OVer Afwijkingen in Materieelinzet #37

Hier vind je de oude reiservaringentopics tot en met augustus 2018.
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet #37

Bericht door Gekko123 »

Die 11756 was Utrecht met +11 vertrokken. Het nieuws over de aanrijding bereikte het personeel van de trein ergens tussen pakweg Gouda Goverwelle en Oudewater.

De informatievoorziening over deze storing was trouwens ook van het niveau "zoek het zelf maar lekker uit". Allereerst de hc van de 11756 die mij (ik moest naar Ypenburg toe) geen advies kon geven omdat er toch niks naar Zoetermeer en Den Haag zou rijden. Toen er langzaamaan wat meer bekend was gaf de storingsinformatie aan geen treinverkeer tussen Zoetermeer en Den Haag Centraal. In werkelijkheid bleken de sprinters nog door te rijden naar Den Haag Ypenburg.
Dat was echter niet alles wat niet helemaal correct was. Er werd onder andere voor reizigers tussen Voorburg en Den Haag Centraal verwezen naar de tram. En ook reizigers tussen Voorburg en Gouda dienden gebruik te maken van de tram. Alleen jammer dat er geen trams stoppen bij station Voorburg, laat staan Gouda. Wat mij positief verraste was het feit dat er door het aanwezige NS-personeel in Gouda werd gezegd dat de tramlijnen 3 en 4 van HTM tussen Zoetermeer en Den Haag gratis waren (of dat ook zo was heb ik niet uitgetest, aangezien ik zelf naar Den Haag Ypenburg moest).
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten