Een aantal zaken die mij persoonlijk opvallen:
Lijn 324 (huidige 10) toch via De Burgh. Terwijl strakke route Geldropseweg een eis was.
Lijn 12 blijft daardoor via huidige route. Begreep van Huib al dat dit wel een ma-vr daglijn wordt.
Lijn 319 (sneldienst Reusel) die door Bladel rijdt. Dit zorgt voor rijtijd verlenging. Ik snap het wel, aangezien lijn 19 maar tot Bladel Busstation rijdt.
Lijn 403 (huidig 18) blijft via de huidige route rijden. De eis was via Engelsbergen-De Hurk. Dit wordt een aparte lijn. Zal denk ik wel betekenen dat de Engelsbergen in de avond en het weekend van een bus verstoken blijft.
Op zich wel een goed idee om hier een Evolans van te maken. Ben in elk geval blij dat lijn 18 de huidige route blijft rijden, want via de nieuwe route was de doodsteek geweest voor deze succes story (zeker in de spits drukke bussen / soms staanplaatsen vanaf Heikant).
Lijn 20, de route door Veldhoven via Zeelst en dan door Meerhoven verbaasd me ten zeerste.
Vanuit De Kelen/Heikant is er geregeld aanbod naar/van Citycentrum. Deze reismogelijkheid vervalt dus.
ParkForum, wat een aantal jaren geleden ontsloten MOEST worden, verliest zijn halte (laatst stapte er 2 mensen uit!!! :-))
De route van lijn 5 is een harde eis. Ik ben benieuwd. De huidige opzet met 5/55 is erg succesvol. Zeker in de spitsen is lijn 55 ook erg druk.
Vanaf komende week zijn er informatie bijeenkomsten voor ons chauffeurs. Ik ben benieuwd wat we daar nog meer te horen krijgen.