. Valt weer mee dus ;)
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Justin »

De Barbie expres? :p. Hoeveel exprestreinen heb je wel niet omloop Fles ;)?

Mag ik kwijt : JAAAA eindelijk geslaagd voor m'n bachelorthesis. Nu op naar de master :p.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Fles »

Justin schreef:De Barbie expres? :p. Hoeveel exprestreinen heb je wel niet omloop Fles ;)?
Een heleboel, net zo veel als ik zin in heb :P

En gefeliciteerd met je Bachelor!! :pos: Bier! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Daantje »

Zo, ik heb nu ook tv :) Met dank aan buren die een pakketje voor me aan konden pakken :)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Fles »

Daantje schreef:Zo, ik heb nu ook tv :) Met dank aan buren die een pakketje voor me aan konden pakken :)
Lieve buren zijn okee :pos:
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Daantje »

Zeker :) En volgens mij heb ik wat dat betreft best mazzel. Als ik het zo bekijk is dit wel een heel hecht straatje qua bewoners. Ga zeker ook nog wel ff voorstellen bij m'n buren, kweek je gelijk goodwill enzo.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Suus »

Ik wil dat ook doen met de mensen met wie ik de keuken deel, maar als ik die keuken zie betwijfel ik soms of die wel gebruikt wordt, zo schoon is het er :lol: Maargoed, tot nu toe was er niemand of werd er niet gereageerd op de deurbel, dus was lastig kennis maken.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Geert »

Die keuken klinkt niet echt als het gemiddelde studentenhuis ;)
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Caspar »

Ga vanaf morgen over op Digitenne, maar ik krijg alle post van KPN dubbel, met een ander abonnementsnummer erop. Heb toch echt maar 1 aanvraag gedaan. Hopelijk moet ik niet dubbel betalen...
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Justin »

Keuken van Geert vind ik best wel schoon voor een studentenhuis ;). Of het moet toeval zijn dat als ik er kom het altijd redelijk schoon is ;).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Suus »

Mwa, een roestvrijstalen fornuis dat glimt, nergens vuile vaat op een verder leeg aanrecht vond ik opvallend schoon, zeker omdat ik in het complex ook wel andere keukens heb gezien :lol: Alleen het briefje dat de keuken schoongemaakt moet worden is nogal goor...

En Digitenne, ik heb gewoon een kabeltje van UPC in het huurcontract zitten, dus aan die storingsrommel hoef ik niet aan :pos:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door STF »

Vanmiddag een nieuwe heggenschaar gekocht, deze keer eentje op benzine i.p.v. elektra zodat ......(OHIH / OVNL forumlid) het snoer niet meer kapot kan knippen als ie mij weer eens komt helpen. :mrgreen:

Dus ik weet niet of iemand zijn haar nog geknipt moet worden? Dat gaat vast wel lukken met dit ding!

Afbeelding
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Vinny »

Caspar schreef:Ga vanaf morgen over op Digitenne, maar ik krijg alle post van KPN dubbel, met een ander abonnementsnummer erop. Heb toch echt maar 1 aanvraag gedaan. Hopelijk moet ik niet dubbel betalen...
Dan is het nog goedkoper dan UPC (althans in Amsterdam). Op de begane grond kan de kwaliteit soms wat tegenvallen. Zo ontvang ik momenteel RTL 4 slecht, maar dat kan volgende week weer anders zijn. Ach, ik kijk eigenlijk maar heel weinig televisie...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Suus »

Het probleem van Digitenne is dat het signaal via de ether wordt verstuurd, en dat er dus net zoals vroeger met analoge antennetelevisie en radio signaalverstoring kan optreden, waardoor de ontvangst slecht is. Als je aan de kant van het huis waar het signaal het beste is een drukke weg hebt lopen, kan dat nadelig werken op de ontvangst, net zoals bovenleidingen voor tram, trein of trolleybus.

Zou ik puur op de prijs afgaan, dan is voor mij persoonlijk UPC kabeltv alsnog goedkoper, door een gedeelde kabelaansluiting van de woningcoöperatie die niet opzegbaar is, maar normaal gesproken is een analoge kabelaansluiting erg duur inderdaad. Maar een prijzenslag is op komst, de kabelmarkt wordt geliberaliseerd als het aan de NMA ligt. Daar is al toestemming van de EC voor, dus kom maar op.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Geert »

Het wordt inderdaad tijd dat de kabelmarkt geliberaliseerd wordt. De kabelbedrijven wilden allemaal zo graag de ADSL-markt op, maar hebben met alle macht gelobbied om te voorkomen dat telco's 'hun' markt op zouden komen :roll:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Fles »

STF schreef:Dus ik weet niet of iemand zijn haar nog geknipt moet worden? Dat gaat vast wel lukken met dit ding!
Mijn haar zit wel goed. Mijn teennagels kunnen nog wel even :idea:
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door webguy »

Ik heb trouwens sinds gisteravond een nieuwe telefoon ;) Ok, het model is al wel 5 jaar oud, maar het was toen erg voorloper voor z'n tijd. Het is een Treo 650, zo'n ding:
Afbeelding
Ding is nog maar een jaar oud: vorige eigenaar vond PalmOS niks en is overgestapt op een iPhone.
Data is alleen wel duur :oops: Toch maar overstappen naar Vodafone met Zorgeloos Internet Blox :)
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Oud forumgebruiker »

Die antenne :lol: :lol:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 67 gasten