Het Grote Blundertopic

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12829
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Hainje »

Zo'n Torkrol gewoon in de frituur jongûh! BAM!
🍉
Michael
Berichten: 11764
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Michael »

STF schreef:Smaakt dat nou lekker, zo'n gefrituurde TORK-rol?
Ik heb het maar niet geprobeerd :lol:
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21356
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Meltrain »

Met een stel vrienden heb ik een poule gemaakt bij het Tourspel van De Persgroep. Hierbij moet je een team maken van 12 renners en krijg je punten gebaseerd op hoe goed ze het doen. Daarnaast moet je elke dag een top-3 maken voor die etappe en krijg je punten gebaseerd op hoe goed je die top-3 voorspeld hebt.
Nu was er vrijdag een tijdrit en werd door iedereen voorspeld dat Tom Dumoulin het goed zou gaan doen. Daarom heb ik Dumoulin in mijn voorspelling op de eerste plaats gezet. En Tom Dumoulin won de etappe nog ook. :D
Helaas blijkt er ook nog een Samuel Dumoulin mee te doen aan de Tour en heb ik per ongeluk die aangeklikt.... :oops: :X Dat leverde dus 0 punten op in plaats van 30. :') :X
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39191
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Daniel »

Als je een poging doet om een mug neer te meppen is het natuurlijk wel handig het wapen goed vast te hebben... Vanmiddag ontkwam de mug dus en lag de krant in de hoek van het balkon. Wel mooi gemikt zo precies de deur door :lol:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12829
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Hainje »

Ik hoor de mug al lachen.

Vroeger iets te veel tekenfilms gekeken denk ik.
🍉
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50910
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Suus »

Gisteren was ik op ziekenbezoek in een ziekenhuis. Ik had een bosje bloemen meegenomen en was naar de patiënt gelopen, vanaf de ingang een halve kilometer aan gangen en vier verdiepingen verderop. Nadat ik op de afdeling was aangenomen en de bloemen had laten zien, vroeg ik aan de verpleegkundige of ze toevallig een vaas hadden. Nee, die moest ik beneden halen bij de vazenautomaat. Dus ik weer vier verdiepingen naar beneden en een halve kilometer door naar de ingang, waar de automaat zou staan. Zegt de receptioniste: nee sorry, die is opgeheven, de afdeling heeft nu gratis vazen :')

Ik heb in ieder geval weer de nodige beweging gehad :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door MdJ »

Schuin afknippen, klein laagje water en niet te veel chrysal he? :)
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Ardan »

Ik doe ook maar wat
Michael
Berichten: 11764
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Michael »

Mijn moeder had afgelopen week een nieuw bed besteld bij Leenbakker. Dat werd afgelopen vrijdag dus geleverd. Dat bed werd in meerdere pakketten geleverd. Allen bleek gisteren dat 1 pakket niet klopte. Dat bleek een deel van een kast te zijn. Er zat wel gewoon een sticker op dat het van ons was. De vriend van mijn moeder gaat zo dus even langs de Leenbakker om het te melden. Ze mogen het verkeerde pakket in ieder geval zelf komen ophalen en het nieuwe brengen.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21356
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Meltrain »

Met niet kloppende onderdelen bij producten van Leen Bakker heb ik ook ervaring. :N
Wij hadden vorig jaar een schommelstoel gekocht en daarbij was een beschrijving meegeleverd en waren alle onderdelen genummerd. Helaas bleken de nummers van twee bepaalde types stangen omgedraaid, waardoor het allemaal niet paste. We kwamen daar pas achter nadat we naar de Leen Bakker waren gereden en het uitgestalde voorbeeld hadden opgemeten. :')
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Michael
Berichten: 11764
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Michael »

Woensdag komen ze het (hopelijk) juiste pakket alsnog leveren en nemen ze het verkeerd geleverde pakket weer mee.
Stefan
Berichten: 4304
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Stefan »

En ik heb een bank 7 verdiepingen naar boven kunnen sjouwen (met iemand er bij, geen zorgen.. :') ) van Leen Bakker... Ze hadden niet de juiste maten doorgegeven, wat dus betekende dat de bank niet in de lift paste....
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39191
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Daniel »

Op m'n werk hebben is er ooit een tafeltje met laden eronder bij de Leenbakker vandaan gehaald toen we geen koffieautomaat meer hadden en de waterkoker en het koffiezetapparaat toch ergens op moesten zetten. Die hing op het laatst met plakband aan elkaar nadat met enige regelmaat iemand die bv. suiker uit het laatje wilde pakken het ladefrontje in z'n handen had :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Aking »

Stefan schreef:En ik heb een bank 7 verdiepingen naar boven kunnen sjouwen (met iemand er bij, geen zorgen.. :') ) van Leen Bakker... Ze hadden niet de juiste maten doorgegeven, wat dus betekende dat de bank niet in de lift paste....

Dan had ik toch mooi gezorgd dat hun hem maar boven afleverden. Dikke doei enzo :')
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50910
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Suus »

Ik heb een bordes voor de ingang van het klooster. Geeft natuurlijk wat cachet aan het pand, maar veel bezorgers die met een steekwagentje komen weten niet wat ze ermee aan moeten.

Gisterenochtend nog werd er bij iemand een wasmachine bezorgd. Vanaf de vrachtwagen werd de wasmachine op een steekwagentje tot de trap gereden, daarna hebben de bezorgers de wasmachine samen de trap op getild om daarna het steekwagentje op te tillen en ook naar boven te brengen. Terwijl je met een steekwagentje met grote wielen makkelijk een paar traptreden kan overbruggen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39191
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Daniel »

In de kelder van het appartementencomplex waarin ik woon was het bordje met het verbod op last van de brandweer om objecten in de gangen te plaatsen stuk gegaan, dus moest vanavond even een vervangend bordje ophangen.
Zat eerst eens te kijken of de plek nog de meest optimale was, maar toen viel het me nog niet op... Vervolgens dus de schroeven van het oude bordje die nog in de muur zaten verwijderd en een poging gedaan een randje van de pluggen af te steken zodat het oppervlak weer redelijk glad was.
Ga ik vervolgens het nieuwe bordje aan de muur lijmen, kom ik tot de conclusie dat dat ding net een wat andere vorm heeft en precies tussen de gaten in de muur in past. Had dus eigenlijk gewoon de schroeven kunnen laten zitten als mooie opvulling van die vier gaten :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
BrengMe
Donateur
Berichten: 2073
Lid geworden op: za 04 aug 2012, 22:02
Locatie: Zwolle

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door BrengMe »

Ik kreeg vandaag een email van Simpel, de provider waar ik mijn mobiel abonnement heb afgesloten. Daarin stonden allemaal goede tips waarmee je kon voorkomen dat de kosten voor je abonnement tijdens de vakantie in het buitenland de pan uit reizen. Wel jammer dat ze die aan het einde van de vakantieperiode sturen, als de meeste mensen al weer terug zijn... :')
Michael
Berichten: 11764
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Michael »

Gisteravond op het werk moest ik de zak caramelmix voor de caramel Frappé vervangen. Op de dop van zo'n zak zit een klein dopje die je open moet maken om hem aan te sluiten op de machine. Alleen toen ik dat kleine dopje open wou maken ging dus heel de dop eraf met als gevolg dat de helft van de inhoud van die zak over de vloer lag :oops:
Hendrik
Berichten: 2547
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Hendrik »

Ik heb een déjà vu... (A)
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door MdJ »

"Ik maak nooit een keer een fout. Gewoon een keer of 5 - 6, om zeker te zijn :mrgreen: "
Bij twijfel: gebruik beton.
Michael
Berichten: 11764
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Michael »

De bus instappen en je huissleutels willen pakken om in te checken. Ik weet dat de bus zowat mijn tweede thuis is maar nu begint het eng te worden
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39191
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Daniel »

Dit nieuwsberichtje past toch het beste hier...
Paniek in Utrecht om scheve toren
UTRECHT - Een deel van het Utrechtse stationsgebied is korte tijd afgezet geweest wegens mogelijk instortingsgevaar. Voorbijgangers hadden de politie getipt dat een gebouw op instorten stond. Het bleek loos alarm; de architecten hebben het zo bedoeld.
Voorbijgangers dachten dat de bovenste verdieping van het gebouw in aanbouw al was ingestort. De politie zette daarop het gebied af.
Na overleg met de bouwers van de scheve toren wees uit dat de paniek overbodig was. Het gebouw staat ook zo op de tekentafel. De afzetting kon daarom al snel worden opgeheven.
Bron
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
dylanwild94
Berichten: 6187
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door dylanwild94 »

Michael schreef:De bus instappen en je huissleutels willen pakken om in te checken. Ik weet dat de bus zowat mijn tweede thuis is maar nu begint het eng te worden
ik heb wel eens bijna mijn ov chipkaart gepakt om het huis in te gaan. :')
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Michael
Berichten: 11764
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Michael »

Dat is dus weer het andere uiterste
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39191
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Daniel »

In Nederland hebben we nu een TSB bij Amsterdam RAI omdat na het ophogen van het spoor de bovenleiding te dicht op de kap hangt, maar het kan altijd erger met perronhoogte-aanpassingen blijkt bij onze oosterburen: http://www.ardmediathek.de/tv/extra-3/R ... d=37332274
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 70 gasten