Mag ik even kwijt #19

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13544
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Wubbo »

NS-Reiziger schreef:
ZEVENAAR - De dader van de aanslag op Koninginnedag in Apeldoorn, Karst Tates, is woensdag aan het begin van de middag begraven op begraafplaats Rosorum in Zevenaar.
Lees verder op nu.nl

Ik denk niet dat dit een bedevaartsoord gaat worden...
Op het moment van dit gebeuren was ik in Zweden (in een hotel in Göteborg) waar we het vernamen van de Zweedse teletekst. Toen maar even het thuisfront gebeld, en het is een rare gewaarwording om zoiets te horen terwijl je er zo ver van af zit maar het tegelijkertijd zo dichtbij is.
De volgende dag openden veel Zweedse kranten met dikke letters op de voorpagina met dit nieuws.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Suus »

Al die gratis krantjes in Londen hadden halverwege de middag opeens een andere voorpagina over de aanslag in Nederland, voor de rest was heel de krant hetzelfde.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Vinny »

Maar verder was het een prima monteur
Zonder het juiste onderdeel, maar wel een prima monteur
maakt van de grap die ik wil maken, ineens een open deur...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39178
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #18

Bericht door Daniel »

Daantje schreef:Bij mij kwamen ze m'n wasmachine repareren en uitgerekend het onderdeel wat ze nodig hadden, hadden ze niet bij zich dus moesten ze nog een keer terugkomen om het te repareren en zat ik nog eens 1,5 week zonder wasmachine :? En dat terwijl ik eerst al twee 18-cijferige typenummers had moeten opgeven, je zou toch zeggen dat je dan best alle onderdelen bij je kunt hebben? Maar verder was het een prima monteur :)
Ach, het kan erger hoor... wij hadden ooit een storing in de CV-ketel die veroorzaakt bleek te worden door een defecte printplaat. Nu zijn alle CV-ketels hier in de straat van Tempus EnergieLease, maar toch hadden ze het betreffende onderdeel niet op voorraad :roll:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Fles »

Afbeelding
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door STF »

Limburg? Sinds wanneer staat de provincie op een stationsnaambord?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Fles »

STF schreef:Limburg? Sinds wanneer staat de provincie op een stationsnaambord?

Vraag het mij niet :|

Gelukkig is de achterkant van de bordjes wel "zuiver"

Gaarder dan gaarheid: Het betreft witte plakletters OP de blauwe folie. De letters Mook-Molenhoek en het vierkantje zijn uitgesneden uit de blauwe folie.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Suus »

Het ligt in het meest noordelijke puntje van Limburg, blijkbaar moet dat nog even extra duidelijk gemaakt worden :lol: En dat terwijn de Stadsregio Arnhem-Nijmegen het deels betaalt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Karl »

Natuurlijk gewoon een trotse Limbo die dat er even opgeplakt heeft.
Het is een spectrum.
Dubbele P
Berichten: 767
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:36
Locatie: Vlodrop [Vdp]

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Dubbele P »

Er gaat immers ook niets boven Limburg, dus die sticker mag meer verschijnen :mrgreen:
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Daan »

Dubbele P schreef:Er gaat immers ook niets boven Limburg,
Zolang je de kaart op de kop houdt niet nee :lol:
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Vinny »

. De letters Mook-Molenhoek en het vierkantje zijn uitgesneden uit de blauwe folie.
Dat is een beetje standaard voor bewegwijzering en stationsborden enzo ;)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21346
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Meltrain »

Dubbele P schreef:Er gaat immers ook niets boven Limburg, dus die sticker mag meer verschijnen :mrgreen:
Daar dacht ICM 4023 anders heel anders over :lol: :
Afbeelding

Verder: wat ben ik blij dat FC Barcelona de Champoins League finale gehaald heeft. :D
Het zag er lange tijd slecht uit, want de eerste wedstrijd (in Barcelona) was in 0-0 geëindigd en nu stond Chelsea lang met 1-0 voor en bovendien had Barcelona (onterecht) een rode kaart gekregen. Maar op het moment dat niemand het meer verwachhte, scoorde Iniesta in blessuretijd toch nog voor Barcelona, waardoor de wedstrijd in 1-1 eindigde en Barcelona door het uit-gescoorde doelpunt door naar de finale is. :D
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Fles »

Bee schreef:Het ligt in het meest noordelijke puntje van Limburg, blijkbaar moet dat nog even extra duidelijk gemaakt worden :lol:
In Roodeschool of Den Helder gebeurt zoiets niet hoor :idea:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Fles »

BARCA BARCA BARCA BARCA

sterf chelsea sterf :D

Die rode kaart sloeg echt nergens op. Chelsea moet heel snel kappen met janken over penalties. 1 van de 2 was nog discutabel, maar die andere was totale onzin. En dan die gratis man extra waar je vanuit Chelsea nieman meer over hoort.....

