Mag ik even kwijt #188

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Michael
Berichten: 11764
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #188

Bericht door Michael »

Mijn zomervakantieaanvraag is ook weer goedgekeurd. Volgende maand eerst een korte vakantie
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13667
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #188

Bericht door Vinny »

Gabbermuziek ok. Je weer 16 voelen ook oké. Andere mensen die denken dat je 16 bent.... :')
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
dylanwild94
Berichten: 6187
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Mag ik even kwijt #188

Bericht door dylanwild94 »

Vind het vandaag ook een erg mooi moment voor mijn 1581ste bericht. *O*
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #188

Bericht door Fles »

dylanwild94 schreef:Vind het vandaag ook een erg mooi moment voor mijn 1581ste bericht. *O*
eem kijkm hoeveel ik er heb dan

edit: oh 16.230 *O* ook leuk *O*
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #188

Bericht door Jef400 »

Als forumfossiel zou dat wel kunnen ja.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
PatrickM
Berichten: 1978
Lid geworden op: za 10 jan 2015, 21:46
Locatie: Hasselt (B)

Re: Mag ik even kwijt #188

Bericht door PatrickM »

Hier aan de overkant zijn ze hier al 3 dagen mee aan het klooien:
Er volgen er nog 2, er zijn al schippers aan het klagen bij rws, omdat ze erdoor verblind worden.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13193
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #188

Bericht door Z2N »

Kan ik me wel voorstellen, snap ook niet waarom dit zo nodig zou moeten... :X

Met een vrij drukke periode heb ik helaas kans gezien om een tussenribspierontsteking te krijgen, kan dus nu moeilijk mijn borstkas bewegen voor dingen als praten, lachen en diep ademen. Erg pijnlijk... :N
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12829
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #188

Bericht door Hainje »

henk1234 schreef:Hier aan de overkant zijn ze hier al 3 dagen mee aan het klooien:https://www.youtube.com/watch?v=L4STyCVqtZs
Er volgen er nog 2, er zijn al schippers aan het klagen bij rws, omdat ze erdoor verblind worden.
Op zich best mooi in het kader van "Kunst", al kan ik mij voorstellen dat het hinderlijk is voor de scheep- (en lucht)vaart.
🍉
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt #188

Bericht door isadora »

Sterkte en beterschap Z2N!!!
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8848
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #188

Bericht door ArrivaBas »

Beterschap!
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Michael
Berichten: 11764
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #188

Bericht door Michael »

Beterschap Z2N
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15352
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #188

Bericht door ODRAIL »

Mag ik even kwijt dat ik weer eens flink verkouden ben. En dat dit komt door de Oostenwind (volgens mij huisarts).
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50906
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #188

Bericht door Suus »

Ik zou een nieuwe huisarts zoeken, die zou toch moeten weten dat de verkoudheid door virussen komen, niet door een bepaalde windrichting. :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #188

Bericht door Aking »

Die virussen komen anders heus wel per oostenwind je tere lijfje in hoor! :Y
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15352
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #188

Bericht door ODRAIL »

Bee schreef:Ik zou een nieuwe huisarts zoeken, die zou toch moeten weten dat de verkoudheid door virussen komen, niet door een bepaalde windrichting. :')
Met die windrichting (uit het Oosten) ben je wel vatbaarder voor virussen hoor.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15352
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #188

Bericht door ODRAIL »

Aking schreef:Die virussen komen anders heus wel per oostenwind je tere lijfje in hoor! :Y
Ben het hier helemaal mee eens :pos: :wink: .
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #188

Bericht door JWM »

Ik weet het niet welke wind er anderhalve week terug stond maar ben een paar dagen flink ziek geweest en nu nogsteeds totaal fut- en energieloos. Als ik 100 meter loop staat het zweet al op m'n voorhoofd. Ben er bloedchagerijnig van inmiddels.
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #188

Bericht door MdJ »

KM46 schreef:
Bee schreef:Ik zou een nieuwe huisarts zoeken, die zou toch moeten weten dat de verkoudheid door virussen komen, niet door een bepaalde windrichting. :')
Met die windrichting (uit het Oosten) ben je wel vatbaarder voor virussen hoor.
"Het verkopen van ijsjes op het strand zorgt ervoor dat er meer kinderen verdrinken in de zee".

Oostenwind is vrij koud (en doet iets met luchtvochtigheid). Als het kouder is, is je weerstand lager waardoor virussen makkelijker door kunnen dringen in het lichaam. En daardoor de kans groter is dat je verkouden kan raken.
Bij twijfel: gebruik beton.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13549
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #188

Bericht door Wubbo »

@Z2n en anderen die gereageerd hebben: wat mij betreft maken we van de tips voor goede foto's een sticky op het forum (in OV in Beeld. Als jullie ze uitgediscussieerd hebben (of is het al zo ver) wil ik er best een sticky van maken - of een van jullie moet zich geroepen voelen een topic te bakken, dan maak ik er een sticky van.

@autismediscussie: ik heb net een aantal meldingen gesloten. Het klopt dat hier een hoog aandeel mensen met autisme rondloopt - ik betrap mezelf ook wel op autistische trekjes al heb ik daar nooit een test voor ondergaan en heb ik ook zeker trekjes die haast anti-autistisch zijn. Wat mij betreft is het belangrijk dat we op een volwassen manier met elkaar omgaan. Dat betekent even nadenken over je bericht: staat er wat ik wil zeggen en wordt het gelezen op de manier die ik ook bedoel? In sommige gevallen betekent dat dat je even na moet denken voor je een bericht plaatst, en in sommige gevallen betekent dat dat je een bericht beter niet kan plaatsen.

Overigens heb ik de indruk dat dit forum ook een manier is voor autisten om zich beter te leren uiten. Van verschillende mensen hier (nee, ik ga geen namen noemen, wie zich geroepen voelt moet de schoen maar aantrekken) weet ik dat ze autisme hebben. In veel gevallen zie ik die mensen groeien. De een heeft wat meer sturing nodig dan de ander, en het gaat niet bij iedereen even vlot, maar ik zie het wel gebeuren. Daarbij hebben wij als beheerders wel eens een rol, maar jullie (als de andere forumgebruikers) zeker ook. Laat elkaar dus in je waarde, stuur bij waar dat nodig is en laat gaan waar dat nodig is. En heb je een beheerder nodig: weet ons dan te vinden.

Ik ben trots op de manier waarop jullie met zijn allen dit forum laten zijn wat het is. Ik ben een weekje weggeweest en heb dus dit topic een tijd niet bijgehouden, en ik zag dat ook de andere forumbeheerders weinig aanwezig zijn geweest om uiteenlopende redenen. Daardoor is er niet uitgebreid gemodereerd in bijvoorbeeld dit topic, en toch weten jullie de discussie zelf in goede banen te leiden. Dat is volgens mij wat OVNL onderscheidt van andere (treinen)fora en daar mogen we best trots op zijn!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15352
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #188

Bericht door ODRAIL »

JWM schreef:Ik weet het niet welke wind er anderhalve week terug stond maar ben een paar dagen flink ziek geweest en nu nogsteeds totaal fut- en energieloos. Als ik 100 meter loop staat het zweet al op m'n voorhoofd. Ben er bloedchagerijnig van inmiddels.
Tot vorige week dinsdag (8 maart) uit het westen. Sinds vorige week woensdag staat de wind uit het oosten.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15352
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #188

Bericht door ODRAIL »

Bee schreef:Ik zou een nieuwe huisarts zoeken, die zou toch moeten weten dat de verkoudheid door virussen komen, niet door een bepaalde windrichting. :')
Sinds anderhalf jaar heb ik een nieuwe huisarts. Deze heeft de oude opgevolgd en die meldt precies hetzelfde als de oude. Dat een verkoudheid met windrichting, luchtvochtigheid en een klein beetje temperatuur te maken hebben.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6468
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #188

Bericht door Daantje »

Ik ben sinds gisteren ziek maar dat wijt ik meer aan hoestende collega's in mijn omgeving dan aan de windrichting.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3266
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #188

Bericht door marvinkok »

Hoesten ze niet toevallig vanuit Oostelijke richting? (A)
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #188

Bericht door Jef400 »

Een AfD of PVV zou nu gaan zeggen dat alle ellende uit het oosten komt :X
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #188

Bericht door Aking »

Dat komt het toch ook? Wel es in Twente en die regio geweest? (A) :P
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 gasten