Mag ik even kwijt #194

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12816
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #192

Bericht door Hainje »

Aking schreef:@hendrik: waar woon je precies? En heb je een beetje een fatsoenlijke fiets? 8-) (A)
Dan ga jij hem zeker jatten en in dat Oostblok van je verpatsen?!?!?!?!1!??one!! Die Oostblokkers zijn ook allemaal hetzelfde :N
🍉
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #192

Bericht door Aking »

Ik ben nog gewoon een oerkaas kankahboef! 8-)

Al komt het verder wel redelijk op hetzelfde neer allemaal :Y *O*

Overigens hebben ze in Novi Sad op de Gipsy markt wel een briljante slogan:

"kom langs, je fiets is hier al" :mrgreen:

(en dat is geen grap :P )
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #192

Bericht door STF »

Hier in Luxemburg is de kans groot dat je fiets zonder slot er een dag later nog gewoon staat, wie wil nou in een heuvelachtig land een fiets hebben? :Y
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #192

Bericht door Ardan »

Ik heb mijn fiets eens bij de supermarkt met huissleutels en al laten staan: stond er tot mijn grote opluchting gewoon nog bij terugkomst.
Ik heb mijn fiets (zonder huissleutels, maar mét fietssleutel) zelfs eens een hele nacht op het station gehad en de volgende dag stond hij er nog... maar dat was wel écht mazzel hebben want toen de ondergrondse stalling nog niet verbouwd en gratis was kwakte iedereen de fiets overal zo neer en werd er vreselijk veel gejat.
Ik doe ook maar wat
Chrysa
Berichten: 7995
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #192

Bericht door Chrysa »

STF schreef:Hier in Luxemburg is de kans groot dat je fiets zonder slot er een dag later nog gewoon staat, wie wil nou in een heuvelachtig land een fiets hebben? :Y
Hier in het dorp ook, heb vroeger jarenlang mijn fiets gewoon op de oprit tegen een muur aangezet, en hij was nog nooit gejat.
PatrickM
Berichten: 1978
Lid geworden op: za 10 jan 2015, 21:46
Locatie: Hasselt (B)

Re: Mag ik even kwijt #192

Bericht door PatrickM »

Ik ga het toch maar niet proberen. Heb het een keer gedaan op school. Toen ik 7 uur later terugkwam, stond hij er gelukkig nog. Nu vergeet ik het niet meer omdat ik mijn accu er nu afhaal om hem op school op te laden, maar nu vergeet ik telkens m'n accu :') . Maargoed, scholieren pakken hier vaak genoeg een fiets mee die niet op slot staat, gewoon omdat ze even naar de Agri moeten. Als je dan de volgende dag een rondje langs de supermarkten doet, dan heb je hem weer terug.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6030
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #192

Bericht door AppleMoose »

Abonnement is nog niet eens actief maar ik ben nu al klaar met Ben -o-
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #192

Bericht door Suus »

Kan ik mijn abonnement van de Belastingdienst ook opzeggen? Hoewel ik eindelijk eens een Mededeling van de "Chef van het bureau" ontving waarmee in ieder geval hun laatste ridicule plannetje is afgeblazen :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21334
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #192

Bericht door Meltrain »

Ronaldussen schreef:Abonnement is nog niet eens actief maar ik ben nu al klaar met Ben -o-
Hun nieuwe reclameleus: Daar Ben je mooi klaar mee! :pos:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6030
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #192

Bericht door AppleMoose »

Dat zou de lading goed dekken ja :P
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #192

Bericht door Jef400 »

Morgen maar eens naar Zeeland toe. Al een jaartje niet meer geweest en toch best een leuk gebied :pos:
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Chrysa
Berichten: 7995
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #192

Bericht door Chrysa »

Net de diplomauitreiking van mijn middelbare school achter de rug. Jezus, wat duurt dat allemaal lang.
JeffreyMeijer schreef:Morgen maar eens naar Zeeland toe.
Ooh, klinkt leuk. Waar in Zeeland? Zeeuws-Vlaanderen heeft een aantal leuke dorpjes.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #192

Bericht door Aking »

Hoppetaa! Nog een half uurtje en dan gaat het Exit festival weer van start! *O*

5 jaar geleden was ik er voor het eerst, nu is het een thuiswedstrijd :o :D
PatrickM
Berichten: 1978
Lid geworden op: za 10 jan 2015, 21:46
Locatie: Hasselt (B)

Re: Mag ik even kwijt #192

Bericht door PatrickM »

JeffreyMeijer schreef:Morgen maar eens naar Zeeland toe. Al een jaartje niet meer geweest en toch best een leuk gebied :pos:
Zeeland heuj *O*
Bedenk me net dat ik morgen naar Flakkee moet -o- ...
Chrysa schreef:Ooh, klinkt leuk. Waar in Zeeland? Zeeuws-Vlaanderen heeft een aantal leuke dorpjes.
Zeeuws-Vlaanderen heeft geen leuke dorpjes.

Kan je trouwens dat reisje niet beter een weekje uitstellen? Volgende week zijn het hier weer visserijdagen.
Chrysa
Berichten: 7995
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #192

Bericht door Chrysa »

henk1234 schreef:Zeeuws-Vlaanderen heeft geen leuke dorpjes.
Sluis, Sint-Anna-ter-Muiden, Breskens, Hulst.

Je zal het in sommige plaatsen niet zo lang volhouden, maar er zijn zeker wel mooie dorpjes waar ook nog wat te doen is. 's Zomers is er sowieso in de meeste dorpen wel wat te doen.
PatrickM
Berichten: 1978
Lid geworden op: za 10 jan 2015, 21:46
Locatie: Hasselt (B)

Re: Mag ik even kwijt #192

Bericht door PatrickM »

Één leuk dorpje dus.
Spoiler: show
Breskens is als enige een dorp, de andere drie hebben stadsrechten :6
Ouwerkerk noem ik nou een typisch Zeeuws dorpje: Weinig inwoners, niks te beleven en altijd problemen met de waterkwaliteit.
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: RE: Re: Mag ik even kwijt #192

Bericht door Michael »

JeffreyMeijer schreef:Morgen maar eens naar Zeeland toe. Al een jaartje niet meer geweest en toch best een leuk gebied :pos:
Ik ben morgen in Limabwe te vinden

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Mag ik even kwijt #192

Bericht door Suus »

Heel fijn zo'n schitterende TV-meubel waar je alleen nog maar de pootjes onder hoeft te demonteren.

Maar ik heb nu wel buiten 25 minuten staan hakken en snijden om de doos in de ondergrondse vuilcontainer te krijgen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #192

Bericht door Ardan »

Ik heb nog drie maanden plezier gehad van de TV-doos om mijn oud papier in te flikkeren, doen jullie niet aan afval scheiden in Rotje Knor?

Tevens: als je pootjes demonteert haal je ze er juist af :P
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #192

Bericht door Suus »

GFT doen ze in Rotterdam sowieso niet aan, plastic alleen bij de supermarkten en papier staat ook slechts sporadisch opgesteld. Maar de papierbak heeft een nog kleinere gleuf dan de normale vuilcontainer, dan kon ik nog wel een half uur extra gaan snijden.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21334
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #192

Bericht door Meltrain »

Bee schreef:GFT doen ze in Rotterdam sowieso niet aan, plastic alleen bij de supermarkten en papier staat ook slechts sporadisch opgesteld. Maar de papierbak heeft een nog kleinere gleuf dan de normale vuilcontainer, dan kon ik nog wel een half uur extra gaan snijden.
Wij hebben thuis zowel een gewone vuilnisbak (wordt eens per twee weken geleegd) als een GFT-bak (wordt ook eens per twee weken geleegd) als een papierbak (wordt eens per maand geleegd).
Voor de flats aan de overkant van de straat zijn er ook ondergrondse containers voor respectievelijk huisvuil, papier en glas. De opening voor papier is daarbij niet veel kleiner dan voor huisvuil.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #192

Bericht door Daantje »

De Roteb heeft als een van de weinige afvalverwerkers in Nederland een hele installatie op de maasvlakte om zelf achteraf afval te scheiden dus is dat als bewoner erg beperkt.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #192

Bericht door Ardan »

Daar gaat mijn afval ook naartoe, dat ik hier netjes scheid en dat hier op de vuilstort allemaal weer bij elkaar wordt geflikkerd om het in Rotterdam weer uit elkaar te halen :') Vrij snel toen dat bekend werd is hier besloten dat we het blik, plastic en de melkpakken bij elkaar mogen doen..
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39167
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #192

Bericht door Daniel »

Dat PMD in één container komt wel vaker voor. Die stromen schijnen vrij eenvoudig te scheiden te zijn en het levert extra scheiding op omdat blik en drankkartons voorheen bij het restafval gingen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #192

Bericht door Ardan »

Voordat we al het PMD bij elkaar mochten doen moesten we dat óók nog scheiden. Was nog in mijn vorige huis met huisgenoten en toen moesten we dat ook wel aardig fanatiek doen omdat we het anders niet zouden redden met één kleine restafvalcontainer voor 5 man. Hadden we dus restafval, groen, plastic, blik, papier én drankkartons allemaal apart.
Ik doe ook maar wat
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 25 gasten