Nee hoor 1-1 is gerechtigheid :pos:

en de beste finale die we ons konden denken :pos:
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Geert »

Dubbele P schreef:Er gaat immers ook niets boven Limburg, dus die sticker mag meer verschijnen :mrgreen:
Er gaat echter niets boven...

Afbeelding
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Fles »

Nou, en nu het verhaal
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Geert »

Dat verschijnt binnenkort wel op OVNL denk ik ;)
Dubbele P
Berichten: 767
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:36
Locatie: Vlodrop [Vdp]

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Dubbele P »

De treinen van Veolia delen anders een andere mening :P Die rijden rond met dit logo:

Afbeelding
Bron
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Caspar »

Zojuist een enkele reis Alkmaar- Dortmund en een 2 enkele reizen Dortmund- Alkmaar geboekt via Hispeed.nl. Dat kost 22 euro per enkele reis, met Superdiscount; via Bahn.de kwam ik op 29 euro per enkele reis voor dezelfde trein, als goedkoopste tarief. Waar 'm dan het verschil in zit, geen idee...?
Wel beetje jammer dat ik 2 transacties/bestellingen moet doen als je de heenweg met 1 persoon wilt reizen, en de terugweg 2 personen. Niet erg efficient om 2x het hele systeem te doorlopen en alle gegevens in te moeten vullen.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door STF »

De horecagroothandel was hier net weer; spatlap / spatbord van vrachtwagen eraf gereden tegen een hoge stoeprand, vorige keer een rolcontainer in me moeders tuintje en de keer daarvoor het afsluitpaaltje bij de inrit kapot gereden. Overigens door drie verschillende chauffeurs dus ze doen vast een wedstrijdje? :mrgreen:
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door webguy »

Ik kreeg trouwens gisteren van Telfort 10 euro extra beltegoed. Ik had mn verhuizing naar Arnhem/adreswijziging eindelijk eens doorgevoerd omdat ik naar Vodafone over ga verhuizen en ik geen zin had in mogelijk gezeik over 2 verschillende adressen. Maar prompt nadat ik het adres had veranderd kreeg ik een smsje dat ik het "tientje van telfort" had ontvangen, dat je normaal krijgt als je registreert als je een nieuwe prepaid telefoon hebt... Beetje vaag, maar ik klaag niet, toch weer mooi 10 euro...
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Oud forumgebruiker »

Dubbele P schreef:Er gaat immers ook niets boven Limburg, dus die sticker mag meer verschijnen :mrgreen:
Daar is maar één antwoord op mogelijk:

Afbeelding
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Ruben »

webguy schreef:Ik kreeg trouwens gisteren van Telfort 10 euro extra beltegoed. Ik had mn verhuizing naar Arnhem/adreswijziging eindelijk eens doorgevoerd omdat ik naar Vodafone over ga verhuizen en ik geen zin had in mogelijk gezeik over 2 verschillende adressen. Maar prompt nadat ik het adres had veranderd kreeg ik een smsje dat ik het "tientje van telfort" had ontvangen, dat je normaal krijgt als je registreert als je een nieuwe prepaid telefoon hebt... Beetje vaag, maar ik klaag niet, toch weer mooi 10 euro...
Bij prepaid doet een adres er niks toe, voor nummerbehoud is het toevoegen van het simkaartnummer dan al voldoende. Bij het porteren van een abonnementsnummer natuurlijk wel. :)
En vergeet bij Vodafone niet in te voeren dat je telfort simkaart begint met 893126 (gevolgd door het nummer wat op de simkaart zelf staat), anders snappen ze het ook weer niet.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39178
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #19

Bericht door Daniel »

Mooie stunt op 't werk vanmiddag... ik doe de deur open voor een koerier die zei iets op te komen halen. Ik dus zoeken naar dat waarvoor 'ie kwam, want had 't eerder al eens klaar zien staan.
Nergens te vinden natuurlijk en na navragen bij een collega bleek dat ze het vorige week al opgehaald hadden maar dat door een adminstratief foutje de koerier nog een keer was gestuurd :P Tja... dat was een beetje onhandige actie van Veolia Water :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten