Het Grote Blundertopic

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39191
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Daniel »

Van de week hadden we 'n apparaat verplaatst op m'n werk. Boel keurig opgemeten, gecheckt dat op de nieuwe plek stroom, water en perslucht aanwezig waren zodat het ook bruikbaar was. En ook nog even een elektricien ingehuurd om het stopcontact op een andere groep aan te laten sluiten i.v.m. het benodigde vermogen.
Verplaatsen we het apparaat, blijken we vergeten te zijn de hoogte op te meten waardoor een kastdeurtje boven de labtafel niet meer open kon :mrgreen:

Nouja, ik ging deze vrijdagmiddag toch aan de slag om water en perslucht erop aan te sluiten, dus ook maar gelijk het deurtje verwijderd zodat het kastje als open schappen nog gebruikt kon worden. Heb ik het scharnier los geschroefd, blijft het deurtje alsnog gewoon hangen :P Bleek dus nog een verstopt schroefje over het hoofd gezien te hebben, maar was maar goed dat het bleef hangen want had er ook nog een andere schroevendraaier voor nodig.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50912
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Suus »

Ik had bij de ING aangegeven dat de gegevens op mijn Credit Card niet kloppen.

Na twee dagen blokkeren ze mijn kaart, zonder dat even te melden.

Na zeven dagen ontvang ik een nieuwe kaart, met de verkeerde gegevens.

Dan ga ik maar eens de ING bellen: Ja leuk dat u belt, maar u heeft twee bankpassen en dat kan niet dus voordat ik u help moet u eerst naar de alarmcentrale. Als dat klaar is belt u maar terug. Ik moet daar echt weg, alles wat ze daar aanraken wordt ellende.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11765
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Michael »

Tijd om over te stappen naar de Rabobank
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door JWM »

Nee joh, ING is een prima bank. Doen gewoon wat ze moeten doen. Zelfs telefonisch of in een te hip filiaal.

Ik bedoel, verkeerde gegevens op een creditcard én twee bankpassen. Dan zal er toch wel iets meer aan de hand zijn waar dit door ontstaat?
Laatst gewijzigd door JWM op do 14 apr 2016, 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12829
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Hainje »

Triodos Bank <3

Echt een klantenservice waar ING zes puntjes aan kan zuigen als ik jouw verhalen zo lees.
🍉
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50912
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Suus »

Een hip filiaal waar je een half uur mag wachten onder het genot van een kopje Leeuwenkoffie en daarna proberen ze je weg te sturen omdat ze gaan sluiten.
Laatst gewijzigd door Suus op do 14 apr 2016, 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door JWM »

Ik overweeg trouwens de ASN bank voor de spaarrekening. Op Knab ben ik inmiddels echt wel afgeknabt -o-
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door webguy »

Is Bunq niet een optie? Overigens heb ik ook een ASN spaarrekening. Is prima, maar voor de rente moet je het niet doen...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50912
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Suus »

Voor de rente hoef je bij geen enkele bank meer te zijn.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door JWM »

Maar de ASN beweert dat ze er geen munitiefabrieken mee financieren.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12829
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Hainje »

JWM schreef:Maar de ASN beweert dat ze er geen munitiefabrieken mee financieren.
Idem voor Triodos overigens, precies de reden dat ik een jaar of 8 terug ben overgestapt. Clusterbommen enzo.
🍉
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Geert »

JWM schreef:Ik overweeg trouwens de ASN bank voor de spaarrekening. Op Knab ben ik inmiddels echt wel afgeknabt -o-
Waarom?

Zelf paar jaar geleden overgestapt van ING naar ABN Amro, was sowieso wat gemakkelijk ivm hypotheek en, gezamenlijke rekeningen etc. maar was een beetje uitgekeken op de ING. Service was inderdaad niet echt geweldig.

Ik moet overigens zeggen dat het me meeviel hoeveel werk het was om over te stappen. De overstapservice werkt best goed.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6470
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Daantje »

Bunq is super handig voor weekendjes weg met vrienden, etc. Ik heb meer gezeik altijd met de Rabobank dan met de ING overigens.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Ronald »

Bee schreef: Een hip filiaal waar je een half uur mag wachten onder het genot van een kopje Leeuwenkoffie en daarna proberen ze je weg te sturen omdat ze gaan sluiten.

Bankfilialen zijn sowieso druk bezig zichzelf op te heffen. Het ING-filiaal bij mij in de buurt is een enorm groot vrijwel leeg oranje hok.
Geert schreef:Ik moet overigens zeggen dat het me meeviel hoeveel werk het was om over te stappen. De overstapservice werkt best goed.
Het feit alleen al dat je je rekeningnummer niet mee kan nemen naar een andere bank bewijst toch wel hoeveel onwil er bij de banken is naar de "klant" toe -o-
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39191
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Daniel »

Dat meenemen wordt met IBANs sowieso al wat lastig, met de afkorting van de bank erin.

Maargoed, om weer op blunders uit te komen... vanmiddag een rondreisje gemaakt waarbij ik op een zeker moment ook over de Hoekse Lijn kwam. Gezien de vermetroing over ruim een jaar stapte ik maar eens uit op Vlaardingen West, kon ik nog mooi de tegentrein richting Hoek van Holland vastleggen. Had alleen even over het hoofd gezien dat die kwartiersdienst daar natuurlijk niet op zondag rijdt. Nouja, nog 'n plaatje van een busje in de omgeving kwam goed uit en daarna maar eens richting Vlaardingen Centrum gewandeld om de wachttijd op te vullen. Krijg ik 't voor elkaar daar hooguit een minuut te laat te arriveren en dus net de volgende trein naar Rotterdam te missen. Tja, dan maar een iets verdere wandeling en op Vlaardingen Oost alsnog in de trein gestapt... gelukkig was het best aardig weer :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50912
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Suus »

Vervolg van de Credit Card saga: vandaag ontving ik een nieuwe kaart, met weer onjuiste gegevens. Bij de klantenservice werd ik nadat ik alles verteld had aan de medewerkster domweg doorverbonden en kon ik mijn hele verhaal opnieuw doen en nu beloven ze dat het echt opgelost gaat worden.

Nog een foute kaart en ik ben er weg.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Littlebusdriver
Berichten: 427
Lid geworden op: vr 19 dec 2014, 13:16

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Littlebusdriver »

Bee schreef:Vervolg van de Credit Card saga: vandaag ontving ik een nieuwe kaart, met weer onjuiste gegevens. Bij de klantenservice werd ik nadat ik alles verteld had aan de medewerkster domweg doorverbonden en kon ik mijn hele verhaal opnieuw doen en nu beloven ze dat het echt opgelost gaat worden.

Nog een foute kaart en ik ben er weg.
Hard klagen en dreigen op Twitter werkt vaak beter anno 2016. Zijn speciale teams voor bij grote bedrijven.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21361
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Meltrain »

Ik wilde vanochtend eieren koken in de eierkoker en daarvoor moet je een klein gaatje in het ei drukken.
Helaas drukte ik bij het tweede ei te hard waardoor het ei uit elkaar spatte en er eierstruif op de grond en op mijn broek kwam. :oops:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13549
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Wubbo »

Je kan eieren ook gewoon in een pannetje water koken, hoef je ook niet te prutsen met het maken van een gaatje ;-)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50912
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Suus »

Als ik eieren kook in een normale pan maak ik er ook altijd een gaatje in.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
regenmaker
OVNL-beheerder
Berichten: 9169
Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door regenmaker »

Bee schreef:Als ik eieren kook in een normale pan maak ik er ook altijd een gaatje in.
Waarom eigenlijk? Doe dat nooit.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50912
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Suus »

Als je een ei pas in het water doet als het water kookt is er een grote kans dat er teveel druk in het luchtzakje onderin het ei ontstaat waardoor een ei kan ontploffen.

Met een gaatje onderin het ei kan het teveel aan lucht uit het ei ontsnappen en zal deze minder snel barsten.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12829
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Hainje »

Ik doe een ei altijd gewoon met koud water op het vuur zetten, dan wordt het ei tegelijk met het water warm. Nooit problemen eigenlijk.
🍉
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6470
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Daantje »

Ik zet altijd eieren op met warm water uit de kraan en dan zet ik de tijd als het water kookt. Nog nooit fout gegaan.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Ardan »

Ik tief op mijn werk zo vaak zoveel eieren in een pan kokend water en het is nooit fout gegaan.
Ik doe ook maar wat
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 152 gasten