Coöperatief

Hier kun je Blogs plaatsen over je reiservaringen of je ervaringen als personeelslid bij een OV-bedrijf. Reisverslagen met meerdere foto's kun je beter in OV in Beeld plaatsen.
Hendrik
Berichten: 2546
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Coöperatief

Bericht door Hendrik »

Nou nou, iets aardiger tegen elkaar mag best, wat mij betreft... -o-
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13544
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Coöperatief

Bericht door Wubbo »

Ik heb helemaal geen zin om te gaan zitten modereren, dus ik stel voor dat iedereen hier weer gewoon normaal gaat doen. Tel even tot 10 voordat je een berichtje plaatst of ga even een frisse neus halen, dat helpt :pos:
Mr-W
Berichten: 3066
Lid geworden op: wo 22 mei 2013, 21:19

Re: Coöperatief

Bericht door Mr-W »

Reiziger Delft schreef:Zo moeilijk is het niet om gewoon een geldig kaartje te hebben toch? In de supermarkt moet je toch ook betalen als je de supermarkt verlaat? Benzine reken je toch ook af na het tanken? Ook bij die 2 voorbeelden wordt je opgepakt door de politie als je wegloopt zonder te betalen. Waarom is dit in de trein opeens zo raar?
Dat laatste voorbeeld is niet juist, pas bij de 3e keer vergeten te betalen wordt je vervolgd.
JWM schreef: Wat als de Zandvoortse politie bijvoorbeeld aangeeft niet voor aankomst van de trein op het station te kunnen zijn?

Dan heeft die jongen mazzel gehad. De Eindhovense politie is daar ook een mooi voorbeeld van, regelmatig duurt t ruim 15 a 30 minuten voordat ze op een melding van VenS afkomen van een reiziger zonder id. Zelf vind ik t wel mooi om te zien dat de agenten op hun dooie gemak met veel rust op zulke meldingen afkomen.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten