Mag ik even kwijt #199

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50903
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Suus »

Zal vast komen door de nabijheid van België. Daar heb ik vanaf de achterbank al heel wat bizarre ongelukken gezien of zelfs zien gebeuren.

De caravan die heuvel-af steeds meer ging slingeren, vervolgens omkukelde en aan flarden werd gereten waarna de auto ook meekantelde staat mij nog het beste bij.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15352
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door ODRAIL »

JWM schreef:Ik zit ook al de hele ochtend in spanning totdat KM46 de uitslag van de F1 van Japan plaatst :P
Inmiddels heb ik de uitslag in het "Wat kijken we vandaag?" topic geplaatst :wink: .
Chrysa
Berichten: 8001
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Chrysa »

Suus schreef:Zal vast komen door de nabijheid van België.
Of door de nabijheid van Brabanders, 170 rijden op de snelweg is hier echt niet vreemd. Zelfs dat soort busjes halen dat soort snelheden tegenwoordig.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Karl »

Ongetwijfeld is het al een paar keer gevraagd, maar vanaf wanneer kan ik tickets bij de Oosterburen kopen voor het volgende dienstregelingsjaar? Ik wil in december naar Berlijn, dus ik zou dat graag willen boeken. Wat dat betreft zijn het zo'n amateurs in vergelijking met de luchtvaart... -o-
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50903
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Suus »

Als het goed is, doet DB vanaf 18 oktober de dienstregeling 2017 in de verkoop. De afgelopen jaren leren dat de goedkope tickets rondom kerst een paar uur na middernacht weg zijn.

SNCF gaat 13 oktober open, Thalys heeft dit jaar geen beperkte boekingsperiode gehad, is zelfs al tot ergens in de zomer van 2017 te boeken vanwege een of ander WK in een balsport waarvan ik even kwijt ben welke.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Karl »

Dank. Dus net na middernacht op 18 oktober zou ik het moeten proberen, ben benieuwd. Opzich wel prima dat je relatief kortdag nog 'nieuwe prijzen' voor december hebt.
Het is een spectrum.
Hendrik
Berichten: 2547
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Hendrik »

Aking schreef:
Hendrik schreef:Het lijkt me niet nodig om je daarover te ergeren. En het lijkt me al helemaal niet nodig om die ergernis hier te melden... (A)
Maar je vond het wel nodig om hier te melden dat je dat allemaal niet nodig vond? Dat lijkt mij dan weer niet nodig :')
Ja.
Chrysa
Berichten: 8001
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Chrysa »

Nee?
chemie
Berichten: 672
Lid geworden op: do 01 mei 2014, 12:01

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door chemie »

Welkom in de wereld van het polderen.
Chrysa
Berichten: 8001
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Chrysa »

Ben opeens heel erg verkouden.
Jammer dit, kan niet eens eten omdat ik dan niet kan ademen. :')
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Vinny »

Balen en sterkte.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15352
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door ODRAIL »

Chrysa schreef:Ben opeens heel erg verkouden.
Jammer dit, kan niet eens eten omdat ik dan niet kan ademen. :')
Tsja ... een verkoudheid hoort nu eenmaal bij de herfst :? .

Zelf heb ik de eerste verkoudheid van deze herfst ook al gehad.
Chrysa
Berichten: 8001
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Chrysa »

Thanks Vinny <3

Ik blijf morgen wel thuis, dit wordt niks zo.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50903
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Suus »

Ik heb veel stationsverbouwingen gezien sinds ik met de trein reis, maar de verbouwing van Stuttgart Hbf slaat alles. Ik wist dat ze ambitieus waren door het station volledig ondergrond te bouwen, een kwartslag gedraaid van nu maar de puinhoop is wel heel groot. Er zit nu een gat van minstens 15 meter diep en 100 meter breed tussen het stationsgebouw en de perrons, waarover twee heel lange loopbruggen zijn gebouwd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Aking »

Ik ben maar weer eens met mijn veiligheidsvesten aan het klooien. Ik had ooit besloten dat het wel een idee was om alles in een stomerijhoes aan een hanger in de kast te hangen, maar met ongeveer 300 vesten wordt dat redelijk ondoenlijk...

Dus gaat alles nu uit de stomerijhoes, op de foto, van de hanger, in een gripzak, genummerd, in kratten :Y

En dat proces ziet er dan ongeveer zo uit:

Afbeelding

10 gedaan, nog ongeveer 100 te gaan (voor nu :'))
Michael
Berichten: 11764
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Michael »

Mooi uitzicht zo over de Willemsstraat vanaf het parkeerdek van station Breda:
Afbeelding
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10575
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door trolly »

Niet dat museummaterieel me niet interesseert, maar waarom zit er nog altijd een Zilvermeeuw in de banner?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12827
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Hainje »

Michael schreef:Mooi uitzicht zo over de Willemsstraat vanaf het parkeerdek van station Breda
Dat is er flink op vooruit gegaan inderdaad. :Y
🍉
Chrysa
Berichten: 8001
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Chrysa »

Vroeger was dat echt geen fijne straat om doorheen te lopen nee, met die coffeeshops en bijbehorend publiek. :X
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12827
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Hainje »

Oh die coffeeshops boeien me niet zo, het is meer het esthetische.
🍉
Chrysa
Berichten: 8001
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Chrysa »

Dat ook, maar ik probeerde hem toch altijd te mijden als er redelijk wat mensen op straat stonden. Ben niet zo'n fan van blowende mensen die me naschreeuwen vanuit een of andere afgeragde jaren-90 bak eerlijk gezegd. Gelukkig viel het daar meestal wel mee, in andere steden is het een stuk erger.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Aking »

trolly schreef:Niet dat museummaterieel me niet interesseert, maar waarom zit er nog altijd een Zilvermeeuw in de banner?
Waarom niet? Er zit meer museummaterieel in, er zitten nog GVU-bussen in. Ik zie het probleem niet (A)
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10575
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door trolly »

Daar heb je ook weer gelijk in. Heeft er nog iemand een mooi plaatje van een Ome Ceesie in de aanbieding dan?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Ronald »

:X
Suus schreef:Ik heb veel stationsverbouwingen gezien sinds ik met de trein reis, maar de verbouwing van Stuttgart Hbf slaat alles. Ik wist dat ze ambitieus waren door het station volledig ondergrond te bouwen, een kwartslag gedraaid van nu maar de puinhoop is wel heel groot. Er zit nu een gat van minstens 15 meter diep en 100 meter breed tussen het stationsgebouw en de perrons, waarover twee heel lange loopbruggen zijn gebouwd.
Hoe lang zouden ze erover gaan doen trouwens? Waarbij ik me ineens afvraag of Münster (Westf) Hbf al af is...
Chrysa
Berichten: 8001
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Chrysa »

Het blijft Duitsland.

Oh, en ik kwam dit tegen op reddit: http://imgur.com/a/juDXw
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 86 gasten