Mag ik even kwijt #190

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #189

Bericht door Daniel »

@Fles: Geniale actie :wink:

Ik houd het dan maar bij fruit bij de koffie op 't werk... We hebben geloof ik een beetje een overvloed daarvan deze week met nogal wat collega's die vrij zijn :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #189

Bericht door ODRAIL »

Vanmiddag had ik een bami hap bij de thee :wink: . Gratis ... anders werd ie weg gegooid.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #189

Bericht door JWM »

Geen soep?
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5812
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt #189

Bericht door isadora »

Nou ja, bamihap bij de thee :X , klinkt al bijna als bamisoep.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #189

Bericht door Wubbo »

Afgelopen weekend is een collega van me overleden, en de vader van een (andere) collega van me, en de moeder van (nog een andere) collega van me.

Het was een rare maandag op het werk.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #189

Bericht door ODRAIL »

JWM schreef:Geen soep?
Nee geen soep. Die sla ik op maandag op het werk meestal over. De reden is dat ik vaak 's avonds thuis weer soep eet (restantje van het weekend).
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #189

Bericht door ODRAIL »

Wubbo schreef:Afgelopen weekend is een collega van me overleden, en de vader van een (andere) collega van me, en de moeder van (nog een andere) collega van me.

Het was een rare maandag op het werk.
Gecondoleerd.
Etienne
Donateur
Berichten: 7907
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Etienne »

Vanochtend moesten mijn linker verstandskiezen er uit getrokken worden. Voor de bovenste moest zelfs nog een extra verdoving bij gedaan worden, omdat dat zo'n pijn gaf. :cry:
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Jef400 »

Auw. Ik weet hoe dat voelt. Paar maanden terug is bij mij ook mijn verstandskies linksboven getrokken.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Michael »

Zojuist de uitslag van mijn bloedonderzoek gehad. Alles is prima in orde. Waarschijnlijk was het dus gewoon een virusje ofzo.
BrengMe
Donateur
Berichten: 2073
Lid geworden op: za 04 aug 2012, 22:02
Locatie: Zwolle

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door BrengMe »

Gelukkig!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #189

Bericht door Fles »

JWM schreef:Geen soep?
Ik denk dat er nog wat appels geraspt moeten worden :mrgreen:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Suus »

Ik moet maar een site starten die "De vrouw in stoel 31" heet :')

Elke keer als ik voor één of twee personen bij Thalys in de tweede klas boek krijg ik stoel 31 (en bij een tweede persoon ook stoel 32) in rijtuig 15 toegewezen :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Fles »

Het is een complot! :P
Timon91
Berichten: 871
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 14:24
Locatie: Arnhem

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Timon91 »

Bee schreef:Ik moet maar een site starten die "De vrouw in stoel 31" heet :')

Elke keer als ik voor één of twee personen bij Thalys in de tweede klas boek krijg ik stoel 31 (en bij een tweede persoon ook stoel 32) in rijtuig 15 toegewezen :P
Ik heb hetzelfde gehad met de EuroNight Jan Kiepura: elke keer als ik voor €29 p.p. een enkele reis kocht van Amsterdam naar Poznań/Warszawa of de andere kant op kreeg ik (met twee personen) stoel 53 en 55 toegewezen. Aangezien dat aannemelijk de eerste stoelen zijn die verkopen/verkochten voor die rit zullen ze het rijtuig wel vanaf daar vullen ofzo :')
Mijn Flickr account.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Fles »

Ik ga een zwar weekend tegemoet. Ik wou gewoon zaterdag de ijssel oversteken en op de Worp gaan kamperen. Dat gaat ook wel gebeuren. Maar nu hoor ik ineens dat er zondag in Ruurlo een feest is omdat een maat van me jarig is, dus dan ga ik daarheen. Op de fiets. Met de kar. Op de terugweg blijf ik maar gewoon op werk hangen, ligt toch op de routen
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Ardan »

Op de fiets van Devsko naar Ruurlo? Is een mooi stuk :) Ik heb het andersom eens gedaan in 2008, toen ik mijn fiets van het ouderlijk huis naar mijn huis bracht. Tot Ruurlo met de trein en de rest fiepsen :)
Als het fietstreinkaartje niet zo achterlijk duur was vergeleken met een normaal kaartje zou ik het veel vaker doen, ergens heen fietsen en met de trein terug.

Ach morgen ook een mooi ritje maken. Naar Beekbergen en Loenen, fluitketeltje van de VSM bekijken en die waterval daar eens bezoeken. Kilometertje of 60 denk ik :)
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Fles »

Maat van me woont in ruurlo, en die verwacht totaal niet dat ik helemaal daarheen kom. Maat van hem sprak me op Facebook aan "eeej zondag feestje van Tim, kom je?" Ja, wat doe je dan he :)

Dus dat wrdt niet alleen 35 km fietsen, maar ook 35 km met volle belading. Tent, matje, slaapzak, kussen, toiletspullen, schone kleren. EN twee kratten bier en een fuckload barbecuevlees natuurlijk
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Ardan »

Hm die hele shitzooi had ik toch wel eerst effe thuis afgezet, je komt er toch praktisch langs :P Je hebt ook de wind tegen he!
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Fles »

ja zo gaat het ook :Y eerst langs huis en dan alleen meenemen wat nodig is
Gebruikersavatar
Visgraatmodel
Berichten: 613
Lid geworden op: zo 28 dec 2014, 23:09

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Visgraatmodel »

Ik sta op een wachtlijst voor de iPhone SE (5S van buiten, 6S van binnen) en volgens de Genius kan de levering verschillen van 3 weken tot anderhalf maand, iets met schaarste in heel de wereld ofso.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Fles »

first world problems. Gecreëerde schaarste. En jij doet er gewoon aan mee :') .
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Fles »

Fles schreef:Dus dat wrdt niet alleen 35 km fietsen, maar ook 35 km met volle belading. Tent, matje, slaapzak, kussen, toiletspullen, schone kleren. EN twee kratten bier en een fuckload barbecuevlees natuurlijk
Ja dit gat natuurlijk niet door he. Met je dwaze ideeën. Veel te ver natuurlijk. En bovendien is de halve Achterhoek zondag afgesloten voor de Giro.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door marvinkok »

Zow... Gister hele dag bruiloft gehad, in goede Achterhoekse traditie, dus gemuudelijk en met meer dan genoeg eten en drinken. Goede aftrap van het bruiloft-seizoen, eerste van 3 in de vriendengroep dit jaar, en ook nog 1 van een neefje. Een van de bruiloften wordt eind oktober in Beieren gehouden, heel vervelend ;)
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Ardan »

Fles schreef:
Fles schreef:Dus dat wrdt niet alleen 35 km fietsen, maar ook 35 km met volle belading. Tent, matje, slaapzak, kussen, toiletspullen, schone kleren. EN twee kratten bier en een fuckload barbecuevlees natuurlijk
Ja dit gat natuurlijk niet door he. Met je dwaze ideeën. Veel te ver natuurlijk. En bovendien is de halve Achterhoek zondag afgesloten voor de Giro.
_O- Ik wist dat dit ging gebeuren :D
Ik doe ook maar wat
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten