Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Dacht laatst te lezen dat Scholierenlijn 675 is opgeheven omdatcje dit schooljaar slechts 2 scholieren gebruik van zouden maken. Bron moet ik even zoeken.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Een vrij logische plek: de site van het Rocov.
http://www.rocovoverijssel.nl/documente ... 7057fdf778
http://www.rocovoverijssel.nl/documente ... 7057fdf778
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Op lijn 503 rijden ze momenteel met een buurtbus van Gelderland. Ook al staat dat niet achter het logo op het busje. Huisstijl is wel van Gelderland
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Dit is denk ik de reserve buurtbus. Nummertje 822?
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Een (witte) Capacity L stond van het weekend bij Syntus in Zwolle. Was dit alleen vanwege de familiedag of zien rijdt hij binnenkort rond in blauw jasje?
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Is het niet de bus die hier een paar pagina's eerder met foto staat?
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
-
- Berichten: 1029
- Lid geworden op: do 18 feb 2010, 09:47
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Het kenteken van die bus is donderdag (1-9) nog op een nieuwe naam gezet.
-
- Berichten: 859
- Lid geworden op: ma 02 apr 2012, 14:28
- Locatie: Wezep
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Dat is inderdaad dezelfde als eerder in dit topic. De testperiode op de R-Net lijn 310 is nu echt verleden tijd, waardoor hij die kleuren heeft verloren. Misschien dat dat kenteken is veranderd omdat er nogal wat verschil is tussen provincies over wat nou wel en niet een uitzonderlijke lengte is? (GVU dgg's hadden een normaal kenteken, alle Qbuzz capa's en dgg's een ZZ-xx-xx)
Masterstudent Mobiliteitswetenschappen UHasselt
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39194
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Dat ligt niet daar aan maar aan het aanwezig zijn van een typegoedkeuring. Kan natuurlijk best dat die er inmiddels wel is voor de CapaCity's. De eerst geleverde GVU-DGBs hebben namelijk tot het eind van de concessie met ZZ-kenteken gereden, pas later in de series werden dat normale. En vervolgens weer ZZ omdat de Euro-VI versie als een nieuw type geldt.Maurice Hooikammer schreef:Misschien dat dat kenteken is veranderd omdat er nogal wat verschil is tussen provincies over wat nou wel en niet een uitzonderlijke lengte is? (GVU dgg's hadden een normaal kenteken, alle Qbuzz capa's en dgg's een ZZ-xx-xx)
Voor de CapaCity was Qbuzz natuurlijk ook de eerste vervoerder die die dingen had rijden, dus was er aannemelijk toen ook nog geen typegoedkeuring en daarom een ZZ-kenteken.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Bijna.... nummertje 821 al ruim een week op lijn 503busfanNL schreef:Dit is denk ik de reserve buurtbus. Nummertje 822?
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Aha dat kan ook natuurlijk. Ik was vergeten dat dat ook een reserve buurtbusje was.cassie127 schreef:Bijna.... nummertje 821 al ruim een week op lijn 503busfanNL schreef:Dit is denk ik de reserve buurtbus. Nummertje 822?
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Uit advies van her rocov lees ik dat lijn 667 een andere route gaat krijgen. Vanuit Dalfsen richting de Hessenpoort ipv via Hoonhorst & Wijthem.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Vandaag is bekend geworden dat het contract met Syntus voor Midden Overijssel met 2 jaar wordt verlengd (tot 2020).
BRON
BRON
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Vrij onhandige einddatum, augustus...
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Dat valt an sich toch wel mee? Dat is vlak voor het begin van het schooljaar, op die manier hoef je scholieren dus niet middenin het schooljaar te laten wennen aan een nieuwe vervoerder.
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Maar nu moet de nieuwe vervoerder nog een paar maanden de oude dienstregeling rijden, of sluit een paar maanden niet aan op ander OV waarvan de dienstregeling gewoon pas in december wijzigt.
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Wat is het probleem? Syntus nam de concessie over op 29 augustus 2010, weet het nog goed dat ineens die mooie nieuwe bussen er waren en niet meer de vullingen uit je kiezen rammelden op klinkerwegen omdat Deventer het oude-bussen-afvoerputje van CXX was. Ik denk dat het juist een voordeel kan zijn om op de oude manier te wennen aan het nieuwe materieel en zo (niet zozeer voor de passagiers maar wel voor het rijdend personeel), en daarna pas flink om te gaan slaan.dennistd schreef:Maar nu moet de nieuwe vervoerder nog een paar maanden de oude dienstregeling rijden
Laatst gewijzigd door Ardan op wo 12 okt 2016, 01:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik doe ook maar wat
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Klopt, maar als er bezuinigd gaat worden met ingang van de nieuwe concessie (wat ongetwijfeld zal gebeuren de provincie kennende) dan moet de nieuwe vervoerder dus meer gaan rijden dan hij beloofd heeft, om zo de oude dienstregeling aan te houden.
Er zijn heel veel goede redenen om een concessie-overgang in december te plannen bij de nieuwe dienstregeling (en dan ook de goede datum, dus de zondag volgend op de tweede zaterdag, niet zoals Twente de tweede zondag). Waarom verleng je de concessie dan niet nog een paar maanden extra?
Er zijn heel veel goede redenen om een concessie-overgang in december te plannen bij de nieuwe dienstregeling (en dan ook de goede datum, dus de zondag volgend op de tweede zaterdag, niet zoals Twente de tweede zondag). Waarom verleng je de concessie dan niet nog een paar maanden extra?
-
- Berichten: 4391
- Lid geworden op: vr 04 jan 2013, 20:10
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Omdat ze dan niet meer een concessie van 10 jaar hebben, maar 10 jaar en een paar maanden. Dat mag dan weer niet van de Europese regels.dennistd schreef:Klopt, maar als er bezuinigd gaat worden met ingang van de nieuwe concessie (wat ongetwijfeld zal gebeuren de provincie kennende) dan moet de nieuwe vervoerder dus meer gaan rijden dan hij beloofd heeft, om zo de oude dienstregeling aan te houden.
Er zijn heel veel goede redenen om een concessie-overgang in december te plannen bij de nieuwe dienstregeling (en dan ook de goede datum, dus de zondag volgend op de tweede zaterdag, niet zoals Twente de tweede zondag). Waarom verleng je de concessie dan niet nog een paar maanden extra?
Overigens is er niks wat een aantal externe bedrijven met inhuur niet kunnen, zo kun je toch minder personeel overnemen, danwel een optie om tot december met het oude materieel door te rijden.
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
In de 4034 zitten momenteel 2 chipkaart lezers zoals je die in alle bussen in midden Overijssel vind. En 1 lezer die ook in de nieuwe bussen van Twente zit... Ziet er raar uit maar ze zijn veel fijner :D
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Ja, die nieuwe (met het grote kleurenscherm) lezen ook veel sneller en beter :Y
De combinatie heb ik nog niet eerder gezien trouwens, hier in Twente zijn het of allemaal oude of allemaal nieuwe.
De combinatie heb ik nog niet eerder gezien trouwens, hier in Twente zijn het of allemaal oude of allemaal nieuwe.
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Iemand een foto van die lezers?
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Ik wou een fot maken maar dat is niet gelukt.
En dit is de (oude) lezer die je in de meeste bussen van Syntus kan vinden:
En dit is de (oude) lezer die je in de meeste bussen van Syntus kan vinden:
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Zijn het die nieuwe welke ook in sommige bussen van Arriva te vinden is? Dan heb ik er namelijk een beeld bij.
Edit: een fototje erbij>
Edit: een fototje erbij>
Re: Concessie Midden Overijssel (Syntus)
Die zijn het ja :Y
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 106 gasten