Werkzaamheden Den Haag HS

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Werkzaamheden Den Haag HS

Bericht door htm_tram »

Vanadaag ben ik even gaan rondkijken bij Den haag HS ivm. de werkzaamheden. Omdat er dus geen treinen konden komen was het station afgesloten. Met toestemming van het NS personeel mocht ik even een halfuurtje kijken vanaf het perron. Als ik maar op het perron bleef en een veiligheidsvest aanhad.
Wat me ook opviel was dat er op het hele station werd omgeroepen, iedegeval over de werkzaamheden en zelfs de ic uit brussel werd omgeroepen dat deze via een andere route naar Amsterdam zou gaan, en dat reizigers de overige treinen zouden moeten nemen. ( die er ook niet kwamen :roll: )

Station Den haag HS vanaf de achterzijde:
Afbeelding

Spoor 1 met nieuw balast:
Afbeelding

Een dwersein met LED verlichting, De achterkant was open, die foto ervan was mislukt.
Afbeelding

15 minuten later dezelfde dwergsein waar ze nu mee bezig waren:
Afbeelding

De kant van Den haag Moerwijk
Afbeelding

De kant van Den haag laan v. NOI en Den haag centraal:
Afbeelding

Een leeg station:
Afbeelding

Ook bij de tramsporen waren ze bezig:
Afbeelding

De NS vervangende trams:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Werkzaamheden Den haag HS

Bericht door Caspar »

Kon je ook niet in de stationshal en die tunnel komen? Daar komen natuurlijk wel reizigers, die dan profijt hebben van de omroepbandjes. Een deel van een station selecteren voor een bepaald omroep bericht is niet mogelijk.
Verder wel apart natuurlijk zo'n leeg station :D
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Werkzaamheden Den haag HS

Bericht door htm_tram »

Je kon met toestemming even een kaartje kopen of geld pinnen in de hal maar verder was er niemand. Voor de deur stonden ze met 4-5 service medewerkers iedereen naar de trams te verwijzen.
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Thalys 9409
Berichten: 14
Lid geworden op: za 08 nov 2008, 20:50
Locatie: FGSP

Re: Werkzaamheden Den haag HS

Bericht door Thalys 9409 »

De IC uit Brussel werd omgeleid en beperkt tot Den Bosch ,daar moesten de reizigers voor Rotterdam , Den Haag en Schiphol en Amsterdam CS overstappen .
Reizigers met bestemming Rotterdam moesten dan nogmaals overstappen in Utrecht .
Zo hebben we het gekregen op een Dienstbericht van NS Highspeed hier bij ons in België
Wat is me afvraag we hebben daar geen zicht op de treinen komende van Vlissingen werden die ook omgeleid of werden die beperkt tot Rotterdam CS
Momenteel staat nu op de schermen in Antwerpen 's Hertogenbosch ipv Amsterdam CS
125 jaar Kusttram in 2010
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Werkzaamheden Den haag HS

Bericht door Chauf21 »

Thalys 9409 schreef:Wat is me afvraag we hebben daar geen zicht op de treinen komende van Vlissingen werden die ook omgeleid of werden die beperkt tot Rotterdam CS
De treinen uit Vlissingen reden/rijden vandaag maar tot en met Roosendaal. Zie de folder: http://www.ns.nl/spoorwerkzaamheden/200921.pdf.
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Werkzaamheden Den Haag HS

Bericht door mb90 »

Leuke foto's. :) Ben benieuwd of de tramhaltes morgen allemaal weer toegankelijk zijn. Als die foto's van gisteren waren, dan valt er vandaag nog een hoop te doen. Dat de treinspoorwerkzaamheden al uitgelopen waren vandaag is in ieder geval geen goed teken.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten