Dronken man houdt trein tegen

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39191
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Dronken man houdt trein tegen

Bericht door Daniel »

Dronken man houdt trein tegen
Geplaatst op: vrijdag 1 mei 2009 om 21:58
Laatst bijgewerkt: vrijdag 1 mei 2009 om 21:58

Uitgeest - Een 20-jarige Heemskerker was op Koninginnedag zo dronken, dat hij om 20 uur op station Uitgeest vlak naast de trein was gaan liggen. Daardoor kon de trein niet verder rijden.
Lees verder
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
aswnl
Berichten: 98
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 15:46
Contacteer:

Re: Dronken man houdt trein tegen

Bericht door aswnl »

Heel praktisch: met twee man optillen en 3 meter verderop leggen ?
Kan de trein weer verder.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Dronken man houdt trein tegen

Bericht door Daan »

Dat idee had ik ook al, maar dat zal wel te kort door de bocht wezen...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Dronken man houdt trein tegen

Bericht door Fles »

Ik begrijp dat hij op het perron lag? Dan zou zelfs een halve meter ook wel genoeg moeten zijn... Of lag hij op het schouwpad of zo ergens? Vaag verhaal...
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Dronken man houdt trein tegen

Bericht door Jurjen »

Vervolgens komt even later de Sprinter uit Amsterdam langs hetzelfde perron en is de man nét in zijn dronkenschap het spoor opgerold... Degenen die hem verplaatst hebben en alleen achter gelaten hebben zijn m.i. dan gewoon schuldig aan nalatigheid o.i.d.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Dronken man houdt trein tegen

Bericht door Fles »

Jurjen schreef:Vervolgens komt even later de Sprinter uit Amsterdam langs hetzelfde perron en is de man nét in zijn dronkenschap het spoor opgerold... Degenen die hem verplaatst hebben en alleen achter gelaten hebben zijn m.i. dan gewoon schuldig aan nalatigheid o.i.d.
Ja hoor... :? Weet je hoe breed de perrons in Uitgeest zijn? Zo kan je overal wel een levensgevaarlijke situatie van maken natuurlijk.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Dronken man houdt trein tegen

Bericht door Daan »

Natuurlijk kan je dan wel de politie waarschuwen zodat ze die vent van het station kunnen verwijderen, en andere machinisten waarschuwen (via de TRDL) dat er een bezopen gek op het station ronddwaalt is ook nog steeds een mogelijkheid... Als je dan die vent aan de kant sleept en al het bovenstaande hebt gedaan, vind ik niet dat je nalatig bent ofzo...
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Dronken man houdt trein tegen

Bericht door Jurjen »

Fles schreef:
Ja hoor... :? Weet je hoe breed de perrons in Uitgeest zijn? Zo kan je overal wel een levensgevaarlijke situatie van maken natuurlijk.
Ligt eraan welk perron hè? Het eilandperron is best breed, maar het zijperron is nu weer niet overdreven breed.
Laatst gewijzigd door Jurjen op di 05 mei 2009, 00:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Dronken man houdt trein tegen

Bericht door Caspar »

aswnl schreef:Heel praktisch: met twee man optillen en 3 meter verderop leggen ?
Kan de trein weer verder.
Ik denk dat in het huidige klimaat niemand zin heeft om met (dronken, dus vaak tamelijk onberekenbaar) mensen te gaan slepen, voor je het weet krijg je als treinpersoneel een klap in je gezicht ofzo.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Dronken man houdt trein tegen

Bericht door Daan »

Jurjen schreef:
Daan schreef:Natuurlijk kan je dan wel de politie waarschuwen zodat ze die vent van het station kunnen verwijderen, en andere machinisten waarschuwen (via de TRDL) dat er een bezopen gek op het station ronddwaalt is ook nog steeds een mogelijkheid... Als je dan die vent aan de kant sleept en al het bovenstaande hebt gedaan, vind ik niet dat je nalatig bent ofzo...
Ligt eraan welk perron hè? Het eilandperron is best breed, maar het zijperron is nu weer niet overdreven breed.
Heb ik het over een perron dan? Misschien ff de juiste persoon quoten...
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Dronken man houdt trein tegen

Bericht door Jurjen »

Daan schreef: Heb ik het over een perron dan? Misschien ff de juiste persoon quoten...
Ach sorry hoor, krijg je als die knoppen op het ene forum boven, en ander forum onder het bericht staan. :roll:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 68 gasten