Nachtnet in zicht voor Bijlmer ArenA

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Nachtnet in zicht voor Bijlmer ArenA

Bericht door microshit »

Wubbo schreef:Ik ben heel benieuwd hoe dit praktisch uitgevoerd gaat worden. 3 nachten per week rijdt het nachtnet via Hilversum, dan kom je niet op de Bijlmer.
Bussen, neem ik aan? Al is het misschien niet zo heel handig als de HMH leeg loopt en door het gebrek aan WC op zo'n bus :p
Gebruikersavatar
Zugführer
OVNL-beheerder
Berichten: 3407
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 22:52
Locatie: Helmond-Noord

Re: Nachtnet in zicht voor Bijlmer ArenA

Bericht door Zugführer »

Op welke nachten wordt er via Hilversum gereden? Ik kan me zo voorstellen dat met name in het weekend een aansluiting van Bijlmer ArenA op het nachtnet relevant is.
Gebruikersavatar
reisthijs
Donateur
Berichten: 5863
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Nachtnet in zicht voor Bijlmer ArenA

Bericht door reisthijs »

microshit schreef:
Wubbo schreef:Ik ben heel benieuwd hoe dit praktisch uitgevoerd gaat worden. 3 nachten per week rijdt het nachtnet via Hilversum, dan kom je niet op de Bijlmer.
Bussen, neem ik aan? Al is het misschien niet zo heel handig als de HMH leeg loopt en door het gebrek aan WC op zo'n bus :p
Als de HMH leegloopt is het 's avonds laat (concerten zijn meestal voor 0 uur afgelopen). Of 's ochtends vroeg (feesten die tot 5 uur doorgaan).
Ik vraag me nog steeds af voor wie je dan midden in de nacht een trein (of bus) vanaf Bijlmer moet laten vertrekken?
"Laat je ledematen bewegingen maken"
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Nachtnet in zicht voor Bijlmer ArenA

Bericht door JWM »

Voor afterparty's van de concerten die tegen middernacht zijn afgelopen bijvoorbeeld.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50903
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Nachtnet in zicht voor Bijlmer ArenA

Bericht door Suus »

Maar in gevallen dat tot diep in de nacht wordt doorgegaan wordt meestal ook met de nachtbus direct gereden toch?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13549
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Nachtnet in zicht voor Bijlmer ArenA

Bericht door Wubbo »

Zugführer schreef:Op welke nachten wordt er via Hilversum gereden? Ik kan me zo voorstellen dat met name in het weekend een aansluiting van Bijlmer ArenA op het nachtnet relevant is.
Woensdag/donderdag, donderdag/vrijdag en zaterdag/zondag. Dat zijn net de drukste nachten denk ik (met de vrijdag/zaterdag).
Jultar
Berichten: 575
Lid geworden op: za 12 mar 2011, 11:34

Re: Nachtnet in zicht voor Bijlmer ArenA

Bericht door Jultar »

En dinsdag/woensdag wordt er standaard al gestopt op Bijlmer Arena, omdat het nachtnet dan via Haarlem rijdt. Pendeltreinen rijden dan tussen Bijlmer Arena, Schiphol en Leiden, waar aansluiting op elkaar gegeven wordt.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 89 gasten