Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Chrysa schreef:Hebben ze na 10 jaar dan toch die Bredaboog op de HSL gebruikt? Zou wel erg zuur zijn voor ze om nu nog via Roosendaal te gaan rijden.
Ik zal eens kijken op ons favoriete forum of hierover uitsluitsel wordt gegeven. Afhankelijk van hoe cryptisch ze het omschreven hebben kan het even gaan duren.
Er heeft een goederentrein in Brand gestaan ter hoogte van de tunnel in Barendrecht, dus het is deze keer eigenlijk geen storing. Dat is ook de reden dat het zo lang duurt. Verstoring zou nu ten einde moeten zijn en het treinverkeer weer worden opgestart.
Het schijnt dat de politie rond een uur of vier heeft geregeld dat de RET bussen heeft gestuurd naar Lombardijen en niet de NS. De RET heeft daarna inderdaad hun mottenballenvloot van Alliances erheen gestuurd. Maar ben toch benieuwd wat er van waar is dat het niet door NS geregeld zou zijn.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wellicht is de Bredaboog geen explotatiespoor (kopieer maar naar het mierenneukers-topic :') ) omdat er regulier geen treinen overheen komen en is het daardoor niet te berijden in dit soort gevallen?
Suus schreef:Gilette is 80% merknaam en 20% mesjes wat je koopt. Met huismerkmesjes kom je vaak net zo ver voor een fractie van de prijs.
Als je gewoon de mesjes gebruikt tot ze op zijn i.p.v. tot de strip aangeeft dat ze op zijn scheelt het ook al aanzienlijk in de prijs.
@Lombardijen: NS adviseert alleen maar om Lombardijen, Barendrecht en Zwijndrecht te mijden wegens grote drukte en geeft een omreisadvies Breda - Rotterdam via Utrecht!
Oorzaak is trouwens wederom een schuimparty, kijk bv. maar bij Brandweer Barendrecht op Twitter.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Suus schreef:Het schijnt dat de politie rond een uur of vier heeft geregeld dat de RET bussen heeft gestuurd naar Lombardijen en niet de NS. De RET heeft daarna inderdaad hun mottenballenvloot van Alliances erheen gestuurd. Maar ben toch benieuwd wat er van waar is dat het niet door NS geregeld zou zijn.
Ik heb daar inderdaad een foto van gezien. En de hulpdiensten hebben daar ook GRIP 1 opgeschaald vanwege de situatie op het station. Zowel in Rotterdam als in Zwijndrecht.
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Inmiddels rijden er weer treinen tussen Lombardijen en Zwijndrecht. Nog niet volgens het boekje, maar er rijdt tenminste weer iets...
NS heeft trouwens wel bussen ingezet, maar kennelijk erg weinig. Op een gegeven moment zouden chauffeurs ook gezegd hebben dat hun dienst erop zat, waarna ze leeg vertrokken... Maar dat heb ik ook maar van horen zeggen!
Daniel schreef:
Als je gewoon de mesjes gebruikt tot ze op zijn i.p.v. tot de strip aangeeft dat ze op zijn scheelt het ook al aanzienlijk in de prijs.
Die valt er bij mij meestal toch wel af na een week. Geen idee hoe, het is niet dat ik zo'n mesje praktisch door mijn benen heen duw, dus dat komt wel goed. :')
Mikos schreef:Er heeft een goederentrein in Brand gestaan ter hoogte van de tunnel in Barendrecht, dus het is deze keer eigenlijk geen storing. Dat is ook de reden dat het zo lang duurt. Verstoring zou nu ten einde moeten zijn en het treinverkeer weer worden opgestart.
Ik lees verder nergens iets over brand in een goederentrein. Durft NS dat niet te zeggen, of...?