Het Grote Blundertopic

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12829
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Hainje »

Je zit serieus te wachten op de uitslag? Afbeelding
🍉
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door JWM »

Ja :Y
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Aking »

Ja Hainje! Opschieten! :twisted:

Ons een beetje lekker maken hier -o- :')
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50906
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Suus »

Vervolg van de creditcard-saga: mijn creditcard is schijnbaar afgelopen nacht automatisch geblokkeerd, want ik krijg nu een mail dat een terugstoring van 200 euro door een webwinkel mislukt is -o- Maar er is wel een nieuwe creditcard met een ander nummer in Mijn ING verschenen, dus er lijkt nu toch iets te gebeuren.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50906
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Suus »

En verrek, vanmiddag lag er na zes weken aanmodderen met de ING dan toch eindelijk een creditcard met de juiste gegevens op de deurmat. En men heeft ook gelijk maar het pasje van de reisverzekering aangepast, daar was ook al weken niets meer gebeurd sinds ik contact had opgenomen.

En zowaar lijkt ook KPN een buiging gemaakt te hebben, nadat de manager van de winkel een aantal zeer onbeschofte vragen had gesteld en hij een aantal zeer onbeschofte vragen terug had gekregen kon hij echt niet anders meer en is de registratie van mijn telefoonabonnement ook aangepast.

Nog één echte hindernis te gaan: de OV-Chipkaart. Want daar kreeg ik voor een belachelijke €12,50 een duplicaat van mijn oude kaart toegestuurd, dat was ook niet helemaal de bedoeling :x
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door JWM »

Is 'het veranderen van gegevens' dit gezeur allemaal wel waard :P
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50906
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Suus »

Alles was goed is gegaan heb ik niet verteld natuurlijk, dat is maar saai :P
  • De bankpas was na een bezoek aan het ING-kantoor binnen 48 uur vervangen. De oude was niet geblokkeerd, maar dat is een schoonheidsfoutje.
  • Thalys had met een chatsessie alles binnen 3 minuten aangepast, zelfs alle treintickets zijn van naam veranderd terwijl dat eigenlijk niet altijd mag. Kaart zou pas aangepast worden als ik een statuswijziging zou krijgen (= toevallig vandaag gebeurd)
  • NS had binnen 5 minuten bellen alle gegevens voor de facturen/inlog aangepast. Alleen de OV-chipkaart konden ze niet regelen, dat is nog een lopend drama.
  • NA had het in 1 minuut aangepast, nieuwe zorgpas lag de volgende dag al op de deurmat. Alleen lopen daar nog niet alle computers synchroon, ook qua adressen gaat het soms fout.
  • IKEA stuurde met één druk op een knop op de website een nieuwe kaart toe.
  • Albert Heijn was ook zo aangepast, alleen kwamen daar verbazingwekkend genoeg nog wel oude initialen tevoorschijn op de facturen van de thuisbezorgdienst (die heb ik niet eens ingevuld daar), maar daar zijn ze nu bij de klantenservice mee bezig, want die snappen het ook niet.
Belastingdienst, Zwitserleven, DUO, Huisarts, Apotheek gingen allemaal automatisch mee met de GBA. STIPP vreemd genoeg niet, maar daar heb ik een waardeoverdracht voor lopen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39190
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Daniel »

Leuk zo'n middagje glaswerk uitzoeken op 't werk, wat we daar allemaal tegenkwamen... natuurlijk dingen waarvan niemand eigenlijk wist wat het was, maar we hadden ook verwarmingsmantels waar geen enkele kolf in paste en andersom ook kolven die in geenenkele verwarmingsmantel pasten. Tja, bestelblundertje zit in een klein hoekje.
Ook mooi: verloopstukjes van de ene naar de andere aansluiting die alleen middels weer een ander verloopstukje op de rest van 't glaswerk zouden passen :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
PatrickM
Berichten: 1978
Lid geworden op: za 10 jan 2015, 21:46
Locatie: Hasselt (B)

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door PatrickM »

Rij net langs Nieuwerkerk, Busstation, en zie daar een Integro staan. Dus ik denk: He, waarom rijdt de 133 met Integro? Bedenk ik me dat het pas vrijdag is :') Dat is nou het nadeel aan vrije dagen...
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Jef400 »

Van afgelopen week. Ik loop pa even te helpen met het tillen van plexiglazen wandjes. Tik ik zachtjes tegen de tuinlantaarn aan. Kantelt die heel sloom en valt hij zo om :oops:
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Michael
Berichten: 11764
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Michael »

Michael schreef:Ik liep gister op het werk rond met mijn riem verkeerd in mijn broek. Toen ik al een uurtje of 5 aan het werk was kwam een collega maar even op het idee om het te vertellen. En ik maar denken waarom mijn broek steeds half afzakte :oops:
Je zou denken dat een ezel zich niet 2 keer aan dezelfde steen stoot. Toch wel dus. Gisteren maakte ik wederom deze blunder :oops:
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21355
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Meltrain »

henk1234 schreef:Rij net langs Nieuwerkerk, Busstation, en zie daar een Integro staan. Dus ik denk: He, waarom rijdt de 133 met Integro? Bedenk ik me dat het pas vrijdag is :') Dat is nou het nadeel aan vrije dagen...
https://youtu.be/FMp61aKDq58?t=42s

Ik snap hem niet... :@
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Hendrik
Berichten: 2547
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Hendrik »

Ik evenmin...
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13193
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Z2N »

Ik denk dat Henk1234 zelf een vrije dag had, en daarom voor de verandering op een doordeweekse dag in een bus zat waar hij anders alleen in het weekend in zou zitten. En dat hij daardoor andere bussen tegenkwam dan in het weekend. Ik moest er ook even over nadenken... :')
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Ardan »

tiswat
Ik doe ook maar wat
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Aking »

Tactical international swat?
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12829
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Hainje »

Had voor vanavond een bamirecept met zelfgemaakte pindasaus op het menu staan. Tussen de groenten had ik ook een rode peper gedaan.
Omdat van de week mijn verstandskiezen zijn getrokken gooi ik mijn maaltijden door de blender heen om er een puree van te maken. Zodoende dat ik de bami, groenten en pindasaus in de blender deed. Op eens bedacht ik mij: heb ik het pepertje er wel uitgehaald? Dus even proeven.... nou ik was....
🍉
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Aking »

De peper heeft je pepertje doen verdwijnen?
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12829
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Hainje »

?
🍉
PatrickM
Berichten: 1978
Lid geworden op: za 10 jan 2015, 21:46
Locatie: Hasselt (B)

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door PatrickM »

het liedje citerend:
This girl is on fire!
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12829
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Hainje »

Oh :')

Neen, dichterlijke vrijheden enz jwz.
🍉
dylanwild94
Berichten: 6187
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door dylanwild94 »

past deze er toch beter bij.
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
PatrickM
Berichten: 1978
Lid geworden op: za 10 jan 2015, 21:46
Locatie: Hasselt (B)

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door PatrickM »

Ben nog niet helemaal wakker geloof ik :')

Moet ik voor een practicum cola koolzuurvrij maken. Dus, ik doe cola in een reageerbuis, doe er een dopje op en ga schudden. Vergeet alleen dat er nog prik op zit...
chemie
Berichten: 672
Lid geworden op: do 01 mei 2014, 12:01

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door chemie »

Als je die cola niet drinkbaar meer hoeft te zijn, zou je gewoon een portie gootsteenontstopper - of ander type base - erbij kunnen gooien :D
PatrickM
Berichten: 1978
Lid geworden op: za 10 jan 2015, 21:46
Locatie: Hasselt (B)

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door PatrickM »

Neuh, ik moest de PH bepalen. Dan is het niet echt prettig als er nog een andere base doorheen zit.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 gasten