Het Grote Blundertopic

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39191
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Daniel »

henk1234 schreef:Moet ik voor een practicum cola koolzuurvrij maken. Dus, ik doe cola in een reageerbuis, doe er een dopje op en ga schudden. Vergeet alleen dat er nog prik op zit...
Nouja, daarna zal 'ie wel koolzuurvrij geweest zijn. Of 'ie nog in het buisje zat is dan weer een ander verhaal :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
busfanNL
Berichten: 2193
Lid geworden op: zo 07 feb 2016, 14:58

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door busfanNL »

henk1234 schreef:Ben nog niet helemaal wakker geloof ik :')

Moet ik voor een practicum cola koolzuurvrij maken. Dus, ik doe cola in een reageerbuis, doe er een dopje op en ga schudden. Vergeet alleen dat er nog prik op zit...
Dan doe je suiker erin en voila.
Michael
Berichten: 11765
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Michael »

Afgelopen dinsdag is er bij ons een nieuwe modem geleverd door Ziggo omdat de oude zijn beste tijd had gehad. Ziggo af aan dat we die oude modem gratis naar de mileustraat konden brengen. Dus ik dacht dan kan ik het meteen combineren met wat andere spullen die ook naar de milieustraat moesten. Dus vandaag dat maar eens geregeld. Alles naar de milieustraat gebracht. Alleen kwam ik er later achter dat ik iets vergeten was. Nu voelen jullie hem vast al aankomen: Ik was dus de modem waarvoor ik in eerste instantie naar de milieustraat ging vergeten :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Suus »

IKEA heeft afgelopen zaterdag een enorme stapel dozen bij mij thuisbezorgd, helaas zat er ook een doos bij die niet voor mij was. Nu duurt het 12 dagen voordat ze dit komen ophalen en bij de juiste persoon bezorgen. Ik zou bijna overwegen zelf bij de ander langs te gaan om het af te leveren, heel ver is het niet...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6470
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Daantje »

Hopelijk geen enorme doos waar je eigenlijk geen plek voor hebt....
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Suus »

Het is gelukkig een redelijk kleine doos en ook maar zes kilo. Volgens de telefoniste is het een oplegtafel voor een commode, die heb ik niet heel erg nodig :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21361
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Meltrain »

Ik wilde op Facebook iets vragen aan Greenpeace, maar ik vroeg het per ongeluk aan Greenchoice. :X
Ik kwam er nog wel zelf achter net voordat de medewerker antwoordde.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6470
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Daantje »

Whaha, :D
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Suus »

Moet je 33400 euro betalen aan de Belastingdienst, gebruik je het verkeerde betalingskenmerk, niet die voor maart maar voor april. :')

Dus kwam er een naheffingsaanslag met een boete van 970 euro, uiteraard direct gereageerd met een bezwaarschrift. Dat de uitspraak bezwaarschrift positief zou uitvallen was uiteraard verwacht, dat er nog een vermindering zou volgen van de boete + 3 euro extra was echter wel onverwacht :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39191
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Daniel »

Was vanmorgen als een van de eersten op 't werk en trof toen ik koffie ging halen opeens een diverse natte plekken in het plafond aan ter hoogte van de automaat. Bizarre situatie is dat: de lekkage komt daar eigenlijk altijd terug net nadat de plafondplaten weer vernieuwd zijn omdat men denkt de oorzaak gevonden te hebben. Record staat volgens mij op 24 uur na vervanging weer een stortbui uit het plafond, nu hebben de nieuwe platen het drie dagen droog gehouden :P

Maargoed, laddertje erbij en even gekeken boven het systeemplafond of 't weer van dezelfde plek kwam. En dan uiteraard er precies recht onder staan als je de plaat weer terug doet... plafondplaatgruis smaakt niet lekker heb ik bij deze vastgesteld :wink:
Later op de dag stond in één van de labs een klok stil, dus maar even de tafel op geklommen om er een nieuw batterijtje in te doen. Die ging al even mee bleek, kon vervolgens de spinnenwebben uit m'n haar kloppen :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door JWM »

Bee schreef:Moet je 33400 euro betalen aan de Belastingdienst,
Prive? Als je zoveel belasting mag betalen ben ik best jaloers op je salaris :o
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Aking »

Volgens mij zat mevrouw Bee ergens op de administratie, dus dat is vast niet privé :wink:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Suus »

JWM schreef:
Bee schreef:Moet je 33400 euro betalen aan de Belastingdienst,
Prive? Als je zoveel belasting mag betalen ben ik best jaloers op je salaris :o
Gelukkig hoef ik niet elke maand dat bedrag privé aan de belastingdienst over te maken, de Staatsloterij heeft mijn huis tot nu toe stilletjes overgeslagen :cry:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Aking »

Gelukkig?

Ik zou ergens best blij zijn als ik dat elke maand over mag maken, want dan houd ik toch minimaal ongeveer eenzelfde bedrag over :Y
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39191
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Daniel »

Tijdje terug had ik 'n spiegel bij de IKEA aangeschaft en blunder 1 was 'm op een deur bevestigen met spiegeltape... dat ding zakte er door werking van de deur dus langzaam weer af. In plaats daarvan wilde ik 'm vervolgens alsnog aan een muur ophangen, maar blundertje 2: kon dus nergens meer de bevestigingsmaterialen meer vinden :P

Ik dus afgelopen zondag even naar de plaatselijke IKEA voor een bezoekje aan de klantenservice, maar daar hadden ze dit specifieke onderdeel niet liggen. Ze konden het wel voor me bestellen, dan kreeg ik het gratis thuis. Prima dacht ik zo, zeker voor iets wat ik zelf kwijtgemaakt had. Krijg ik vandaag dus gewoon even post uit Zweden van "IKEA Components AB", dat ze dat nog gratis doen :)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13549
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Wubbo »

Ik stond vanmiddag onder de douche, toen ik me afvroeg waarom ik mijn bril niet op had :X
waldo79
Berichten: 7642
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door waldo79 »

Oh, die zet ik juist af voor het douchen :mrgreen:
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Ardan »

Ik stap de lift in en druk op 4.
Deuren gaan dicht.
....
...........
Hee waarom gebeurt er niks, lift alwéér stuk?
....
..............
....................
Oh wacht ik bén op 4, ik wil naar 0..
Ik doe ook maar wat
Michael
Berichten: 11765
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Michael »

:lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Suus »

Bee schreef:Moet je 33400 euro betalen aan de Belastingdienst, gebruik je het verkeerde betalingskenmerk, niet die voor maart maar voor april. :')
Vervolg: er kwam een tweede boete van 15 euro omdat het bezwaarschrift niet volledig was ingelezen, dus er kwam een tweede bezwaarschrift om die boete aan te vechten.

En toen gebeurde er een mirakel: De Belastingdienst ging uit zichzelf bellen :shock: :shock:

Boete ingetrokken, maar intern verrekenen gaat niet meer lukken dus moet het bedrag eerst teruggestort worden en dan opnieuw overgemaakt worden, maar er is tegelijkertijd ook een betalingsuitstel verleend zodat er geen boetes betaald hoeven te worden zolang Apeldoorn bezig is met terugstorten :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10588
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door trolly »

Bee schreef:En toen gebeurde er een mirakel: De Belastingdienst ging uit zichzelf bellen :shock: :shock:
Dit land gaat he-le-maal naar de verdoemenis -o-
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39191
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Daniel »

Tja, de Belastingdienst... ik had dus eerder dit jaar m'n voorlopige teruggave aangepast i.v.m. een gewijzigde situatie. Resultaat is dat ik meer terug krijg, maar in plaats van dat ze gewoon in één keer een hoger maandbedrag uitbetalen krijg ik nu elke maand twee bijschrijvingen van de Belastingdienst :P Jawel, het bedrag wat ik extra van ze terugkrijg komt dus keurig in opgedeeld in maandelijkse termijnen van een paar euro als losse uitbetaling naast de teruggave die ik al maandelijks ontving.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Aking »

trolly schreef:
Dit land gaat he-le-maal naar de verdoemenis -o-
Dat is het al een flinke tijd :Y :')
Michael
Berichten: 11765
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Michael »

Ik liet vanmiddag op het werk een torkrol in de friteuse vallen. Ik heb gelukkig een goed reactir vermogen anders had ik wat brandwondjes gehad vrees ik
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door STF »

Smaakt dat nou lekker, zo'n gefrituurde TORK-rol?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 176 gasten