Anti-terrorismemaatregel kan internationaal treinverkeer de nek doen omdraaien

Voor ontwikkelingen in het openbaar vervoer in het buitenland.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Anti-terrorismemaatregel kan internationaal treinverkeer de nek doen omdraaien

Bericht door Aking »

Hoezo niet? 8-)
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12836
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Anti-terrorismemaatregel kan internationaal treinverkeer de nek doen omdraaien

Bericht door Hainje »

Aking schreef:Hoezo niet? 8-)
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
🍉
Chrysa
Berichten: 8009
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Anti-terrorismemaatregel kan internationaal treinverkeer de nek doen omdraaien

Bericht door Chrysa »

Eerlijk gezegd vraag ik me nog steeds af wat Aking nou eigenlijk in Servië moet. Waarom precies daar?
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Anti-terrorismemaatregel kan internationaal treinverkeer de nek doen omdraaien

Bericht door Aking »

Los van het feit dat mijn vriendin Servisch is, vind ik het een superchill land. Al heeft zij wel de doorslag gegeven (A)

Anders had ik net zo goed in Roemenië ofzo kunnen belanden :Y
baladid
Berichten: 1520
Lid geworden op: ma 30 dec 2013, 13:00
Locatie: Sankt Augustin

Re: Anti-terrorismemaatregel kan internationaal treinverkeer de nek doen omdraaien

Bericht door baladid »

Hainje schreef:Het is niet dat soortgelijke ontwikkelingen in andere moderne landen niet gaande zijn. Als je dergelijke fratsen wilt ontwijken ben je toch al snel aangewezen op Oost Europa ofzo en het is nog maar de vraag of je daar wilt wonen.
Of Duitsland. Hier zijn bijna geen camera's, die direct op de politie aangesloten zijn.
«Het station van Emden hoeft zich niet te verschuilen achter de stations van Stuttgart en Leipzig. Het zou mooi zijn als het dat desondanks deed.» ‍‍— Max Goldt
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Anti-terrorismemaatregel kan internationaal treinverkeer de nek doen omdraaien

Bericht door Aking »

Die 100.000 camera's uit het artikel zijn ook niet direct op de politie aangesloten. De politie weet alleen dat ze er hangen en waar ze hangen, zodat ze bij een eventuele situatie niet zelf de hele buurt door hoeven te rijden om te kijken of er iets hangt, maar op een kaart alles wat mogelijk van belang is kunnen selecteren.

Gelukkig moet er nog wel toestemming worden gevraagd voor het opvragen/bekijken van die beelden, maar dat is volgens mij ook niet heel moeilijk. :roll:
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6037
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Anti-terrorismemaatregel kan internationaal treinverkeer de nek doen omdraaien

Bericht door AppleMoose »

Hainje schreef:Het is niet dat soortgelijke ontwikkelingen in andere moderne landen niet gaande zijn. Als je dergelijke fratsen wilt ontwijken ben je toch al snel aangewezen op Oost Europa ofzo en het is nog maar de vraag of je daar wilt wonen.
Mwa, ik ken toch wel een paar moderne landen waarbij deze ontwikkelingen minder sterk zijn en privacy van burgers nog wordt gerespecteerd. Daarnaast kun je in die landen (behalve in de grotere steden) vrij makkelijk aan cameratoezicht ontkomen.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13669
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Anti-terrorismemaatregel kan internationaal treinverkeer de nek doen omdraaien

Bericht door Vinny »

Aking schreef:Los van het feit dat mijn vriendin Servisch is, vind ik het een superchill land. Al heeft zij wel de doorslag gegeven (A)

Anders had ik net zo goed in Roemenië ofzo kunnen belanden :Y
Maar heb je er werk kunnen vinden dan?
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Anti-terrorismemaatregel kan internationaal treinverkeer de nek doen omdraaien

Bericht door Aking »

Neuh, daar werken schiet niet echt op , tenzij je tevreden bent met een euro of 400 per maand :')
Chrysa
Berichten: 8009
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Anti-terrorismemaatregel kan internationaal treinverkeer de nek doen omdraaien

Bericht door Chrysa »

Het zal dan toch ook wel goedkoper zijn om daar te wonen? €400 is niet erg veel.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 gasten