Mag ik even kwijt #189

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5812
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt #189

Bericht door isadora »

Gewoon, militairen mee op de bus, direct afrekenen s.v.p.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #189

Bericht door Jef400 »

Die kun je wel heel erg twee kanten op uitleggen Isadora :lol:
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #189

Bericht door ODRAIL »

Goed ... afgelopen nacht voor het eerst sinds half maart weer eens een nacht echt goed geslapen.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #189

Bericht door Michael »

Ik heb sinds vrijdagavond continue een hongergevoel en ben vaak draaierig en op sommige momenten is dat zo erg dat ik het idee heb dat ik elk moment in kan storten. Vanmorgen langs de huisarts geweest en die kon vooralsnog niks vinden. Vrijdag bloed afgeven voor een bloedonderzoek om te kijken of daar wat uitkomt.
Hendrik
Berichten: 2544
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #189

Bericht door Hendrik »

Vervelend zeg! Waarom duurt het zo lang voordat je terecht kunt voor bloedafname?
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #189

Bericht door Hainje »

Michael schreef:Ik heb sinds vrijdagavond continue een hongergevoel en ben vaak draaierig en op sommige momenten is dat zo erg dat ik het idee heb dat ik elk moment in kan storten. Vanmorgen langs de huisarts geweest en die kon vooralsnog niks vinden. Vrijdag bloed afgeven voor een bloedonderzoek om te kijken of daar wat uitkomt.
Hoeveel brood en hoeveel warme maaltijd eet je op een dag eigenlijk?
🍉
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #189

Bericht door Michael »

Hendrik schreef:Vervelend zeg! Waarom duurt het zo lang voordat je terecht kunt voor bloedafname?
Ik kan daar binnenlopen wanneer het mij uitkomt. Alleen ik moet nuchter zijn en mag vanaf 0:00 de avond op water of thee zonder suiker niks meer nuttigen. Alleen komt het niet eerder uit vanwege mijn werkrooster. En aangezien ik mijn collega's niet wil laten zitten met koningsdag ga ik me niet ziekmelden als het niet perse nodig is. Door in ieder geval veel te drinken hou ik het nog wel redelijk vol heb ik gisteren in ieder geval gemerkt.
Hainje schreef:
Michael schreef:Ik heb sinds vrijdagavond continue een hongergevoel en ben vaak draaierig en op sommige momenten is dat zo erg dat ik het idee heb dat ik elk moment in kan storten. Vanmorgen langs de huisarts geweest en die kon vooralsnog niks vinden. Vrijdag bloed afgeven voor een bloedonderzoek om te kijken of daar wat uitkomt.
Hoeveel brood en hoeveel warme maaltijd eet je op een dag eigenlijk?
Sowieso als ik mijn bed uitkom ontbijt ik. Dan op het werk in mijn pauze vaak ook brood. En meestal in het geval van een avonddienst voor ik ga werken een warme maaltijd. En soms wil ik ook nog wel eens wat na mijn dienst eten als ik een avonddienst heb gehad.
Hendrik
Berichten: 2544
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #189

Bericht door Hendrik »

Aha, op die manier. Als je nuchter moet zijn, is het ook wel wat lastiger...
Pas geleden moest ik zelf bloed laten afnemen, maar toen hoefde ik niet nuchter te zijn. Dat was zo gepiept: amper tien minuten nadat ik de deur bij de huisarts achter me dichttrok, liep ik (een paar buisjes bloed armer) het ziekenhuis weer uit. :P
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #189

Bericht door Michael »

Ik moet het bloed niet bij de huisarts laten afnemen maar in een gezondheidscentrum in hetzelfde dorp. Het resultaat wordt naar de huisarts doorgestuurd.
Hendrik
Berichten: 2544
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #189

Bericht door Hendrik »

Ik moest er ook voor naar het ziekenhuis, maar het ziekenhuis zit in het dorp waar ik woon... :P
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #189

Bericht door Aking »

Hendrik schreef:nadat ik de deur bij de huisarts achter me dichttrok, liep ik het ziekenhuis weer uit.
Zit jouw huisarts in het ziekenhuis? :|
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #189

Bericht door Suus »

In Gouda zit er een 24/7 bemande huisartsenpraktijk in het ziekenhuis, dus zo vreemd vind ik het niet.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Hendrik
Berichten: 2544
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #189

Bericht door Hendrik »

Aking schreef:
Hendrik schreef:nadat ik de deur bij de huisarts achter me dichttrok, liep ik het ziekenhuis weer uit.
Zit jouw huisarts in het ziekenhuis? :|
Nee. En dat schreef ik ook niet. Ik beschreef alleen niet alle tussenstappen... :P
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #189

Bericht door Aking »

Bee schreef:In Gouda zit er een 24/7 bemande huisartsenpraktijk in het ziekenhuis, dus zo vreemd vind ik het niet.
Meestal is dat een huisartsenpost met "nood" artsen, ik ken geen enkele huisarts met een praktijk in het ziekenhuis...
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #189

Bericht door Daniel »

Aan de andere kant: er zijn wel huisartsen met bloedafnamepunt in hetzelfde gezondheidscentrum. Dat is bv. bij mijn eigen huisarts het geval, daar zit sinds een verbouwing een paar jaar geleden vrijwel alles bij elkaar. Hoef sindsdien niet eens meer een stukje naar de apotheek te lopen als ik iets voorgeschreven krijg, want die heeft daar tegenwoordig ook een dependance zitten.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #189

Bericht door Aking »

Dat ik zometeen maar weer eens ruim 24 uur in de trein door ga brengen :Y

Uiteraard passeer ik daarbij het enige stukje spoor in Europa dat ik liever skip, maar waar ik niet omheen kom :(
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #189

Bericht door Z2N »

Goede reis! :)

En welk stukje spoor bedoel je?
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #189

Bericht door Aking »

Thanx!

En dat betreft Beograd - Vršac - Timisoara Nord. Een stukje van 160km waar je een uur of 5 over doet :X :N
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #189

Bericht door Michael »

Gisteravond is het dus iets teveel geworden toen ik aan het werk was. Was continue buiten adem en totaal energieloos. Lopen ging ook moeilijk. heb me toen op laten halen door mijn moeder en ben naar huis gegaan. Nu gaat het wel weer.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #189

Bericht door Stefan »

Aking schreef:Thanx!

En dat betreft Beograd - Vršac - Timisoara Nord. Een stukje van 160km waar je een uur of 5 over doet :X :N
Ergens tussen Boekarest en Galati heb je ook zo'n stuk... Weet niet meer precies waar, weet wel dat we ergens 1,5 uur lang 30 km/h gereden hebben. :') :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #189

Bericht door Aking »

Mjah dat kan dan vermoedelijk nog in enigszins degelijk materieel, hier is Beograd - Timisoara lightrailstoptreinmeuk wat bij elke boom (en elke overweg) stopt :X
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #189

Bericht door Stefan »

Haha, ja.. Daar heb je inderdaad nog wel een punt. Hoewel.. Heb toen ook een uur of 5-6 knie aan knie gezeten met m'n overbuurman. :lol:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
albertjan96
Berichten: 555
Lid geworden op: do 19 mar 2015, 21:51
Locatie: Arnhem

Re: Mag ik even kwijt #189

Bericht door albertjan96 »

OVzoeker.nl heeft nogal een update gehad, jammer dat het nu niet meer mogelijk is om per vervoerder de voertuigen weer te geven :(
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #189

Bericht door Z2N »

Michael schreef:Gisteravond is het dus iets teveel geworden toen ik aan het werk was. Was continue buiten adem en totaal energieloos. Lopen ging ook moeilijk. heb me toen op laten halen door mijn moeder en ben naar huis gegaan. Nu gaat het wel weer.
Misschien toch maar iets eerder bloed laten afnemen? Dit is best serieus. -o-
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #189

Bericht door Michael »

Ik denk gewoon dat dat kwam omdat ik die nacht ervoor maar 2 uur had geslapen. Gisteren had ik namelijk energie te veel en was ik behoorlijk druk. Ook vandaag voel ik me gewoon prima. Zelfs beter dan de afgelopen dagen.

Vannacht op het werk was er een jongen behoorlijk vervelend en weigerde te vertrekken op verzoek van de beveiliger. Hij ging zich uiteindelijk ook nogal heftig verzetten waarna hij tegen de grond is gewerkt. De politie heeft hem vervolgens geboeid afgevoerd naar het bureau waar hij even 5 uurtjes de cel in mocht waarna hij met een geldboete voor verstoring van de openbare orde naar huis is gestuurd.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 63 gasten