NVBS brengt maandelijkse nieuwsbrief uit

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Plaats reactie
NVBS
Berichten: 21
Lid geworden op: do 08 aug 2013, 00:15
Contacteer:

NVBS brengt maandelijkse nieuwsbrief uit

Bericht door NVBS »

De NVBS – de landelijke vereniging van railliefhebbers – brengt onder de naam NVBS Actueel op 18 december de eerste gratis nieuwsbrief uit die bestemd is voor zowel leden als niet-leden en maandelijks gaat verschijnen.

Doel van NVBS Actueel is de vele activiteiten binnen de vereniging onder de aandacht van de lezers te brengen, maar ook met de diverse aspecten van de spoor- en tramwegliefhebberij te belichten en met nieuws te komen dat normaliter niet wordt opgenomen in de NVBS-uitgave Op de Rails, op de NVBS-website of de Facebookpagina’s.

In het eerste nummer onder meer een mini-vraaggesprek met de initiatiefnemer van het papieren spoorboekje èn de website Treinreiziger.nl, een interview met de in spoorwegkringen bekende historicus en fotograaf Roef Ankersmit en aandacht voor een bijzondere railreis naar de regio Brussel. Ook bevat de eerste uitgave van de nieuwsbrief een artikel over hoe onderzoek te doen naar de historie van trams en treinen bij de NVBS, vraagt de redactie aandacht voor bijzondere boeken die er verschenen zijn en kent NVBS Actueel onder meer de rubrieken Verenigingsnieuws en Link of Website van de maand.

Geïnteresseerden kunnen zich gratis aanmelden op de website van de NVBS: www.nvbs.com (linksboven op de pagina).
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13547
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: NVBS brengt maandelijkse nieuwsbrief uit

Bericht door Wubbo »

Bijzonder om deze aankondiging hier te zien staan. Ik heb de laatste Op de Rails gelezen en net zelfs nog het verenigingsnieuws gescand om te kijken of ik er overheen had gekeken, maar daar geen aankondiging gezien. Waarom lees ik dit soort nieuws hier en niet eerder op de plek waar ik het verwacht?
NVBS
Berichten: 21
Lid geworden op: do 08 aug 2013, 00:15
Contacteer:

Re: NVBS brengt maandelijkse nieuwsbrief uit

Bericht door NVBS »

Terecht punt. Als het goed is loopt alles nu wel wat meer synchroon en vind je de nieuwsbrief-artikelen een leuke aanvulling.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 152 gasten