Het Grote Blundertopic

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Geert »

Ik heb ook nog nooit een ontploffend ei meegemaakt en ik doe ze altijd pas in het water als het kookt. Enige wat wel eens misgaat (met een te klein pannetje) is dat ze te hard heen en weer stuiteren maar dat is iets anders...
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12827
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Hainje »

*wervende stem*

Na het knallende succes van de plofkip, nu ook het plofei.
Het plofei staat garant voor een explosief lekker ontbijt.
Een ervaring die nog lang blijft nadreunen.
In tegenstelling tot het biologische ei, is het plofei geen aanslag op uw portemonnee!

Nu te koop bij uw supermarkt!
🍉
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door JWM »

Waarom heb je in de supermarkt eigenlijk wel een overvloed aan beter-leven eieren en niet aan beter leven vlees?
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39189
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Het Grote Blundertopic

Bericht door Daniel »

Dat ligt allicht aan de supermarkt waar je heen gaat. Zat beter leven vlees hebben ze hier bij de Plus i.i.g.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50903
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Suus »

Al het varkensvlees is tegenwoordig toch wel zo'n beetje Beter Leven? En anders moet je een hippe supermarkt als de Marqt bezoeken (en elke keer met een huilende portemonnee naar buiten lopen) :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door JWM »

Ow oke, ik eet nauwelijks nog vlees en koop het ook praktisch nooit meer :)
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Jef400 »

Bee schreef:Al het varkensvlees is tegenwoordig toch wel zo'n beetje Beter Leven? En anders moet je een hippe supermarkt als de Marqt bezoeken (en elke keer met een huilende portemonnee naar buiten lopen) :P
En er drie jaar later achter komende dat je andermaal in een scam bent gelopen :?:
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
DrechtBlub
Berichten: 1224
Lid geworden op: za 03 mei 2014, 20:43

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door DrechtBlub »

De jumbo heeft inmiddels, hier tenminste op meer dan de helf van zijn vlees een sterretje beter leven zitten. Ook een redelijk aantal bij de Lidl ook. Waar ik in de jumbo dit tegenkwam: Beenham, 1 ster beter leven. Yorkham (Duurder) geen beter leven.


Plofkip, Plofei, en als het aan snackfabrikanten ligt straks ook "Plofjij" :roll: :')
Ik blub in het Drecht.
Michael
Berichten: 11764
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Michael »

Ik zat vanmiddag in de bus naar Breda en moest er bij de halte Oude Baan uit. Alleen was ik een beetje ingedut en schrok ik wakker van de halteomroep van de halte Terheijdenseweg (1 halte verder). Ben daar maar uitgestapt en teruggelopen :oops:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39189
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Daniel »

Vanwege een ADV dagje m'n out-of-office reply aangezet op het werk, zet ik erin dat ik maandag terug ben. Heel Pinksteren over het hoofd gezien :-P
Toch maar even via de webmail gecorrigeerd, da's dan weer handig van de cloud.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Michael
Berichten: 11764
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Michael »

Ik liep gister op het werk rond met mijn riem verkeerd in mijn broek. Toen ik al een uurtje of 5 aan het werk was kwam een collega maar even op het idee om het te vertellen. En ik maar denken waarom mijn broek steeds half afzakte :oops:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50903
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Suus »

Bee schreef:Vervolg van de Credit Card saga: vandaag ontving ik een nieuwe kaart, met weer onjuiste gegevens. Bij de klantenservice werd ik nadat ik alles verteld had aan de medewerkster domweg doorverbonden en kon ik mijn hele verhaal opnieuw doen en nu beloven ze dat het echt opgelost gaat worden.

Nog een foute kaart en ik ben er weg.
Vervolg van de Credit Card saga. Volgens de ING was een productiefout opgetreden bij het maken van mijn nieuwe kaart waardoor hij niet verstuurd kon worden. De naam op de kaart was namelijk gewijzigd maar het kaartnummer niet en dat mag niet, waardoor productie van de kaart was geweigerd. Helaas moest ik daar eerst zelf achteraan voordat ze ontdekten dat het gebeurd was, het zou nu nog eens zes werkdagen moeten duren voordat ik het een nieuwe kaart ontvang. :')

Ondertussen ontdekt dat de Gamma een voordeligere creditcard heeft (eerste jaar gratis en bij besteding van 500 euro per jaar ongeacht waar blijft hij het volgende jaar ook gratis), dus als het fout is heb ik meteen een alternatief achter de hand.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50903
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Suus »

En omdat ik zo ontzettend veel liefde heb voor de verschillende onderdelen van de voormalige PTT heb ik nu ook ruzie met de KPN over een procedure omtrent een mobiel abonnement.

De Mijn KPN-website beweerde dat het telefonisch moest gebeuren. De klantenservice op 1200 beweert dat om te voorkomen dat KPN terroristische activiteiten zou ondersteunen de handeling in een KPN-winkel moet gebeuren. Eenmaal bij de KPN-winkel werd beweert dat het online in Mijn KPN kon. Nadat ik er over had geklaagd bij de telefonische klantenservice is de tekst van de website gehaald maar werd ik toch weer teruggestuurd naar de winkel, waar ik dan maar weer naar de telefonische klantenservice werd doorgestuurd. Toen heb ik maar de klantenservice in de KPN-winkel staan bellen en daarna gingen de medewerker van de klantenservice en van de winkel via mijn telefoon ruzie maken. Maar de procedure is nog steeds niet uitgevoerd. :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6033
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door AppleMoose »

Lekker professioneel weer :')
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39189
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Daniel »

Lekkere soaps raak jij toch steeds in verzeild Bee...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21353
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Meltrain »

Bee's leven is een soap... (A)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
dylanwild94
Berichten: 6187
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door dylanwild94 »

GTST is er niets bij. :')
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6466
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Daantje »

Veel creditcards zijn voordeliger dan die van de ING maar vaak heb je dan wel een slechtere wisselkoers en koersopslag voor vreemde valuta. Als je hem daarvoor veel gebruikt is het wel de moeite om dat nog even te checken. Voor ons de reden om toch maar bij ING te blijven.
Michael
Berichten: 11764
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Michael »

Gisteren heb ik de halve dag met mijn T-shirt binnenstebuiten rondgelopen :oops: En mijn zusje die het opviel vond het nodig om dat lekker hard te roepen zodat de hele winkel waarin we stonden het kon horen :oops:
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Ronald »

Michael schreef:Ik liep gister op het werk rond met mijn riem verkeerd in mijn broek. Toen ik al een uurtje of 5 aan het werk was kwam een collega maar even op het idee om het te vertellen. En ik maar denken waarom mijn broek steeds half afzakte :oops:
Michael schreef:Gisteren heb ik de halve dag met mijn T-shirt binnenstebuiten rondgelopen :oops: En mijn zusje die het opviel vond het nodig om dat lekker hard te roepen zodat de hele winkel waarin we stonden het kon horen :oops:
Misschien maar eens een spiegel vragen voor je verjaardag?
Michael
Berichten: 11764
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Michael »

Ik denk dat dat wel een goed idee is ja :lol:
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12827
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Hainje »

Originele post.

Zit de hele dag op ovzoeker te kijken hoe de zondagomlopen bij Arriva Brabant in elkaar steken, kom ik er aan het eind van de avond achter dat ik lijn 156 Den Bosch - Eindhoven straal ben vergeten toe te voegen op mijn lijst. D'oh!! :')

Nou ja, als ik met SRE aan de gang ga maar meenemen.
🍉
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door JWM »

Maar hoeveel omlopen zijn er nu?
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12827
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Hainje »

JWM schreef:Maar hoeveel omlopen zijn er nu?
Eerst nog even de storende tikfouten eruit halen en corrigeren. ;)
🍉
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door JWM »

Je voert de spanning wel op zeg.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten