Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Hainje schreef:@Chrysa: Wat? hebben ze bij jullie geen kachels in de bus? :o Schande!
Jawel, maar alleen links. :( Ik wil gewoon tegen zo'n ding aan kruipen als het koud is, heerlijk is dat. Links zitten echter altijd al mensen.
Vinny schreef: de Widerlinie-treinen
Wat is een Widerlinie-trein en waarom zou die op Fries spoor terechtkomen? Ben niet zo bekend met het noorden van het land, en Google Images helpt me ook niet echt hier.
Vinny schreef: De enige afwisseling die je kunt krijgen is als de Widerlinie-treinen verdwaald raken op het Friese spoor. Nu de spoorbrug bij Weener stuk is, is dat niet eens meer echt opvallend te noemen. Er zijn nu gewoon treien die toegelaten zijn in Duitsland "over".
Ik ben vorige week inderdaad door zo'n ding naar Harlingen gebracht...
Karl schreef:Dat is een trein die vanuit Groningen Duitsland in mag rijden. Maar nu is de brug kapot, dus hoeven er minder/geen treinen Duitsland in.
Maar is er verder nog iets anders aan dan?
En dat het nog heel lang gaat duren voordat de brug hersteld is of dat er een nieuwe brug gebouwd gaat worden :? .
Als het goed is, rijdt Arriva vanaf december gewoon weer met treinen Duitsland in. :Y Weliswaar slechts tot Weener, maar het lijkt me dat er dan toch Duitse beveiliging nodig is.
En waarom die knipoog?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Chrysa: als echte hobbyist doe je dat. Je loopt het hele stel na om te kijken of alles nog is zoals het moet zijn. Als er ook maar 1 sticker ontbreekt meld je dat op het forum. :Y
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Dat ik nou sinds mijn geboorte slecht ter been ben kan ik ook niets aan doen hoor.
En ondanks dat er speciale zitplaatsen zijn aangewezen voor mindervalide reizigers moet je soms een half treinstel doorlopen om een zitplaats te vinden.