Mag ik even kwijt #194

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8839
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #194

Bericht door ArrivaBas »

Chrysa schreef:http://store.steampowered.com/app/427100/

Mooi spel voor michiel71?
Michiel71 en Flixbussen. Precies wat voor hem inderdaad, met al dat Flixbusgedoe... :lol: :X
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8839
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #194

Bericht door ArrivaBas »

Vandaag vrij door Tropenrooster! Alle middaglessen waren vervallen, En ik had alleen de middag les. *O* *O* *O*
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #194

Bericht door Daantje »

Gisteravond tot laat op het strand gezeten, tot de strandtent ging sluiten, was zo heerlijk daar :D en fijn dat je zo laat ook nog van Scheveningen terug kan naar Rotterdam met het OV. Vandaag lekker vrij en straks naar een bruilloft.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12817
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #194

Bericht door Hainje »

ArrivaBas schreef:Vandaag vrij door Tropenrooster! Alle middaglessen waren vervallen, En ik had alleen de middag les. *O* *O* *O*
Zwaar leven. :( :(

8-)
🍉
Chrysa
Berichten: 7996
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #194

Bericht door Chrysa »

Vandaag eerste dagje op mijn nieuwe school geweest, van de 23 mensen in de klas zijn er 3 treinenspotter. Ben benieuwd of ze ook op dit forum zitten.
PatrickM
Berichten: 1978
Lid geworden op: za 10 jan 2015, 21:46
Locatie: Hasselt (B)

Re: Mag ik even kwijt #194

Bericht door PatrickM »

ArrivaBas schreef:Vandaag vrij door Tropenrooster! Alle middaglessen waren vervallen, En ik had alleen de middag les. *O* *O* *O*
Wij niet, en dan laten ze ook de lessen LO doorgaan....
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #194

Bericht door Suus »

Bikram Yoga heet dat :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #194

Bericht door AppleMoose »

Gisteravond teruggekomen uit Parijs. Mis de stad nu al. Zeker de avondwandelingen door de stad en chillen op Place de la République of langs het Canal Saint Martin.
Terugreis verliep niet helemaal vlekkeloos. Vlak voordat de bagagecheck bij de Thalys ging beginnen werd dat deel van het station ontruimt vanwege een verdacht pakketje/tas. Niet echt fijn om met 38 graden en zeer weinig schaduw 40 minuten buiten te moeten wachten.

Wel uniek, heb nu eindelijk eens de Notre Dame zonder steigers aan de buitenkant kunnen bewonderen *O*
Nu maar eens de voetjes wat rust geven de komende dagen. Ondanks de metro loop je toch de pestpleuris in de stad :mrgreen:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #194

Bericht door STF »

Pff, in welk jaartal zal ik ooit dat Luxemburgse rijbewijs krijgen... Ik ben nu al sinds begin juni er mee bezig, vorige week had ik na lang wachten eindelijk alle vereiste papieren bij elkaar wat best een heel stapeltje is terwijl ik toch voor een Nederlandse Verklaring Omtrent Gedrag vrijstelling heb i.v.m. reeds zo'n lange periode niet meer in Nederland woonachtig te zijn, tevens vrijstelling voor de "theorie-/praktijkcursus autorijden" i.v.m. in Nederland te hebben afgereden. Enkele dagen geleden naar het ministerie van transport geweest om de aanvraag definitief te kunnen doen, die medewerker keek alle papieren door en ja het was in orde, het rijbewijs zou er met zo'n twee weken zijn. Gisteren echter een brief van ze gehad dat de aanvraag voorlopig is stopgezet, dat ik eerst een medisch onderzoek moet laten uitvoeren... Huh? Dat staat alleen bij de categorieën C en D rijbewijzen als vereiste vermeld op het aanvraagformulier... Geen idee of het nou om een vergissing van ze gaat of dat het een nieuwe regel is, in ieder geval hebben o.a. mijn ouders nooit zo'n medisch onderzoek hoeven laten uitvoeren (die hebben echter al een paar jaar geleden het Luxemburgse rijbewijs gekregen).
Nou ja maar snel een afspraak daarvoor gemaakt, maandag kan ik gelukkig al terecht. Wat gaat de volgende stap worden? Wellicht door een rijschool laten verklaren dat ik de auto in zijn achteruitversnelling drie haarspeldbochten door weet te krijgen?

Eens zien hoe het afloopt met de aanhanger; ik heb eind deze week bij het ministerie van transport een verzoek ingediend tot verlaging van het laadvermogen (i.v.m. dat de nieuwe auto iets minder mag trekken).
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #194

Bericht door Michael »

Chrysa schreef:Vandaag eerste dagje op mijn nieuwe school geweest, van de 23 mensen in de klas zijn er 3 treinenspotter. Ben benieuwd of ze ook op dit forum zitten.
Op welke school zit je? NHTV toevallig? Dan weet ik er van wel wie het zijn.
Chrysa
Berichten: 7996
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #194

Bericht door Chrysa »

Yup, NHTV Mobiliteit.
Vind het OV zelf interessant, maar de jongen waar ik op station Breda mee praatte rende opeens weg om te kijken welk nummer er stond op de TRAXX die aankwam. Dat gaat mij wat ver.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12817
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #194

Bericht door Hainje »

Die zal dan denk ik eerder op Somda zitten. :p
🍉
Chrysa
Berichten: 7996
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #194

Bericht door Chrysa »

Jezus, heb daar even gekeken op dat forum, wat een codetaal. Vind het knap dat ze van elkaar nog snappen wat ze bedoelen.
dylanwild94
Berichten: 6187
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Mag ik even kwijt #194

Bericht door dylanwild94 »

Je moet eens met een echte fanatieke treinspotter gaan praten. Als je dan niet een beetje weet wat treinnummers en treinserie's zijn dan is het net alsof hij een andere taal spreekt. :mrgreen: :lol:
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Chrysa
Berichten: 7996
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #194

Bericht door Chrysa »

Treinseries weet ik dan nog net wel. Treinnummers boeien me niet, Als iets een VIRM is boeit het me alleen welke stoelen erin zitten, daar heb je tenminste nog wat aan.
Die treinspotter die bij mij in de klas zit wist wel hoe laat mijn trein naar huis ging, dus dat was wel handig. :P
Dafdriver
Berichten: 270
Lid geworden op: vr 16 apr 2010, 15:27
Locatie: Heukelum
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #194

Bericht door Dafdriver »

Na een leuk rondje België en Luxemburg met mede forumlid Maurice Hooikammer nu dus driftig de foto's en archiveren.
Laatst gewijzigd door Dafdriver op za 27 aug 2016, 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #194

Bericht door Ardan »

Chrysa schreef:Jezus, heb daar even gekeken op dat forum, wat een codetaal. Vind het knap dat ze van elkaar nog snappen wat ze bedoelen.
En OH WEE als je het in mensentaal vertelt, dan krijg je een nekschot!
Ik doe ook maar wat
Dafdriver
Berichten: 270
Lid geworden op: vr 16 apr 2010, 15:27
Locatie: Heukelum
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #194

Bericht door Dafdriver »

Ardan schreef:En OH WEE als je het in mensentaal vertelt, dan krijg je een nekschot!
Dan moet je het dus met gevaar voor eigen leven het aan een leek gaan uitleggen.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8839
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #194

Bericht door ArrivaBas »

Hainje schreef:Die zal dan denk ik eerder op Somda zitten. :p
Het honk voor de notoire treinenliefhebber. Ik ben soms zelfs blij dat ik alleen buitenshuis kan inloggen... :X :')
En op dat inlogprobleem ook nog steeds geen oplossing.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
busfanNL
Berichten: 2193
Lid geworden op: zo 07 feb 2016, 14:58

Re: Mag ik even kwijt #194

Bericht door busfanNL »

henk1234 schreef:
ArrivaBas schreef:Vandaag vrij door Tropenrooster! Alle middaglessen waren vervallen, En ik had alleen de middag les. *O* *O* *O*
Wij niet, en dan laten ze ook de lessen LO doorgaan....
Pfff wij hadden veel uitval en dan een uur les in de brandende zon :cry:
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15344
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #194

Bericht door ODRAIL »

Dus je had les in de open lucht?
busfanNL
Berichten: 2193
Lid geworden op: zo 07 feb 2016, 14:58

Re: Mag ik even kwijt #194

Bericht door busfanNL »

Dat niet maar wel in een lokaal met veel zon.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15344
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #194

Bericht door ODRAIL »

En geen zonnescherm begrijp ik :wink: .
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13183
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #194

Bericht door Z2N »

Eerlijk gezegd had ik gisteren niets te klagen, mijn dag speelde zich grotendeels af op het Malieveld en in de tuin van het Haags Gemeentemuseum. :mrgreen:
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8839
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #194

Bericht door ArrivaBas »

KM46 schreef:En geen zonnescherm begrijp ik :wink: .
De Zuidzijde van mijn school stond/staat in de steigers, dus de zonneschermen kunnen daar niet eens dicht. :N
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten