Mag ik even kwijt #18

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Daniel »

De radio heeft het nu over officieel vijf doden. Echt een bizarre dag vandaag zeg...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door MdJ »

5 doden... Verdachte is hersendood... Wellicht dus 6... Kinderen van 9, 15 en 16 liggen nog gewond in het ziekenhuis...
Bij twijfel: gebruik beton.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door STF »

Deze actie hoort thuis in het guinness book of records, hoorde ik vanmiddag al onder de kampeerders gaan.

Vandaag (vrijdag 1 mei) is het een feestdag in Luxemburg, hopelijk blijft de sfeer hier wat gezelliger dan in Nederland...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Fles »

MdJ schreef:5 doden... Verdachte is hersendood... Wellicht dus 6...
Zonde. Die heeft nog wel wat vragen te beantwoorden :roll:
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door MdJ »

Verdachte is overleden(Dus 6 doden), aldus het radio'tje van m'n moeder net buiten mijn kamer...
Bij twijfel: gebruik beton.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Fles »

Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Daniel »

Tipje voor Fles: in restaurant "De Koperen Snor", gevestigd in het stationsgebouw van Hardinxveld-Giessendam, hangt een oud bordje van station Geldrop aan de muur.
Op hun website staat een foto ervan :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Fles »

:!: Dat wordt een puntje voor binnenkort :pos:
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Stefan »

Stefan is back in town na een kleine 4 dagen Disneyland.. :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door deadlock »

Vandaag met paps naar Brussel geweest via Rotterdam Centraal. Aankomst daar, 25 min overstaptijd. Trein naar Brussel komt te vervallen. Okay, wij naar Dordrecht alvast maar, daar nog even goederentreinen kijken.
Omroep "de trein naar Brussel is dusdanig druk dat we u adviseren met een binnenlandse trein naar Roosendaal te reizen" en zo gezegd, zo gedaan. Daar aangekomen dezelfde omroep maar dan dat we beter de stoptrein konden nemen.

Stoptrein vertrok +5. Wij verwachtten in Essen ingehaald te worden door de IC. Niet dus :p Ergens tussen net na Luchtbal en Dam moet hij ons voorbij gegaan zijn. Volgende trein +30. Binnenlandse IC +16. Proppen in de Benelux dan toch maar.

Eindelijk in Brussel met 2,5 uur vertraging. De terugweg verliep vlekkeloos -2 aan in Zl!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door STF »

Weet je waar dat hele gebeuren gisteren in Apeldoorn me aan doet denken:

"Even Apeldoorn bellen" :wink:
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Jurjen »

STF schreef:Weet je waar dat hele gebeuren gisteren in Apeldoorn me aan doet denken:

"Even Apeldoorn bellen" :wink:
Pfoei. Die grap circuleerde al binnen een half uur nadat het gebeurd was...
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Vinny »

deadlock schreef:Vandaag met paps naar Brussel geweest via Rotterdam Centraal. Aankomst daar, 25 min overstaptijd. Trein naar Brussel komt te vervallen. Okay, wij naar Dordrecht alvast maar, daar nog even goederentreinen kijken.
Omroep "de trein naar Brussel is dusdanig druk dat we u adviseren met een binnenlandse trein naar Roosendaal te reizen" en zo gezegd, zo gedaan. Daar aangekomen dezelfde omroep maar dan dat we beter de stoptrein konden nemen.

Stoptrein vertrok +5. Wij verwachtten in Essen ingehaald te worden door de IC. Niet dus :p Ergens tussen net na Luchtbal en Dam moet hij ons voorbij gegaan zijn. Volgende trein +30. Binnenlandse IC +16. Proppen in de Benelux dan toch maar.

Eindelijk in Brussel met 2,5 uur vertraging. De terugweg verliep vlekkeloos -2 aan in Zl!
Ik zou gewoon een Thalys kaartje kopen. Dat is maar weinig duurder (afhankelijk van wanneer je het koopt) en beduidend meer comfortabel, een stuk minder druk en veel meer zekerheid (minder vertraging) ;)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Jurjen »

Vinny schreef: Ik zou gewoon een Thalys kaartje kopen.[..] beduidend meer comfortabel, [..]
Nou, ik zit liever in ICRm mét beenruimte dan in Thalys waarbij m'n benen afgeschroefd in het bagagerek moeten ofzo.

En bovendien: Benelux vanaf 18,20 (Superdagretour, NS traject gratis). Thalys vanaf 38 euro (Actietarief). Vind ik toch wel een aardig verschil, hoor...
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door deadlock »

Dat vonden wij ook en zolang er nog geen binnenlandse HSL is, ach ja.

Ik had alleen geen superdagretour maar een gewoon retour (a 2 euro duurder) moeten kopen, want aangezien ik de hele dag geen controle heb gehad had ik dan nog een keer kunnen gaan.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door deadlock »

Sci Fi ChannelSci Fi ChannelSci Fi ChannelSci Fi ChannelSci Fi ChannelSci Fi ChannelSci Fi ChannelSci Fi ChannelSci Fi ChannelSci Fi ChannelSci Fi ChannelSci Fi ChannelSci Fi ChannelSci Fi ChannelSci Fi ChannelSci Fi ChannelSci Fi ChannelSci Fi ChannelSci Fi ChannelSci Fi ChannelSci Fi ChannelSci Fi ChannelSci Fi ChannelSci Fi ChannelSci Fi ChannelSci Fi ChannelSci Fi ChannelSci Fi ChannelSci Fi ChannelSci Fi ChannelSci Fi ChannelSci Fi Channel *O* <3<3<3<3<3<3
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Vinny »

Benelux vanaf 18,20 (Superdagretour, NS traject gratis).
Hmmm, ik betaal voor Roosendaal grens - Antwerpen al 12 euro (enkele reis)... :?
En ja, ik ging er vanuit dat het NS traject niet gratis was. Dan valt het prijsverschil erg mee hoor. Over het algemeen betalen mensen toch ook gewoon voor het stuk Rotterdam - Roosendaal. OV-studentenkaart nog?
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Fles »

Fles schreef::!: Dat wordt een puntje voor binnenkort :pos:
HEEL binnenkort dus :lol:
Afbeelding
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Fles »

Ook leuk:

Afbeelding
Dubbele P
Berichten: 767
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:36
Locatie: Vlodrop [Vdp]

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Dubbele P »

Bij het kruispunt aan de achterzijde van ons huis was het vandaag wel te doen zeg... :roll:

Vanmorgen om precies 8 uur zat ik rechtop in bed na een flinke knal door twee auto's die op elkaar geknald waren. Gelukkig enkel blikschade. Toen ik vanmiddag rond 4 uur met mijn ouders in de tuin wat aan het drinken was, opnieuw een flinke klap. Ik was even gaan kijken en dit keer was een Belgische motorrijder door een automobilist van de sokken gereden. Omdat de motorrijder met zijn mond op de grond geknald was, is de ambulance erbij gekomen, die de man mee heeft genomen. De motorrijder was bezig aan een tourtocht van een motorclub, dus binnen een paar minuten stond alles versperd met motors :P

En dan te bedenken dat het een rustig dorpje is, waar je op alle wegen een maximumsnelheid van 30km/h hebt...
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21272
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Meltrain »

Zo, vandaag is officieel de allerlaatste dag dat ik kind ben. :D
Vanaf morgen begint het 'echte leven'. :mrgreen:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Fles »

meltrain schreef:Zo, vandaag is officieel de allerlaatste dag dat ik kind ben. :D
Vanaf morgen begint het 'echte leven'. :mrgreen:
Het zou tijd worden :twisted:
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Daan »

meltrain schreef:Zo, vandaag is officieel de allerlaatste dag dat ik kind ben. :D
Vanaf morgen begint het 'echte leven'. :mrgreen:
Heb je het nou zo slecht dan? :mrgreen:
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Caspar »

Vinny schreef: Hmmm, ik betaal voor Roosendaal grens - Antwerpen al 12 euro (enkele reis)... :?
En ja, ik ging er vanuit dat het NS traject niet gratis was.
Hmz ik betaal volgens de site van Hispeed €6,60 voor een enkele reis Roosendaal- Antwerpen met vrijvervoer op het NS traject.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Vinny »

Hmm ik vergis me, het was een open retour ticket. Ik ging zondag weer naar huis. Maar ik was er gewoon verbaasd over dat een weekendretour Antwerpen - Zaventem maar 7 euro was. En volgens mij liggen deze steden verder uit elkaar, of niet dan... :?
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten