Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Mikos schreef:Er heeft een goederentrein in Brand gestaan ter hoogte van de tunnel in Barendrecht, dus het is deze keer eigenlijk geen storing. Dat is ook de reden dat het zo lang duurt. Verstoring zou nu ten einde moeten zijn en het treinverkeer weer worden opgestart.
Ik lees verder nergens iets over brand in een goederentrein. Durft NS dat niet te zeggen, of...?
Vrijdag 23 september heeft omstreeks 12 uur 's middags een openstaande deur in de Barendrecht tunnel het automatische blussysteem in werking gezet en is al het treinverkeer tussen Rotterdam en Dordrecht/Breda gestremd.
Suus schreef:
JWM schreef:Misschien kan je eerst uitleggen waarom je je benen scheert :)
Maar hoezo zou een openstaande deur een brandblussysteem activeren vraag ik me dan toch wel af. Is dat dan iets van "IF machinist_vlucht THEN brand -> activeer blussysteem"? Dat kan nog wat worden als een machinist vlucht omdat er iets anders aan de hand is. Blusschuim bevat nog altijd water en er gaat vast genoeg door die tunnel heen wat niet echt compatibel met water is.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Suus schreef:Het schijnt dat de politie rond een uur of vier heeft geregeld dat de RET bussen heeft gestuurd naar Lombardijen en niet de NS. De RET heeft daarna inderdaad hun mottenballenvloot van Alliances erheen gestuurd. Maar ben toch benieuwd wat er van waar is dat het niet door NS geregeld zou zijn.
NS regelt meestal wat met een tourboer, misschien kunnen ze contractueel niet met RET iets regelen?
Die tunnel bij Barendrecht zal inmiddels wel schoonste spoortunnel van Nederland zijn :')
Je moet gewoon doen wat je op individueel niveau fijn vind je je pas van het collectief iets aantrekken op het moment dat er schade of ongemak bij derden het gevolg is van dergelijke acties. Iets met liberalisme en zo. Maar ik vrees dat ook zo'n mening op dit "rode" forum genoeg is voor pek en veren.
"Benen scheren? Met de huidige uitbuiting van het grootkapitaal en de bezuinigingen op het personeel door de NS waarin er niet eens geld genoeg is voor een tweede conducteur op Dubbeldekkers is dit slechts speelgoed voor de materialistische elite. Dit kan pas door de beugel als er een wet wordt aangenomen waarop minimaal 50% van de mesjes gesubsidieerd wordt, zodat ook de gewone arbeider van een haarvrij been kan genieten"
Zoiets dus ;)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Dat doe ik toch ook? Suus maakt er een probleem van (denk ik).
Ik doe maar wat, net als de rest van mijn leven.
Dat is ook het nadeel aan een forum. Waarschijnlijk was Suus haar comment helemaal niet serieus bedoelt (of zit er jaren van opgekropte frustratie achter?), maar aangezien het alleen maar tekst is zal dat nooit duidelijk zijn.
Maar ja, zelfs met mijn overmatig emoticongebruik wordt ik schijnbaar nog behoorlijk serieus genomen soms :')
Voor €8000? Lijkt me best een leuk hobbyproject om een camper van te maken ofzo, maar ik zou niet weten waar ik zo'n ding zou laten. Oh, en ik heb geen busrijbewijs. :(
Chrysa schreef:Als je me weg wilt hebben mag je het zeggen hoor, maar ik vind het hier wel best. Beetje zeuren over het OV hoort erbij als student. :')
Wel met een budget van 8000 euro. Dat is meer dan mijn hele studieschuld
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
In November ga ik starten met het halen van mijn busrijbewijs. Dus nog een maandje tussen de burgers werken en dan volle bak rijbewijs halen en de bus op gaan.